timon83

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O timon83

  • Ranga
    Początkujący
  1. Okazało się że problemy mogą pojawić się nie tylko na początku działalności. otworzyłem firmę produkującą suplementy diety. narazie nie są to duże ilości, ale już pojawiły się pierwsze znaczące problemy to znaczy z pakowaniem zamówionego towaru. Wytworzone tabletki pakuje do kupionych i okleionych pojmników. jednak problem pojawia się dalej, ponienieważ opakowania okazały się niestabilne i gientkie i strasznie mieszają się w pudełkach. Często dochodzi że w czasie transportu rozwalają się i wysypują z opakowań. kolega któy mi pomaga wymyslił że będziemy każdą dychę , czyli jeden poziom w pudełki zgrzewać folia termo kurczliwą, co zdaje egzamin bo opakowania nie są luźnie i nie przesuwają się w pudełku, ale o wiele więcej z tym roboty. Może ktoś z was będzie miał lepszy pomysł co zrobić? zamówiliśmy już od cholery plastikowych opakowań więc na razie zmiana samego opakowania nie wchodzi w grę :(
  2. Miałem ten sam problem, ale nie przy otwarciu, ale już przy działalności już działającej. Potrzebowałem gotówki aby nią obracać. Sprawdziłem kredyt dla firm i okazały się bardzo drogie a większość banków wymagała zaświadczenia o dochodach firmy a ja dopiero zaczynałem. Wziąłem więc pożyczkę pod zastaw biżuterii zostawionej mi przez babcię. Nie jestem zbyt sentymentalny, a nie przepadam za świecidełkami więc w razie czego :) Ale udało się szybko spłacić i nie było najmniejszych problemów.