bdamianus 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 1, 2008 Witajcie! Aktualnie przebywam w Anglii, ale za ok. 2 miesiące wracam do Polski, ponieważ dostałem interesującą propozycję pracy. Mam zająć się pozyskaniem i dbaniem o klienta, a także marketingiem firmy, która jest dealerem rolet zewnętrznych, bram rolowanych i segmentowych, markiz, okien, żaluzji, itp. Oczywiście firma dba również o montaż i serwis. Zastanawiałem się nad skutecznym sposobem pozyskania klientów. Na lokalny marketing brandingowy mam pewne pomysły, ale potrzebuję też pewną baza klientów. Firma sygnowana jest nazwiskiem jednego ze znanych sportowców (boksera), dla społeczności lokalnej jest bardzo rozpoznawalny. Nasuwają się Wam jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
7m7 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2008 Myślę, że reklama na serwisach o podobnej tematyce, wizytówki, ulotki, banerki, userbary itd. No i najbardziej powszechne to klejanki na słupach reklamowych. Duży rozmiar przyciągnie na pewno wzrok klientów, no i nie zapominając o kolorystyce rzucającej się w oczy klientom. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kiciaskarba 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2008 te wszystkie sposoby jakie wymienił 7m7 sa dobre ale mysle ze skoro bokser reklamujacy firme jest znany prostej społeczności to reklama, logo powinno byc proste ale zarazem szykowne i wpadające w oko. nie wykluczam równiez reklamy w tv jesli jest to wieksza firma. jest tez radio ktore wiele daje jesli reklame wrzuci sie do znanej stacji :] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gusia300 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2008 Jeżeli nazwisko tego sportowca jest znane to trzeba to wykorzystać. Umieścić jego zdjęcie na ulotkach żeby odrazu rzucało się w oczy i potencjalny klient nie wyrzucił jej do kosza ale najpierw ją przeczytał. Można również zamieśćić reklame w radiu lokalnym, puszcxzana co jakiś czas na pewno zostanie zapamiętana. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
doda26 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 16, 2008 W dzisiejszych czasach trudno zaskoczyć klienta - czymś oryginalnym. Dobra reklama powinna być łatwo przedstawiona, tak aby dotarła do jak najwiekszej liczby odbiorców. Jezeli chodzi o reklame w internecie to według mnie najskuteczniejszą drogą jest pozycjonowanie, mailing i banery na stronach czesto odwiedzanych. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dann 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2008 Przede wszystkim trzeba wykorzystać nazwisko sportowca. Nic nie działa jak dobry haczyk, a znane nazwisko to jest to. Trzeba było by umieścić wszędzie na plakatach i ulotkach jego zdjęcie, to odrazu każdy zwróci uwage. Dobra była by reklama w telewizji ale to już sa wysokie koszty. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
candy 0 Zgłoś post Napisano Październik 1, 2008 Ja tak jak większość proponuje wykorzystać nazwisko boksera. Umieścic jego wizerunek na ulotkach i przydałaby sie jakaś większa reklama na słupie czy czymś podobnym. Dodatkowo prasa lokalna jak i telewizja lokalna, powinny znależć się tam reklamy firmy. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Berny 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2010 Zainteresuj się usługami jakie świadczy [link usunięty] E-commerce w salesnet360.pl Salesnet360.pl system do budowy sieci partnerskich. Dla biznesów e-commerce możliwość rozliczania CPS będzie szczególnie interesująca z uwagi na fakt iż: • Partnerzy będą umieszczać linki afiliacyjne i banery linkujące do Twojej strony WWW. • Będziesz posiadał niezwykle pomocne narzędzie do śledzenia konwersji ze stron Twoich partnerów • W sieci CPS będziesz rozliczał się z partnerami na podstawie wysokości sprzedaży jakie wygenerowali w Twoim sklepie internetowym Konwerter linków afiliacyjnych daje przedsiębiorcom działającym w branży e-commerce wspaniałe funkcjonalności. Dzięki linkom afiliacyjnym będziesz mógł: • Monitorować CPS kampanie Adwords - partner prowadząc za własne środki kampanie Adwords zwiększy zasięg oddziaływania Twojej reklamy. Dzięki linkom afiliacyjnym wygenerowanym dla kampanii Adwords będziesz mógł monitorować CPS skuteczność działań partnerów. • Monitorowanie CPS każdej kampanii reklamowej - Linki Afiliacyjne wygenerowane w SalesNet można zamieścić jako linki przekierowujące z każdego dowolnego wybranego przez Państwa bannera własnego lub wykupionego w jakiejkolwiek sieci reklamowej. • Monitorowanie CPS kampanii e-Mail Marketing - Dedykowany zestaw Twoich własnych linków afiliacyjnych można również zamieścić w jakimkolwiek newsletterze sprzedażowym wysyłanym drogą e-Mail • Formularze kontaktowe na własną stronę www - Zestaw formularzy wygenerowanych w ramach konta CPL można również z powodzeniem zainstalować na własnej stronie www. Dzięki temu uzyskasz centralne miejsce do którego spływają wszystkie Leady Generowane Online. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adam-S 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2012 wykorzystasz nazwisko sławnej osoby i już będziesz miał większa ilość klientów ;) wiadomo, w to co ufają celebryci, w to także ufają zwykli ludzie ;) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
