lukas2323

Użytkownik
  • Zawartość

162
  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O lukas2323

• Ranga
    Ekspert
  1. ja jakoś nie jestem przekonany do księgowości internetowej. Co prawda nie widzę sensu, aby regularnie spotykać się z firmą która się obsługuje księgowo. Jednak warto wiedzieć gdzie księgowa ma lokalizację i spotkać się w biurze chociaż raz by tak "naocznie" zobaczyć co i jak. Ja dlatego korzystam z Ask Finanse z Katowic - są terminowi, mają przystępne ceny i zawsze wszystko się zgadza w papierach i rachunkach. Nie widzę się z nimi regularnie, ale jak jest potrzeba to zawsze mogę się z nimi umówić na spotkanie :)
  2. Firmą, która oferuje systemy deskowań – niezbędne przecież przy każdej budowie hal jest firma DOKA. Współpracowałem z nimi przy różnego rodzaju budowach przemysłowych (hale, tunele) i właśnie oni dostarczali nam systemy do deskowania sufitów, ścian, schodów itd. Polecam zajrzeć właśnie jeżeli pytacie o takie usługi.
  3. jeśli chcesz samochód dla firmy to najlepiej zdecyduj się na leasing. To jest najlepsza opcja pod względem biznesowym. Tylko poszukaj dobrej oferty. Z tego co się orientuję to salon Carolina Toyota Wola ma dobre warunki dla firm i fajne samochody :) więc ja bym do nich uderzał na porzątku.
  4. prowadzącym sklep spożywczy to polecam zamawiać napoje od producenta AJKA https://www.ajka-napoje.pl/. Nie dość że cena przystępna, to mają jeszcze spory wybór np. o smaku pomarańczowym, colę, czy o smaku cytrynowym. Takie oranżady to mają branie teraz :)
  5. jestem właśnie po obiedzie w Charlim :) i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Mają bardzo dobre jedzenie, można sobie wziąć tyle ile się chce. No i naprawdę smaczne!!!
  6. a jak tam u nich z cenami?
  7. zatem muszę tam wpaść przy najbliższej okazji :) tym bardziej że wydaje się że wybor mają duży