Zaloguj się, aby obserwować  
nugget

video blog

Recommended Posts

witam chcialbym zalozyc swoj pierwszy ebiz zaznaczajac na poczatku z niskiego pulapu... na start w chwili obecnej to 2/3 tys. zl

myslaem o video blogu ktory prezentowalby video komercyjne o jakiejs okreslonej tematyce z ewntualna opcja komentowania glosowania etc.

czy aby umiescic film na swojej stronie wystarczy zgoda autora(wlasciciela)?

nie ukrywam ze reklama ewentualne pozycjonowanie video klientow na mojej stronce bylby glownym/potencjalnym zrodlem zysku

jak sie na to zapatrujecie czy warto sprobowac??jak zbadac rynek??

ankiety, mailing??

licze na pomoc gdyz jestem zielony :PP

Na samym początku zastanów się na czym chcesz zarabiać, większość video blogów to dodatek do strony lub nie dochodowe hobby. Może sklep jakiś ? W takim budżecie jeśli będziesz oszczędzał i sporo rzeczy sam robił się zmieścisz.

chcialbym zarabiac na reklamie :P

i mysle ze zysk nie bylby mniejszy niz ze sklepu ktorych i tak jest juz mnostwo

bardziej mnie ciekawi jak dotrzec do potencjalnych klientow :)

dobrze a skad brac towar do sklepu??

sklep to jednak mozolna praca nieco

reklama charakteryzuje sie dynamika lub jej brakiem

albo cos sie trafi albo nic

proste

mam jeszcze pytanko czy jest jakis sposob zeby zarejestrowac swoja stronke jako firme aby miec prawo autorskie

na podstawie ktorych beda zawiazywane umowy partnerskie??

ciężko znaleźć dobrą hurtownie w necie, która wszystko ładnie pięknie proponuje. Polecam transport z chin lub ogólnie za granicy

a to juz sie wiaze z wiekszym kosztem po za tym sama stronka i jej utrzymaniae (sklep) wiaze sie chyba z nieco wieksdsymi kosztami niz 3tys

ponaglam pytanie czy aby zawiazywac drobne umowy parterskie strona www musi byc jakos zarejestrowana???

jak masz sklep internetowy to musisz dokonać wszystkich procedur związanych z rejestracją www pod swoją działalność

a jesli jest to stronka tylko reklamujaca dane produkty??