Sammy 0 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2012 Zastanawiam się, czy wizytówka jest również reklamą. Jest na pewno elementem budującym wizerunek firmy/szefa, ale czy to dobry sposób żeby się zaraklmować? Slyszałem o ludziach, którzy rozdają wizytówki wszędzie gdzie się da... No i kwestia projektu. . . Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
potran 0 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2012 Wizytówka po części spełnia zadania reklamy (np. buduje świadomość marki, jak ktoś dodał do niej adres www to można go zawsze sprawdzić), ale pełni głównie funkcję reprezentacyjną i ma za zadanie umożliwienie szybkiego kontaktu. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sammy 0 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2012 Bo zastanawiam się nad sensem takiego gadżetu. Dodatkowo wkurza mnie, ze mnóstwo projektów wizytówek jest po prostu - że beznadziejnych, to mało powiedziane. Ludzie inwestują w to a potem wręczają ci słabo opracowaną wizytówkę. Nie tylko o grafikę mi tu idzie, ale też o druk... ;/ Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
potran 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2012 Jeżeli chodzi o mnie to o wygląd wizytówki nie mam się co martwić, bo moja koleżanka posiada niezwykły talent graficzny i zmysł estetyczny. Ona zajmuje się projektowaniem. Jeśli chodzi o drukarnie to dobrze bazować na poleceniach znajomych. Najlepiej wziąć i zobaczyć ich wizytówki, a potem samemu ocenić. Ja tak właśnie robiłem i źle nie wybrałem :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szary_Polak 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2012 Wizytówka to forma reklamy, ale jeśli przesadzimy i zaczniemy tam zamieszczać oferty handlowe, to sorry ale od razu do kosza bym to wywalił. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sammy 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 6, 2012 Jeszcze nie widziałem w życiu, zeby ktoś zamieszczał reklamę na wizytówce. . . Wizytówka to forma reklamy, ale jeśli przesadzimy i zaczniemy tam zamieszczać oferty handlowe, to sorry ale od razu do kosza bym to wywalił. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
daknez 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2012 Nie, moim zdaniem wizytówka nie jest reklamą. To po prostu świetny akcent dla Ciebie i Twojej firmy. Dobrze, żeby Twoi partnerzy, klienci mieli w swoim wizytowniku Twoją wizytówkę. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcinek 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 23, 2012 Hej. Wizytówka z pewnością stanowi o wizerunku firmy, dlatego powinna być dobrze zaprojektowana, a nie wybrana tylko z listy gotowych projektów (no. chyba że któryś wybitnie odpowiada naszej firmie). Analizując Twoje pytanie bardzo szeroko można powiedzieć, że tak, jest wizytówką - o ile chodzi o wizytówki firmowe w Google hehe. Chodzi mi o takie [link usunięty] (klik po przykład), które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, kiedy się wpisuje np. "nazwa usługi" + "nazwa miasta w którym mieści się firma". Na pewno kojarzycie. Ja osobiście mało spotykam się z klientami więc wizytówki mam mało specjalne i mało wybitne. Ale wizytówkę w Googlu mam :) Pozdro i powodzenia! Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jaromir 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2012 Jest formą reklamy jak najbardziej, wszystko zależy w czyich rękach wyląduje, ważna jest grupa docelowa. Wizytówka, strona WWW(elektroniczna wizytówka) powinny iść w parze. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
smartdark 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2012 Jeśli często spotykasz się z klientami, wizytówka jest konieczna. Jeśli nie, nie marnuj pieniędzy. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szary_Polak 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2012 Ja obstaję przy swoim, wizytówka zawsze się przyda i nie ważne czy masz 10 klientów czy 1000. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mkrawczykowski 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2012 To chyba zalezy jaka wizytówka. Nie spotkaliście się nigdy z sytuacją, że wizytówki leżą w sklepie przy kasie? Zamiast ulotek - ktoś położył wizytówkę. Przecież nie musimy napisać na kawałki papieru, że jesteśmy najlepsi, profesjonalni i najtańsi, żeby ten kawałem papieru był reklamą. Czasem wystarczy tylko zdjęcie tego co robisz, proste hasło i dane kontaktowe. Ja takie wizytówki czasem biorę - jesli jestem zainteresowany. Lepsze to niż ulotka z reklamowym belkotem. Mozna powiedzieć: informacja reklamowa: robimy to, jesteśmy tu, skontaktuj się z nami tak. