Zaloguj się, aby obserwować  
diawor1969

Pomysł na biznes czy szansa na przeżycie

Recommended Posts

To czym tu piszę to na tą chwile mój jedyny pomysł na biznes a właściwie patrząc na moją sytuację bardziej pomysł na życie. Mam możliwość sprowadzać do Polski auta 5,7 letnie w cenach już po opłatach 6,7 tys. taniej niż takie same w Polsce.

W 2010 roku moje oszczędności wsparte wysokim kredytem zainwestowałem w gastronomię, niestety interes nie wypalił i zostałem z potężnymi długami. Sytuacja jest bardziej złożona osobie zainteresowanej na spokojnie wszystko wyjaśnię.

Od tamtego czasu próbuję znaleźć stałą pracę niestety mam już 43 lata i wykształcenie tylko średnie techniczne(jak widać nie jestem atrakcyjny jako potencjalny rozwojowy pracownik na lata).Pracuję więc dorywczo w różnych miejscach wspierając szara strefę. Akurat na tą chwilę jestem bez pracy.

Posiadam „dosłownie” rozpadające się auto i jeżdżę od roku bez przeglądu i ubezpieczenia( nie ma na to pieniędzy).

Na sprowadzanie aut potrzebuję ok. 50 tys. Czas trwania pożyczki i forma oprocentowanie są do uzgodnienia. Mam jednak nadzieję, że nie byłoby to więcej niż 30% w skali…?

Z tych pieniędzy kupuję trzy auta dwa sprzedaję po opłatach (trzy, trzy i pół tysiąca zysku na jednym)natomiast trzecie uzbrajam i stawiam na Taxi czym zyskuję stały dochód. Pieniądze odzyskane ze sprzedaży aut przeznaczam na zakup kolejnych. Nie wyjeżdżam po auta przyjeżdżają na lawecie co jest tańsze niż sam wyjazd.

Ktoś może powiedzieć , że taki plan to żaden biznes plan a ja wierzę w Świętego Mikołaja i pewnie faktycznie tak jest.

Ale prawda jest taka, że tonący chwyta się brzytwy, proszę przeżyć miesiąc musząc wykarmić sześcioosobową rodzinę za tysiąc dwieście złotych tyle zostaje po zajęciach komorniczych.

Opieki społecznej takie „zajęcia komornicze” nie interesują więc dochód na rodzinę wylicza się z zarobków bez obciążeń więc takiej rodzinie jak moja pomoc się nienależny.