Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Sammy

Czy wizytówka to reklama?

34 postów w tym temacie

Zastanawiam się, czy wizytówka jest również reklamą. Jest na pewno elementem budującym wizerunek firmy/szefa, ale czy to dobry sposób żeby się zaraklmować? Slyszałem o ludziach, którzy rozdają wizytówki wszędzie gdzie się da...

No i kwestia projektu. . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wizytówka po części spełnia zadania reklamy (np. buduje świadomość marki, jak ktoś dodał do niej adres www to można go zawsze sprawdzić), ale pełni głównie funkcję reprezentacyjną i ma za zadanie umożliwienie szybkiego kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo zastanawiam się nad sensem takiego gadżetu. Dodatkowo wkurza mnie, ze mnóstwo projektów wizytówek jest po prostu - że beznadziejnych, to mało powiedziane. Ludzie inwestują w to a potem wręczają ci słabo opracowaną wizytówkę. Nie tylko o grafikę mi tu idzie, ale też o druk... ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o mnie to o wygląd wizytówki nie mam się co martwić, bo moja koleżanka posiada niezwykły talent graficzny i zmysł estetyczny. Ona zajmuje się projektowaniem. Jeśli chodzi o drukarnie to dobrze bazować na poleceniach znajomych. Najlepiej wziąć i zobaczyć ich wizytówki, a potem samemu ocenić. Ja tak właśnie robiłem i źle nie wybrałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wizytówka to forma reklamy, ale jeśli przesadzimy i zaczniemy tam zamieszczać oferty handlowe, to sorry ale od razu do kosza bym to wywalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie widziałem w życiu, zeby ktoś zamieszczał reklamę na wizytówce. . .

Wizytówka to forma reklamy, ale jeśli przesadzimy i zaczniemy tam zamieszczać oferty handlowe, to sorry ale od razu do kosza bym to wywalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, moim zdaniem wizytówka nie jest reklamą. To po prostu świetny akcent dla Ciebie i Twojej firmy. Dobrze, żeby Twoi partnerzy, klienci mieli w swoim wizytowniku Twoją wizytówkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Wizytówka z pewnością stanowi o wizerunku firmy, dlatego powinna być dobrze zaprojektowana, a nie wybrana tylko z listy gotowych projektów (no. chyba że któryś wybitnie odpowiada naszej firmie).

Analizując Twoje pytanie bardzo szeroko można powiedzieć, że tak, jest wizytówką - o ile chodzi o wizytówki firmowe w Google hehe.

Chodzi mi o takie wizytówki firmowe w Google (klik po przykład), które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, kiedy się wpisuje np. "nazwa usługi" + "nazwa miasta w którym mieści się firma". Na pewno kojarzycie.

Ja osobiście mało spotykam się z klientami więc wizytówki mam mało specjalne i mało wybitne. Ale wizytówkę w Googlu mam :)

Pozdro i powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest formą reklamy jak najbardziej, wszystko zależy w czyich rękach wyląduje, ważna jest grupa docelowa.

Wizytówka, strona WWW(elektroniczna wizytówka) powinny iść w parze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli często spotykasz się z klientami, wizytówka jest konieczna. Jeśli nie, nie marnuj pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba zalezy jaka wizytówka. Nie spotkaliście się nigdy z sytuacją, że wizytówki leżą w sklepie przy kasie? Zamiast ulotek - ktoś położył wizytówkę. Przecież nie musimy napisać na kawałki papieru, że jesteśmy najlepsi, profesjonalni i najtańsi, żeby ten kawałem papieru był reklamą. Czasem wystarczy tylko zdjęcie tego co robisz, proste hasło i dane kontaktowe. Ja takie wizytówki czasem biorę - jesli jestem zainteresowany. Lepsze to niż ulotka z reklamowym belkotem. Mozna powiedzieć: informacja reklamowa: robimy to, jesteśmy tu, skontaktuj się z nami tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - zastanawiamy się czy wizytówka to reklama, i jeśli tak, to czy dobra. No a wizytówka na szablonie? Np. ta stąd (tutaj)?

Według mnie źle to nie wygląda, ale jeśli ma to być jakaś reklama, to chyba powinna być oryginalna...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro wizytówka ma wpływ na wizerunek firmy, to chcąc czy też nie, pełni chociaż w jakimś stopniu rolę reklamy. Myślę, że wizytówka powinna być kompatybilna z wszystkimi materiałami reklamowymi czy tez stroną internetową. Nie możemy jednak zapominać o podstawowej funkcji wizytówki - ma ona dostarczyć informacji na temat kontaktów, może też zaintrygować, ale nie może być ulotką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest ona pewnego rodzaju reklamą według mnie, choć nie do końca. Znajdują się na niej coprawda podstawowe informacje o firmie (adres, telefon, strona www...), ale nie ma tak z reguły żadnych haseł reklamowych, ani cech charakteryzujących firmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasem wystarczy zdjęcie na wizytówce (np. koparko-ładowarki) + dane kontaktowe firmy i juz mamy reklamę. Wszyscy wiedzą o co chodzi i więcej mówić nie trzeba. Zdecydowanie wizytówka to reklama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czasem wystarczy zdjęcie na wizytówce (np. koparko-ładowarki) + dane kontaktowe firmy i juz mamy reklamę. Wszyscy wiedzą o co chodzi i więcej mówić nie trzeba. Zdecydowanie wizytówka to reklama.

Lepiej zainwestować więcej w wizytówki, jeżeli klient jest zadowolony, zawsze może przekazać kontakt do nas swojemu znajomemu jak będzie okazja. Lepiej też zamówić coś bardziej oryginalnego niż biały papier i po prostu nasze dane. Ja mam coś takiego jak tutaj : http://www.amb.net.pl/zamow_wizytowke.php?card_id=64

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że wizytówka jest jak najbardziej reklamą osoby i jednocześnie firmy, w której ona pracuje. Często jest to związane z wrażeniem z tzw. pierwszego kontaktu. Otrzymując dobrze zaprojektowaną, czytelną i ładnie wydrukowaną wizytówkę automatycznie jesteśmy lepiej nastawieni do osoby, od której dostaliśmy taką wizytówkę. Jest to jeden z elementów profesjonalnego postępowania z klientem, czy partnerem biznesowym.

Czasami zdarza się, że umieszcza się ofertę z drugiej strony wizytówki, wtedy niesie ona pełniejszy przekaz o firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, że wizytówka to reklama. Faktem jest jednak, że popularność wizytówek papierowych chyba znacznie zmalała na korzyść wizytówek w postaci elektronicznej (sms'owo - mmsowych lub mailowych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym, że wizytówki kreują wizerunek firmy tak samo jak inne gadżety takie jak teczki czy dlugopisy z logo firmy. Jeżeli często spotyka się z klientami to warto w to zainwestować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od rodzaju pracy, rodzaju kontaktów z klientami. Warto inndywidualnie to potraktować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0