Gość Rafał Gerent

Rozwój sprzedaży poprzez rynek internetowy

Firma w Internecie  

11 użytkowników zagłosowało

1. 1. Dla w?a?ciciela firmy najwa?niejsze jest:

• poznanie konkurencji
      2
    • dystrybucja
      1
    • zaopatrzenie
      0
    • kontakty
      8

Recommended Posts

Gość rgp

Zapraszam do dyskusji oraz wymiany ogólnych i szczegółowych poglądów na temat sposobów rozwoju sprzedaży na rynku internetowego. Co to jest rynek internetowy? Jakim językiem trafiamy do klienta? Czym jest globalizacja rynku i jak się objawia? Będziemy tutaj też wymieniać poglądy odnośnie zdrowej i niezdrowej konkurencji, procesów dystrybucji, możliwości zaopatrzenia i cennych kontaktów... Aczkolwiek zajmiemy się też technicznymi problemami oraz koniecznymi kosztami.

Temat szeroki, aczkolwiek każdy przedstawi swoje cenne zdanie, doświadczenie i pomysły :)

Zapraszam :)

Nie mam wielkiego doświadczenia, ale w ankiecie postawiłem zdecydowanie na kontakty. Bez znajomości jest dużo ciężej wystartować, choć oczywiście nie jest to niemożliwe. Najgorszy jest właśnie start, a jeśli wystarczy cierpliwości to z dystrybucją i zaopatrzeniem nie będzie problemu. Kontakty + cierpliwość + nerwy ze stali + dobra organizacja i wszystko może iść znakomicie (choć nie musi...).

rynek internetowy: jest to rynek bardzo szeroko pojmowany o bardzo wielkich możliwościach i zaawansowanym działaniu, w ostatnich latach a nawet w ostatnim czasie został on zmodernizowany a mianowicie zmienił sie: wzrosła kwota pieniędzy przeznaczona na reklame na co wpływ miał wpływ konsumentów w internecie.

język: powinien być najprostszy z możliwych najlepiej obraz albo dźwiek :) obraz, symbol zapamietamy wzrokowo a jesli reklama płynąca z radia albo głośników w sklepie będzie miała chwytliwą melodie to mamy pewność że zostanie ona zapamiętana.