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sammy 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2012 No właśnie - zastanawiamy się czy wizytówka to reklama, i jeśli tak, to czy dobra. No a wizytówka na szablonie? Np. ta stąd ( [link usunięty] )? Według mnie źle to nie wygląda, ale jeśli ma to być jakaś reklama, to chyba powinna być oryginalna...? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Klaudia_N 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 17, 2012 Skoro wizytówka ma wpływ na wizerunek firmy, to chcąc czy też nie, pełni chociaż w jakimś stopniu rolę reklamy. Myślę, że wizytówka powinna być kompatybilna z wszystkimi materiałami reklamowymi czy tez stroną internetową. Nie możemy jednak zapominać o podstawowej funkcji wizytówki - ma ona dostarczyć informacji na temat kontaktów, może też zaintrygować, ale nie może być ulotką. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zofia15 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2012 Jest ona pewnego rodzaju reklamą według mnie, choć nie do końca. Znajdują się na niej coprawda podstawowe informacje o firmie (adres, telefon, strona www...), ale nie ma tak z reguły żadnych haseł reklamowych, ani cech charakteryzujących firmę. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mkrawczykowski 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2012 Czasem wystarczy zdjęcie na wizytówce (np. koparko-ładowarki) + dane kontaktowe firmy i juz mamy reklamę. Wszyscy wiedzą o co chodzi i więcej mówić nie trzeba. Zdecydowanie wizytówka to reklama. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alicja 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2012 Czasem wystarczy zdjęcie na wizytówce (np. koparko-ładowarki) + dane kontaktowe firmy i juz mamy reklamę. Wszyscy wiedzą o co chodzi i więcej mówić nie trzeba. Zdecydowanie wizytówka to reklama. Lepiej zainwestować więcej w wizytówki, jeżeli klient jest zadowolony, zawsze może przekazać kontakt do nas swojemu znajomemu jak będzie okazja. Lepiej też zamówić coś bardziej oryginalnego niż biały papier i po prostu nasze dane. Ja mam coś takiego jak tutaj : [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MajaDS 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 3, 2012 Uważam, że wizytówka jest jak najbardziej reklamą osoby i jednocześnie firmy, w której ona pracuje. Często jest to związane z wrażeniem z tzw. pierwszego kontaktu. Otrzymując dobrze zaprojektowaną, czytelną i ładnie wydrukowaną wizytówkę automatycznie jesteśmy lepiej nastawieni do osoby, od której dostaliśmy taką wizytówkę. Jest to jeden z elementów profesjonalnego postępowania z klientem, czy partnerem biznesowym. Czasami zdarza się, że umieszcza się ofertę z drugiej strony wizytówki, wtedy niesie ona pełniejszy przekaz o firmie. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DrHouse 0 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2014 Oczywiście, że to reklama :) Tylko żeby stworzyć odpowiednią wizytówkę, też trzeba trochę kreatywności i mieć pojęcie o reklamie :) [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotrml 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2014 Zgadza się, że wizytówka to reklama. Faktem jest jednak, że popularność wizytówek papierowych chyba znacznie zmalała na korzyść wizytówek w postaci elektronicznej (sms'owo - mmsowych lub mailowych) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mAro 0 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2014 Zgadzam się z tym, że wizytówki kreują wizerunek firmy tak samo jak inne gadżety takie jak teczki czy dlugopisy z logo firmy. Jeżeli często spotyka się z klientami to warto w to zainwestować. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotrml 0 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2014 Wszystko zależy od rodzaju pracy, rodzaju kontaktów z klientami. Warto inndywidualnie to potraktować. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JoannaBartosiuk 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2016 Oczywiście że wizytówka to reklama, jeśli dobrze wygląda to znaczy, że Twoja firma jest ciekawa oraz warta uwagi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adik356 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2016 Oczywiście że tak. Obecnie wiele firm inwestuje też w aplikacje mobilne min własne w celach reklamowych . Nie wiem jaką firmę masz, ale oni na pewno będą wiedzieć co ci zaproponować http://alg-pro.pl/tworzenie-aplikacji-mobilnych/ . Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zestumilowegolasu 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2016 To może być trochę za mało, postaw na jakieś gadżety reklamowe. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach