Janusz B.

Gdzie kupić wyposażenie gabinetu medycyny estetycznej?

Recommended Posts

Jesli chodzi o wyposażenie gabinetu medycyny estetycznej, to ja wiem że nie może tam zabraknąć np. znieczuleń, wypełniaczy, kwasów, produktów do mikrodermabrazji etc. Gdzie radzicie zakupić takie produkty specjalistyczne? Wpadła mi tylko w ręce ta [url=https://cosmed24.pl/katalog/19-medycyna-estetyczna/89-znieczulenia/]strona www[/url] . Proszę o poradę. 

Wyposażając taki gabinet trzeba pomyśleć o wielu produktach jak półprodukty do zabiegów, kosmetyki czy sprzęt kosmetyczny. Wszystko to w dobrej cenie można znalezc też w hurtowni Mimari https://mimari.com.pl/pl/promotions . To sprawdzone miejsce, pracuję z nimi od lat. Przystępne ceny, szybka realizacja zamówień. 

Ukraina. Olej z orzechow lesnych, wloskich, ziemnych. Produkcja masla orzechowego. Bakalie, herbaty szlachetne. Rolnictwo ekologiczne, przyprawy smakowe, kuchenne. Posiadamy szeroki asortyment bakalii. Ziola, rosliny lecznicze. Nalewki, olej z tykwy, dzikiej rozy, rokitnikowy, laskowy, arachidowy. Rozlewane do buteleczek o roznych pojemnosciach. Koszt ok.3zl flakon 50ml pakowany do kartonowego pudelka z instrukcja. Immunostymulatory, alkoholowe wyciagi z owocow, korzeni, kwiatow, ziol. Glog, serdecznik, jezowka, korzenia kozlka. Lecznicza kosmetyka EuroPlus, posud aptekarski z zakladu produkcyjnego zalozonego 300lat temu w obw. Zytomierskim przez polskich lekarzy. Produkowane dla sieci aptecznych nalewki ziolowe, owocowe uprawianych gatunkow roslin dyniowatych, derenia, jezyny. Stosowane w lecznictwie od wielu lat jako lek na wszystko w postaci naparow, herbatek, wyciagow, kapsulek, domowych nalewek na spirytusie z kwiatu glogu. Oleje, mieszanki traw rowniez uzywane w celach kulinarnych jako rosliny przyprawowe. Zapraszamy do wspolpracy wszystkich zainteresowanych. Telefon: +380505806241 (polsk.),  E-mail: nieruchomosci@ukr.net  Skype:IgorKijow
Europart,ul.O.Teligi 21,lok.24 Kijow 04060 Ukraina