opreo 0 Zgłoś post Napisano Październik 10, 2012 Co myślicie o profesjonalnym logo, na początek działalności firmy? Czy lepiej zrobić to, kiedy już wszystko ruszy z kopyta? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KarolKarol 0 Zgłoś post Napisano Listopad 7, 2012 Myślę, że to dobry pomysł! To jeden z zabiegów marketingowch! Dobre logo może na początek przyciągnąć klientów! Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wierzba 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2013 osobiście uważam, ze dobrze jest od razu nadać firmie jakiś odpowiedni wizerunek, bo to zwiększa wartośc marki, moja siostra jak otwierała http://taxadvice.katowice.pl to od razu zwróciła się do agencji reklamowej, zeby zrobili jej cały system identyfikacji wizualnej Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mam_biznesik 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2013 Logo w dzisiejszych czasach to podstawa, jeden z najważniejszych elementów dzięki któremu nasza firma się wyróżnia i można ją rozpoznać. Bez loga można było funkcjonować w czasach kiedy biznes kręcił się na stadionie dziesięciolecia - czy jakoś tak - teraz jesteśmy w XXI wieku i nie można sobie pozwolić na ustępstwa. Jeśli myślisz przyszłościowo, to warto zainwestować w dobre logo, pamiętaj że to nie jest chleb, który kupuje się codziennie, logo to inwestycja na lata, dlatego nie warto na tym oszczędzać. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
makówka 0 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2013 uważam, że o identyfikację wizualną należy dbać od samego początku zakładania firmy - jak mówi sama nazwa - to doskonały sposób na jej identyfikację ;) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zestumilowegolasu 0 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2013 Dokładnie, takie rzeczy jak logo, nazwa tworzą firmę, jeszcze przed tym jak zacznie ona rzeczywiście funkcjonować. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maupiatka 0 Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2013 Najlepiej na samym początku, bo logo jest elementem budowania świadomości marki u konsumentów :) Tylko niech to będzie dobre logo, a nie takie, żeby tylko było. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Grek 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 8, 2013 Logo jest symbolem firmy, dlatego musi być dobre wyknane ;] Czasem Logo jest lepiej zapamiętywane niż sama nazwa firmy więc warto o nie zadbać od razu :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
andzik 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 8, 2013 Logo powinno zostać zaprojektowane od razu. Po piersze jest istotnym elementem w tworzeniu wizerunku firmy. Po drugie jak się to odłoży, a firma ruszy, to potem w natłoku zadań ciężko jest powrócić do tematu logo. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DC-CENTRUM 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2013 Zgadzam się z przedmówcami. Logo to podstawa rozpoczęcia działalności. Nic tak jak Twoje własne logo nie przyciągnie do Ciebie klienta. Miałem okazję przeprowadzać zmianę wizerunku jednej z firm konsultingowych. Był to dość spory problem, ponieważ część klientów już utożsamiała się z poprzednim wizerunkiem marki. Była to jednak zmiana niezbędna celem odświeżenia marki oraz dostosowania logo do obecnych trendów rynkowych i tego co jest obecnie na graficznym topie. Takich problemów udałoby się uniknąć, gdyby na początku działalności firma sprawiła sobie nowoczesne i posiadające konkretny przekaz logo. W przypadku późniejszych zmian, robi się niepotrzebne zamieszanie oraz następuje utrata klientów. Dlatego logo jest tak ważnym elementem :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Komar84 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 15, 2013 Logo to jest coś, co musi być wykonane starannie i dokładnie, od początku do końca. Natomiast identyfikacja wizualna to NIE tylko grafika, a całe światy znaczeniowe, które muszą komunikować odpowiednie wartości. Nie jest to ważne tylko dla potencjalnych klientów. Jest to ważne także (a może nawet przede wszytskim) dla Ciebie. W [link usunięty] zawsze powtarzam klientom, że to przede wszystkim TY, jako właściciel musisz wiedzieć z czym sie utożsamiać, co sobą reprezentować i jakim językiem przemawiać do ludzi. Dlatego tak ważne jest zainwestowanie w dobrą identyfikacje wizualną. I nie pisze tego jako grafik, czy członek studia brandingowego. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapierMix_pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2013 Dobre logo będzie wizytówką Twojej firmy,to podstawowa rzecz,podobnie zresztą jak strona internetowa. Moim zdaniem jak najbardziej warto,im szybciej opracujesz jakiś łądny i rozpoznawalny szablon tym lepiej. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
