antenucci 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2008 Witam, mam zamiar otworzyć pizzerię, ale mam problem z reklamą. Gdzie się zgłosić w tym celu i o jakiego typu reklamy zabiegać. Nie stać mnie na bilboardy w centrum miasta, więc takie kosmicznie drogie pomysły raczej odpadają. Budżet na to to jakieś 2-3 tysiące... Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
firmowiec 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2008 Zajrzyj choćby do tematu o lokowaniu reklamy na autobusie czy tramwaju. Za małą kasę reklama będzie mniejsza... Myślę, że mógłbyś spróbować na jakiejś telegazecie, może w lokalnej telewizji, ogłoszenie w gazecie, ogłoszenie z głośnika na jakimś rynku, gdzie gromadzi się dużo ludzi no i trochę info w internecie, np. na stronie głównej Twojego miasta. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ivan 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2008 Jeśli pizzeria będzie w centrum, to dając duży łądny szyld i logo, klienci sami będą przekraczać progi Twojej restauracji. A jeśli im sie spodoba to będą ciągnąć znajomych. Dlatego myślę, że dobra organizacja, miejsce to najlepsza reklama dla tego typu interesu ;) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eSdEka 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2008 Wypromuj stronę internetową Twojej pizzerii - to naprawdę duży plus dla własnej restauracji. Za część tej kasy zlecisz pracę pozycjonerom, grafikom, a starczy Ci jeszcze na ogłoszenia w mediach. Powodzenia! Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rak_pluc@tlen.pl 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2008 Wypromuj stronę internetową Twojej pizzerii - to naprawdę duży plus dla własnej restauracji. Za część tej kasy zlecisz pracę pozycjonerom, grafikom, a starczy Ci jeszcze na ogłoszenia w mediach. Powodzenia! Dobra strona www to dobry pomysł, jednak ja bym Pizzerii raczej nie pozycjonowała (to może być kosztowne)... chyba lepsze byłby linki sponsorowane - jak w google. Płacisz od kliknięcia, ustalasz miesięcznie taką sumę na jaką Cię stać - no i przede wszystkim masz gwarancję, że wyskoczysz na samej górze. Przy nieuczciwych specach od pozycjonowania sporo można stracić (pieniądze + czas). Napisz jeszcze z jakiego jesteś miasta, to robi sporą różnicę jeśli chodzi o metody promocji. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
antenucci 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2008 Jestem ze 100 tysięcznego Grudziądz ;) i dziękuję za wszystkie rady. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
serve 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2008 Ja bym postawił na charakterystyczne plakaty na przykład. Najlepszą reklamą są jednak ludzie, jeżeli w lokalu będzie dobra atmosfera i pyszna pizza to ni będziesz potrzebować reklamy :) Pozdrawiam i życze sukcesów. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
promotor 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2008 Nie widze tu zadnego dobrego pomyslu oprucz tego co serve napisal. Pizzeria? Jedynie standardowe, czarno biale plakaty przyklejane na miescie (murach, slupach) ewentualnie zaplac kilku znajomym z roznych czesci miasta aby plotkowali (pozytywnie) o Twojej pizzerii, zreszta znajomym to nawet chyba nie trzeba placic aby to robili? pozdrawiam Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
anglik 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 16, 2008 Jedna tura ulotek pod drzwi + dobra pizza = klienci z polecenia. :) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marian22 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2008 Najlepszą reklamą jest po prostu dobra pizza. Jeśli będzie smakować pierwszym gościom, Ci nie zapomną przekazać tego innym i tak łańcuszek się rozejdzie. Ale jedna rada o amatora pizzy - zadbaj o dobre sosy (pomidorowy, czosnkowy itd.), bo to bardzo ważne... Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webmaniack 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2008 Miła atmosfera, ładny lokal, dobra pizza frytki itp i dobre miejsce to połowa sukcesu. Poza tym: - plakaty wywieszaj gdzie się da - ulotki (ale nie takie na ulicy rozdawane, ale przynoszone pod drzwi mieszkań) - strona internetowa - ogłoszenia w jakiejś miejscowej gazecie - puścić plotkę, można "zatrudnić" do tego kobiety i młodzież - impreza na otwarcie (głośna muzyka, darmowy kawałek pizzy itp.) - reklama na forum miasta (darmowa, w formie postu na forum) I biznes jak się patrzy :D Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DużyMiś 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2008 plakaty wywieszaj gdzie się da No z tym raczej uważaj, bo mogą Cię ścignąć, a poza tym co za dużo to niezdrowo - jak ja widzę setki plakatów, to po prostu zaczyna mi się to uprzykrzać i rezygnuje ;) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość rgp Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2008 Proponuję przesunąć godziny otwarcia (lub zwiększyć) do godzin nocnych - a w tym dowóz pizzy pod drzwi klienta. Drażni mnie jak dzwonię o 24 do pizzerii i okazuje się, że nikt nie odbiera telefonu, że była czynna do 23, albo że już o tej godzinie już nie dowożą... Bezsensem jest dla mnie iść na pizze z samego rana... Rzadko kiedy ma się wtedy na takie danie ochotę, prędzej na jajecznicę w domu. Oczywiście nie jest to złe, bo można mieć klientów także rano... W każdym razie pizza na telefon do godziny 1-2 w nocy powinna być wg mnie na miejscu :), bo brakować może jeszcze tylko piwka :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gusia300 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2008 Każda osoba otwierająca firmę musi pamiętaj o reklamie. Nawet najlepszy pomysł na interes nie sprawdzi się przy braku klientów. Nie należy jednak działać pochopnie. Wielkie pieniądze na reklamę w telewizji czy największych pismach wydają rynkowi giganci. Na początku wystarczą ulotki, ogłoszenie w lokalnej prasie czy internecie . Jeżeli decydujemy się tylko na reklamę ulotkową, warto zastosować prosty wabik. Klientowi, który w reklamującej się firmie pojawi się z ulotką, można zagwarantować kilkuprocentowy rabat lub gratis. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kiciaskarba 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 4, 2008 NAJLEPSZY SPOSÓB TO poczta pantoflowa + dobra pizza + mila atmosfera (obsługa, bo wiele robi wiem że sama tam gdzie mnie niemile obsłużono już nie wróce) = SUKCES ja również nie inwestowalabym w pozycjonowanie jestem na specjalizacji grafice komputerowej i po rozmowach z moimi kolegami i koleżankami po fachu moge stwierdzic ze jest to pieronsko drogie... myśle że każdy dobrze obsłużony klient wróci do ciebie ponownie....:) a pomysł z reklamą na autobusie jest bardzo dobry =] pozdrawiam i życzę sukcesu Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
binkow 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2008 Również uważam że najlepszą reklamą będzie smaczna pizza. Na początek musisz w nią zainwestować. Miły wystrój też robi swoje. Przede wszyskim musisz mieć dobry wizerunek. Klient dobrze obsłużony i zadowolony z pizzy na pewno wróci do Ciebie, a przy okazji rozpowie o twoim lokalu znajomym. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
linka 0 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2008 Mając smaczną pizze to na brak klientów narzekac nie będziesz. Tanią reklamą twojej pizzeri mogą być ulotki, które razem z gazetkami z supermarketów będą dostarczane pod drzwi ludzi. Możesz również umieścić informacje na stronach internetowych o otwarciu nowej pizzeri. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Monsun 0 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2009 Na swoim przykładzie mogę potwierdzić,że nic nie działa na korzyść tak jak zadowolony klient i "marketing szeptany". oczywiście trzeba, a nawet należy sie reklamować - ja polecam najtańszą acz skuteczną formę ulotek - ale skierowaną do wskazanego targetu, lokalna gazeta, plakaty...i najważniejsze standard usług czyli super pizza jakiej nie ma w mieście. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
joala 0 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2009 Na Bródnie działa pizzernia Włocha, róznie ją otwiera, nie ma nawet dokladnej info i co się dzieje? Tam jest dobra pizza i troche innych rzeczy i ruch od rana do nocy, nie dowozi pizzy ale sprzedaje na wynos. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strusiu 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2009 ciekamy rozwiązaniem jest reklama na komunikacji miejskiej. Taka forma reklamy dociera do najszerszej grupy osób --------------------------- [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2BE.PL 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 3, 2009 Ulotki rozdawane przy biurowcach w okolicy + rabat/promocja + dobra pizza. Świetnie się sprawdza "program lojalnościowy" np. co 10 pizza gratis. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bohun84 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2010 Wg mnie fajnym pomysłem jest też rabat dla określonych grup w dane dni tygodnia. Wiąże to ze sobą klientów np. studenci chętnie pójdą w czw - jeśli jest to dzień studencki, bo wiedzą że będą w swoim towarzystwie, podobnie np single (choć to ciężej sprawdzić - brak legitymacji studenckiej nieco łatwiej :)). Mężczyźni 20 proc zniżki w piątek a kobiety we wtorek itd itp. Dla mnie to ciekawe rozwiązanie Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2BE.PL 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2010 Znalazłam opis ciekawej strony, która może ci pomóc w promocji: Niegotuj.pl jest agregatorem restauracyjnych ulotek z żarciem na zamówienie, które często zdarza nam się znajdować na klamce naszych drzwi od mieszkania bądź w skrzynce na listy. Dzięki niegotuj.pl możemy szybko odnaleźć ulotkę restauracji znajdującej się blisko naszego domu – a to wszystko bez potrzeby rejestracji. Cały opis i linki są na blogu [link usunięty] . Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakesully 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2010 Tzw. reklama tranzytowa. Jest ona o wiele tańsza niż reklama na tzw. lightboxach na przystankach autobusowych, bowiem kosztuje kilkanascie tysięcy na cały rok, a lightboxy kosztuja 15-20tyś za kampanię 2 tygodniową. Ale czy nie jest tak, że na reklamę tranzytową mało kto już zwraca uwagę? Jest ona w końcu mało atrakcyjna i raczej rzadko urozmaicana... Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2BE.PL 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2010 Ale czy nie jest tak, że na reklamę tranzytową mało kto już zwraca uwagę? Jest ona w końcu mało atrakcyjna i raczej rzadko urozmaicana... To prawda, w Polsce wciąż reklamy tranzytowe są mało ciekawe, ale to nie oznacza, że nie mogą być oryginalne. Kilka przykładów: [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach