interno 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 28, 2010 Jak w temacie - jakie są na to sposoby? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
interno 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2010 Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? ;) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lokor 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2010 Jednym ze sposobów jest przeprowadzenie testów kompetencyjnych wśród pracowników – dzięki nim można zyskać informacje którzy nie pasują profilem do stanowiska i którzy osiągają najlepsze wyniki. Moja firma korzystała kiedyś z takich testów robionych przez Instytu Gaussa – iakg.pl – okazały się bardzo pomocne!!! Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mamba 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2010 Nie wiem czy jakieś testy są skuteczne, to bardzo dyskusyjna sprawa- przecież ktoś zawsze mógł mieć gorszy dzień, prawda? Na pewno jednak warto motywować pracowników, dzięki temu ich praca będzie bardziej efektywna. Po prostu będą się bardziej starać. Dobrym pomysłem są różnego rodzaju wyjazdy integracyjne. Bardzo dużo można się na nich dowiedzieć o konkretnych ludziach . Który pracownik nie chciałby pojechać na taką wycieczkę [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasia28 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 29, 2010 Efektywność pracowników sprawdza się najcześciej testami, ale wszystko zalezy od firmy, jesli firma jest mała to najtrafniej efektywność potwierdza, bądź neguje sam pracodawca. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Berny 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2011 Testy to zawsze jakieś wyjście, ale faktycznie w większej firmie, bo w małej da się to jakoś ogarnąć. U mnie korzystano z tych przygotowanych właśnie przez Instytut Gaussa – iakg.pl Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ZeroNudy 0 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2012 Testy dot. efektywności personelu czy kompetencyjne są zawsze źródłem wiedzy o pracowniku. Dla lepszej efektywności, motywacji, zaangażowania lub do poprawy różnego rodzaju parametrów można wykorzystywać różnego rodzaju szkolenia lub [link usunięty] . Po takiej imprezie integracyjnej za jakiś czas można zaobserować zmiany lub ich brak. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasia28 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 4, 2013 Jest chyba specjalna forma wyjazdów, an których pracuje się nad ekejtywnościa pracy zespołu to tzw. http://expn.pl/oferta/imprezy-integracyjne/imprezy-team-building - stwarza się tam takie sytuacje, w których tylko zespołowe działanie przynosi efekty. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekbator 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2013 Tez mialem kiedys w pracy, w kancelarii podatkowej testy, zw. ewaluacyjne (piekna nazwa z kolei) sprawdzano nasze zdolności liczenia, analitycznego myślenia czy tego czy kazdy wie [link usunięty] . Nie wiem na ile takie sprawdzanie jest wiązace dla pracodawcy z potencjalnym zwolnieniem, aczkolwiek wiadomo ze w razie czego moglby on wrocic do tematy gdyby mial redukowac etaty. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ZeroNudy 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2013 Jest chyba specjalna forma wyjazdów, an których pracuje się nad ekejtywnościa pracy zespołu to tzw. [link usunięty] - stwarza się tam takie sytuacje, w których tylko zespołowe działanie przynosi efekty. Zgadza się stosuje się na imprezach firmowych bardzo częstwo wykorzystywany [link usunięty] , gdzie zespoły rozwiązują wspólnie zadania. Tylko zespołowa praca na szansę na osiągnięcie celu. Świadomy team buidling połączony jest z analizą w sali szkoleniowej. ____________________ zeronudy.com Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Maggie12 0 Zgłoś post Napisano Luty 12, 2013 Moim zdaniem warto nie tylko kontrolować efektywność pracowników, ale również poszerzać ich kompetencje. Polecam korzystanie ze szkoleń, szczególnie tych dofinansowanych. Bardzo profesjonalne i cenne szkolenie zawodowe – z branży turystyki biznesowej zaczyna się w marcu 2013 we Wrocławiu. Organizowane przez firmę Eurospektrum z Wrocławia, całkowicie bezpłatne i finansowane z funduszy Unii Europejskiej. Prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów, praktyków branży. Kończący się certyfikatem, z profesjonalnymi i nieodpłatnymi materiałami, podręcznikami. W ramach szkolenia odbywaja się zajęcia w 4 blokach tematycznych: 1.Turystyka biznesowa( 80h) Obsługa wyjazdów służbowych/szkoleniowych Negocjacje biznesowe Marketing w turystyce Prowadzenie kampanii produktu turystycznego 2. . Umiejętności interpersonalne w branży turystycznej( 24h) Rozwiązywanie konfliktów i problemów. Trening asertywności Komunikacja werbalna i niewerbalna Warsztat rozwoju osobistego Obsługa klienta ze względu na płeć 3. Kompetencje informatyczne dla br. turystycznej (16h) Narzędzia informatyczne w turystyce Excel zaawansowany Narzędzia Google w biznesie i 4. Zajęcia z języka angielskiego z elementami business english – w grupach dostosowanych do poziomu zaawansowania uczestniczek. Więcej informacji bezpośrednio pod nr telefonów 71 733 69 95, 668 890 201, 604 954 808 i na stronie [link usunięty] .:) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ZeroNudy 0 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2013 Jaki jest koszt takiego szkolenia? ______________________________ [link usunięty] na najwyższym poziomie Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek_J 0 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2013 Zawsze można zamówic audytora zewnętrznego, masz wtedy pewność uzyskania bezstronnej opinii. A jesli Twoja firma to przedsiębiorstwo usługowe z bezpośrednim kontaktem zklientem to zawsze możesz wysłać tajemniczego klienta. Coraz bardziej popularna metoda ewaluacji personelu. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Maggie12 0 Zgłoś post Napisano Luty 25, 2013 Szkolenie to jest bezpłatne. Startuje już 2 marca, więc spieszcie się, bo rekrutacja wciąż trwa!:) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
daniek 0 Zgłoś post Napisano Luty 25, 2013 Efektywność personelu najlepiej oceni personel. Pracownicy muszą się szczerze identyfikować z firmą, a żeby się identyfikowali z firmą muszą wiedzieć do kąd ona zmierza, dlaczego tam zmierza i co z tego będą mieli. Niby trywializm, ale z niewolnika nie ma pracownika. Jak ludzie bedą miali misję konkretnie umotywowaną także korzyściami finansowymi i perspektywą rozwoju to sami będą chcieli otaczać się najlepszymi. Przykład powinien iść z góry, czyli od szefa. Po co ktoś ma zapieprzać skoro szef sprawia wrażenie gościa ktory znalazł jeleni i nic nie robi? Warto się nad tym zastanowić. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ernest 0 Zgłoś post Napisano Marzec 8, 2013 Można zaproponować procent od sprzedaży. _________________________________ http://ostry-sklep.com.pl/c/10/noze-kuchenne.html Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ZeroNudy 0 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2013 [link usunięty] z powodzeniem można zorganizować wyspecjalizowana firma eventowa. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ernest 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2013 Jeśli chcesz mieć dobry http://www.openszkolenia.pl/szkolenia/dla-managerow.html polecam zainwestować w porządne szkolenia - dzięki temu pracownicy zyskają nowe umiejętności i będą pracowali efektywniej. Moim zdaniem nie warto na tym oszczędzać. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wanda_D 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2013 Efektywność można mierzyć konkursami wewnątrz firmy polegającymi na pewnego rodzaju rywalizacji, ale też zachęcie pracowników do jak najlepszej pracy. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Eigen-bedrijf 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 13, 2013 Jak mierzyć efektywność? - wszystko zależy od rodzaju pracy. Jeśli jest to praca na komputerze lub przynajmniej w dużej części wykonywana przy jego pomocy to mam pomysł. Istnieje program PerforMeter, który monitoruje, czas pracy na komputerze. Nie tylko liczy czas pracy, ewidencjonuje używane programy, może dużo więcej. Można zdefiniować projekty, zadania i mierzyć czas ich realizacji. Program zmierzy Ci rentowność wykonanych zadań. Automatycznie przypisze aktywności Twoich pracowników do konkretnych klientów czy zadań. Więcej informacji znajdziesz [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
olala 0 Zgłoś post Napisano Październik 2, 2013 Może zamiast mierzyć efektywność personelu najpierw warto sprawdzić, czy jest odpowiednio zarządzany? Polecam ciekawy artykuł: [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
amelkafr 0 Zgłoś post Napisano Październik 9, 2013 Najprostszym sposobom na sprawdzenie efektywności pracowników i ich sposobu obsługi klienta jest przeprowadzenie serii badań typu tajemniczy klient. Wtedy wszystko widać czarno na białym. Na temat samego badania oraz jego zalet możesz dowiedzieć się z internetowego szkolenia [link usunięty] Brałam w nim udział ostatnio i bardzo mi się podobało. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
karski1 0 Zgłoś post Napisano Październik 19, 2013 Tylko, że badania tajemniczego klienta kosztują i to wcale nie mało... :) ------------------------ Pozdrawiam, Tomasz http://www.monetto.pl/forum/pozyczki-forum-ogolne.50/ Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ramona 0 Zgłoś post Napisano Listopad 27, 2013 Hej. Nie wiem jak sprawdzić efektywność, ale wiem jak ją poprawić. Kiedyś moja koleżanka wymyśliła, że wyśle swoich pracowników do http://atelierbeaute.pl. Każdy był zadowolony i wrócił do pracy z większą motywacją. Może coś takiego pomoże i twojej firmie ;) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AnoMaciek 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2013 Efektywność personelu widać po tym czy firma zarabia:) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach