Zaloguj się, aby obserwować  
annameri

księgowość - samodzielnie czy przez biuro ?

Recommended Posts

Witajcie :) Jakie jest Wasze zdanie na temat prowadzenia księgowości ? Lepiej korzystać z biura rachunkowego czy może lepiej rozliczać się samodzielnie ? Tej drugiej opcji troszkę się obawiam bo jednak nie mam żadnego doświadczenia w tej kwestii. 

Co do samodzielnego rozliczania, to według mnie tylko jak ma się pojęcie i dużo wolnego czasu na śledzenie wszystkich zmian. Mi księgowość prowadzi Tax Care, nie płacę dużo, bo mam u nich stały abonament, a mam pewność, że wszystko będzie na czas i poprawnie. 

A może lepiej byłoby jednak poszukać najpierw w innych źródłach ? Wtedy możesz powiedzieć że sprawdziłeś wszystko i dobrze dokonać wyboru :D.

[link usunięty]

księgowość, podatki i wszystkie te sprawy wymagają nieustannego bycia na bieżąco bo przepisy lubią się zmieniać bardzo często a wiadomo lepiej nie narobić sobie bałaganu w papierach. Jestem zdania, że dobrze jest podjąć współpracę z dobrym biurem rachunkowym. Może poszukaj gdzieś w najbliższej okolicy ?

dokładnie też uważam, że biuro rachunkowe to najlepsza opcja. ja mam swoje sprawdzone, z którym współpracuje od lat ale nie wiem skąd jesteś :) Ja mieszkam na Śląsku więc jak coś to dawaj znać to podam Ci namiary :)

cookie jak masz jakiś sprawdzony namiar na Śląsku to daj znać na pewno się przyda. Czytałam już troszkę i dowiadywałam się wśród znajomych i polecają mi firmę Kasprzyk i Niziołek. Może coś wiesz na ich temat ?

no to dobrze słyszałaś bo chciałem polecić właśnie to miejsce :) Mają dwie siedziby i w Gliwicach i w Sosnowcu. Moją księgowością zajmują się już prawie rok - wszystko rozliczanie w terminie. To spory komfort psychiczny bo nie muszę już samodzielnie tego wszystkiego rozliczać.

Dnia 22.11.2017 o 18:20, annameri napisał: