Dariusz169

Użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Dariusz169

  • Ranga
    Początkujący
  1. jeśli to ma być samochód do pracy to kup jakiś używany model. Ale nie z komisu!! Zerknij sobie na używane modele w salonie Carolina Toyota Włochy - sprawdzone miejsce, samochody też sprawdzone więc po prostu nie kupujesz kota w worku
  2. też jestem podobnego zdania. I tak, idź teraz do nich do salonu bo mają wyprzedaż rocznika więc ceny są niezłe:)
  3. jestem zwolennikiem praktycznych prezentów i sam takie wręczam. Niedawno znajomy robił imprezę urodzinową i dostał ode mnie koszulę z Roland Moda Męska. Praktyczny i dobry jakościowo prezent jest najlepszy :)
  4. o tak, potwierdzam. Jeden z lepszych salonów w Warszawie z samochodami. A samochody toyoty są po prostu dobre. Nie są awaryjne i drogie w utrzymaniu
  5. a jak z jakością jedzenia? Chodzi mi np o mięso czy czuć że jest świeże. Albo jakiej jakości są makarony, czy nie są rozgotowane?
  6. Ja też szukam odpowiedniego rozwiazania dla znajomego, któy jest hodowcą. Potrzebuje magazynu do przechowywania zboża. Jest hodowcą zrzeszonym w Agencji Nasiennej i sprzedaje materiał kwalifikowany. Ma już jeden magazyn, ale zaczyna się robić za mały, więc próbuję mu pomóc i szukam jakiegoś ciekawego rozwiazania.
  7. Wydaje mi się,że takie hale to może być dobry biznes. Tylko trzeba pamiętać o tym, ze stan techniczny trzeba regularnie sprawdzać, na przykład za pomocą badań nieniszczących
  8. Wydaje mi się, że całkiem przyszłościowe jest stawianie hal przemysłowych o konstrukcji stalowej. Przynajmniej jeśli chodzi o szkielet. Wydaje mi się, ze taka konstrukcja jest bardzo trwała. I raz na jakiś czas wystarczy ją skontrolować za pomocą badań nieniszczących, aby mieć pewność, że wszystko jest w porządku.
  9. No to pochwal się jak dajesz radę z Premo. Wszyscy sobie chwalą wydajnośc, jak twoje odczucia?
  10. No błagam, poczytaj trochę, myślisz, że ktoś Ci poda biznesplan na złotej tacy? :) Ile kosztuje - ZALEŻY!
  11. No i nastała zima, która weryfikuje skuteczność chemii i sprzętu. Premo doskonale daje rade, cały czas mogę polecić.
  12. Znajomy rozkręcając interes zlecił Babilon Media promocje swojej kawiarni. Poszli przede wszystkim w kierunku social media, fanpejdża na FB i konkursów. Samemu by tego nie ogarnął, ale taka promocja, gdy ktoś kto się zna codziennie postuje i robi konkurcy nakręca niezła koniunkturę. Akurat FB ma dla branży gastronomicznej jeszcze taka zalete, że generuje ci z automatu opinie zwrotne – bardzo cenna sprawa.
  13. Z legend i "klasyki", że tak powiem - H. Ford. Ale liczą się tak naprawdę zwykli przedsiębiorcy, każdy człowiek, który miał odwagę rzucić etat i "pójść na swoje".
  14. Nie wierzę w "kobiece" i "męskie" biznesy. Znam firmy budowlane, gdzie szefuje kobieta, znam też salony fryzjerskie stworzone przez facetów. Liczy się pomysł i operatywnośc, popadanie w tkaie stereoypy nie wrózy dobrze.
  15. Dobra inwestycja Pamiętaj, że ludzie łatwiej zapamiętają fajny logotyp, a nie nazwę.