anioosia87

studanetka i dofinansowanie z up na rozpoczęcie działalności

Recommended Posts

Mam pytanie czy mam szanse na jakiekolwiek dofinansowanie z up i jak tak to jak o nie sie starac?!

obecnie jestem studentka 3 roku rekreacji i rehabilitacji[dzienne] , oraz mam ukonczone kursy dodatkowe i papieru MENu na masaz oraz stylizacje paznokci

w październiku przyszlego roku chce przejsc na zaoczne czyli licencjat bede miala na dziennych ale mgr juz na zaocznych bede robiła gdyz chce otworzyc wlasna dzialalność, bedzie ona po czesci powiazana z moimi studiami, [ solarium, kosmetyka, system vacu well, masaz, kinezyterapia] firme chce otworzyc 1 października wiec mam jeszcze okolo roku czasu.

z tego co wiem to studenci dzienni nie moga starac sie o dotacje z up, a ja skladajac wniosek bede jeszcze studentka dzienna, czy moge tam jakos uwzglednic ze w momencie otwierania firmy bede na zaocznych aby bylo mozliwe uzyskanie takiego dofinansowania?

na jakie dofinansowania moge liczyc? moze jest jakas lepsza oferta niz z up? moze jakas z uni? ja wkladu wlasnego bede miala ok 50-60tys ale moje przedsiewziecie jest b kosztowne. Moze z ue moge uzyskac cos lepszego? czy istnieje np mozliwosc dostac z up na otwarcie a np pozniej z ue na rozwoj? co mozecie mi doradzic bym dostala cokolwiek i w miare mozliwosci jak najwiecej?!

dziekuje za wszelkie odpowiedzi!

ps, jak sie ubiegac? kiedy powinnam zlozyc wniosek jesli chce otworzyc dopiero za rok? czy tam w wniosku sie wpisuje od kiedy sie otwiera czy jest np jakies zobowiazanie ze jesli dostane to w przeciagu np pol roku musze otworzyc? jak to wyglada od praktycznej strony?

dzieki