optimusnaczelny 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 17, 2013 wykorzystasz nazwisko sławnej osoby i już będziesz miał większa ilość klientów ;) wiadomo, w to co ufają celebryci, w to także ufają zwykli ludzie ;) No tak, ale na Kevin Spacey czy na Szymona Majewskiego niewiele firm może sobie pozwolić... :) A co mają zrobić mniejsze firmy któych jest ponad 1,5 mln a które nie mają tak potężnego budżetu na reklamę? Zapewno zgłoszą się do http://seoventure.pl/ i zaczną pozycjonować swoje strony w wyszukiwarkach :) Pójdą po rozum do głowy i postawią na najbardziej optymalną formę reklamy w dzisiejszych czasach... :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Błażej 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2013 Może określ najpierw budżet. Łatwiej zaprojektować "dom", kiedy wiesz jakimi środkami dysponujesz. Stać Cię na inteligentny dom z basenem i kortem tenisowym, czy wystarczy na razie tylko na działeczkę? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AnoMaciek 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2013 W adwords to jak się człowiek nie zna, to lepiej sie nie pakować Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ramona 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2013 Klientów można pozyskać na różne sposoby. Poprzez kontrowersje, oryginalność czy niskie ceny. A co do reklamy to może kalendarz. http://www.kalendarze.net.pl/?5/Kalendarze-trojdzielne ma Basco. Nie są one drogie , a i ładnie wykonane. :D Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
playMusic 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2014 Temat rzeka. Moim zdaniem warto inwestować zarówno w reklamę w sieci (sem, social media itp.), jak i w formy bardziej tradycyjne, ale ciekawie wykonane. Dobrym przykładem mogą być litery przestrzenne (np. [link usunięty] ) albo tablice 3D. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
magdel 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2014 Może lepiej zrobić ankiete haha Oczekujesz rad na forum, od bóg wie kogo. może od 10 letniej dziewczynki z pakistanu. Jak się w czymś nie orientuję to się do tego nie pakuje. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
navigator45 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2014 na twoim miejscu zacząłbym od reklamy w gazetach i internecie - nie wiem dokładnie skąd jesteś, ale na początek powinieneś ogłosić się z serwisach z ogłoszeniami właśnie tego typu http://www.opolak.pl/ (ty dodaj do swojego regionalnego serwisu), poza tym podstawą jest też strona internetowa oraz pozycjonowanie na odpowiednie frazy, szersze działania reklamowe możesz zlecić profesjonalnym firmom Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mistral 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2014 Cena Czyni Cuda - najskuteczniejszy sposób pozyskania klienta. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotr21 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 2, 2014 Można równiez kupić bazę email konsumentów http://www.bisnode.pl/topics/baza-maili/ i na jej podstawie przygotować newsletter. Meto promocji jest wiele. Wszytko zależy jaką masz grupę docelową. Na pewno skutecznym kanałem dotarcia do młodych ludzi jest social media. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WeWa 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 3, 2014 Baza mailingowa to dobry pomysł, co więcej wcale nie trzeba jej kupować - można stworzyć samemu. [link usunięty] znajdziesz w tej kwestii podstawowe informacje, od których warto zacząć. Natomiast rzeczywiście zgadzam się, że jeżeli profil firmy ma trafiać m.in. do młodych ludzi, to warto zainteresować się [link usunięty] - to jest świetna tablica reklamowa, po dorobieniu się można także zainwestować w płatne kampanie reklamowe. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MałaMi 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 4, 2014 za pomocą reklamy wizualnej czyli ulotki bilbordy jak i spoty reklamowe oraz logo na np gadżetach takich jak długopisy :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marian56 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 2, 2014 Moim zdaniem dobrym rozwiązaniem są także programy lojalnościowe, które są doskonałym sposobem na [link usunięty] w firmie i pozyskiwanie nowych klientów. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tiger22 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2014 Moim zdaniem bardzo skuteczne jest teraz pozycjonowanie, im wyżej jesteś w rankingu tym szybciej docierają do Ciebie klienci. Może skontaktuj sie z firma Ditum,bo słyszałem ze oni bardzo skutecznie pozycjonuja strony, masz tutaj ich strone http://www-pozycjonowanie.eu/pozycjonowanie.html, tam znajdziesz kontakt. Zobaczysz że dzięki temu pozyskasz nowych klientów. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
charlotte1991 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 1, 2014 Czytałąm dzisiaj o skutecznej reklamie na http://www.comperia.pl/forum/dla-firm/1126-skuteczna-reklama.html i wydaje mi się, że najlepsze było i jest pozycjonowanie. Warto też zainwestować w ulotki i bannery reklamowe. Mailingi nie są moim zdaniem skuteczne... Ja np wcale nie otwieram reklam tylko od razu usuwam. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mariannowak 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2014 Ja bym jeszcze dodał odnośnie pozycjonowania, że warto oprócz zdobywania pozycji w wyszukiwarce, zainteresować się pozycjonowaniem grafiki w google maps. W wielu branżach dzięki temu można wygenerować dużą ilość wejść na stronę :) Ulotki i banery to podstawa, zwłszcza przy lokalnie działających firmach. Stosunkowo niewielkim kosztem można osiągnąć naprawdę fajne wyniki. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
forumiak 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 5, 2014 Np. http://netimage.pl/jak-skutecznie-reklamowac-biznes-internetowy/ Reklama w sieci nie jest łatwa - bo startuje się całkowicie od zera, nie macie ludzi, którzy wejdą z ulicy, musicie na nich zapracować. Pierwszym krokiem jest porządna strona i dopracowana usługa/produkt. Kolejny krok to pozycjonowanie, adwords, ewentualnie kampanie banerowe, content marketing - każdą usługę warto przetestować, żeby ocenić jej przydatność. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach