Zaloguj się, aby obserwować  
guliani

Mam dość pracy dla kogoś i co dalej?

Recommended Posts

Mimo iż pracuje na etacie w międzynarodowej firmie i pensja jest przyzwoita to mam już dość pracy dla kogoś, wolałbym zarobić do 1000 zł/ms ale być sobie szefem.

Moja sytuacja wygląda następująco:

Z wykształcenia jestem informatykiem (spec. bazy danych) i pracuje jako informatyk.

Mieszkam w małej miejscowości (20tys. osóB), wokół tylko małe miasteczka, większe typu Rzeszów, Kielce to ponad 100 km.

Mam do zainwestowania 70.000 zł.

Myślałem o firmie komputerowej, sprzedaż komputerów i serwis, ale są już 2 takie firmy, poza tym to za małe miasto na takie usługi.

Mieszkam niedaleko cementowni gdzie można dostać cement po cenach producenta, ale co z nim robić.

Mam duży sad jabłkowy, sprzedaż jabłek jest zupełnie nieopłacalna, ale co znimi zrobić?

Mam również pomieszczenia gospodarcze na wsi.

Proszę o propozycje.

Pozdrawiam.

Sprzedaż jabłek i cementu z twoim wykształceniem to nie zbyt dobry pomysł. Powinieneś iść w kierunku swojego wykształcenia. Jako informatyk łatwo znajdziesz zajęcie. Możesz pracować na zlecenie i sporzadzać np: baze danych bądz tworzyć strony internetowe jest dużo możliwości.

70 000,00 PLN to już ładny grosz na start. Do tego radzę wziąć dotacje z PUP (15 000,00 PLN). Wystarczy również by starać się o refundacje unijną. Co do wielkości miejscowości - od czego mamy internet? W tym wypadku lokalizacja nie ma znaczenia. Jest Pan informatykiem więc powinien Pan sobie poradzić ze sklepem internetowym. Pozostaje tylko znaleźć atrakcyjny produkt. Można poszukać u chińczyków jakichś elektronicznych drobiazgów które można w hurcie za grosze sprowadzić i biznes gotowy. Taka kwota wystarczy na dobre pozycjonowanie, świetny sklep i dużą kampanie AdWords.