natalia.blicha 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2013 Logo koniecznie należy wybrać przed startem działalności. Przecież musi się znaleźć na wizytówkach, banerach czy nawet na FB firmy. Dlatego nie ma na co czekać i trzeba zgłosić się do dobrego grafika jak najszybciej. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DC-CENTRUM 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2013 I coś ruszyłeś ten temat? Czy też rozpocząłeś działalność bez dobrego logo, czy też postąpiłeś jak większość osób podpowiadało, a więc najpierw Logo potem firma? Tak jak powiedziałem dobre logo to podstawa identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. W zasadzie nie ma możliwości stworzenia dobrego przedsięwzięcia bez odpowiedniego logo. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Osioł 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 30, 2013 Uważam, że to dobry pomysł, aby stworzyć odrazu profesjonalne logo. Kliencie kojarzą i utożsamiają firmy poprzez ich logo. Możemy to zaobserwować choćby przy bankach S.A. z żubrem a BP ze skarbonką :) i mimo, że S.A. nie posiada już żubra pozostanie na zawsze z żubrem.:) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seo 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2013 Logo jak i nazwa domeny musi zapadać w pamięci. Zobacz na stronę [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
natalia.blicha 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 24, 2013 A jak myślicie, dobrze jest zmieniac logo lub nazwe firmy w trakcie działalności? A tutaj podrzucam artykuł, który mam nadzieje sprowokuje do dalszej dyskusji: [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mati22 0 Zgłoś post Napisano Listopad 14, 2013 Logo dobrze jak jest od samego początku firmy, ważne szczególnie dla jej wizerunku, kojarzenia przez klienta Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Martenzyt 0 Zgłoś post Napisano Listopad 24, 2013 Osobiście uważam, że posiadanie logo to wręcz obowiązek dla nowej firmy. Pomyślcie - wiążę się z tym cała identyfikacja wizualna. Wszelkie materiały, wizytówki, ulotki i cała reszta. Trzeba coś mieć, żeby wszystkie elementy były ze sobą spójne :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gako 0 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2013 Osobiście uważam, że posiadanie logo to wręcz obowiązek dla nowej firmy. Pomyślcie - wiążę się z tym cała identyfikacja wizualna. Wszelkie materiały, wizytówki, ulotki i cała reszta. Trzeba coś mieć, żeby wszystkie elementy były ze sobą spójne :) Najlepiej zaczynać z logo, ale ono nie musi kosztować 6 tysięcy, logo kupisz za 100 zł i będzie równie dobre. Najlepiej jeśli firma od samego początku ma konkretne efekty wizualne, tak aby klient łatwo zapamiętał o kim mowa i dlaczego. Jeśli logo zostanie zapamiętane, to większa szansa, że taka osoba ponownie będzie naszym klientem. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dariusz169 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2013 Dobra inwestycja Pamiętaj, że ludzie łatwiej zapamiętają fajny logotyp, a nie nazwę. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
feniks 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2013 Zdecydowanie od razu. Możesz je wykonać nawet sam w jakimś programie graficznym, ale powinno być obecne od początku funkcjonowania firmy. W ten sposób od razu Twoja firma zagości także wizualnie w świadomości Twoich klientów. Poza tym mam wrażenie, że firmy z logiem wzbudzają większe zaufanie. Zawsze możesz je później nieco zmodyfikować. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wierzba 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2013 Logo musi być oryginalne, musi się wyrózniać, nie polecam korzystać z gotowych szablonów bo to nie przyniesie pożądanego rezultatu. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Michał Jezierski 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2018 Logo jest bardzo ważne, bo buduje Twój profesjonalny wizerunek. Firma bez logo nie jest uznawana za poważną. Ważne, żeby było nowoczesne, nawiązywało do branży, w której działasz, budowało pozytywne skojarzenia. Istotne jest również, że musi pojawiać się na wszystkich materiałach reklamowych, bo wtedy masz możliwość zapaść w pamięć klientów. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach