binkow 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2008 Marketing wirusowy (zw. reklamą wirusową) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Nie zawsze musi to być konkretna informacja, może to być tzw. budowanie świadomości marki, czyli wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą, logo firmy. Spotkaliście się z taką reklamą? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dann 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2008 Marketing wirusowy to strategia promocyjna mająca na celu zachęcić indywidualnych klientów (użytkowników serwisu) do przesłania innym użytkownikom informacji marketingowej, stwarzając tym samym okazję do lawinowego rozprzestrzeniania i oddziaływania komunikatu. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gosiek 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2008 Przykładem marketingu wirusowego mogą być zabawne lub intrygujące filmiki lub zdjęcia reklamowe, które użytkownicy internetu rozsyłają między sobą. Wykorzystywana jest także plotka, tworzone są odpowiednie trendy czy legendy miejskie, które wędrując między potencjalnymi klientami mają zwiększać świadomość produktu i czynić z niego produkt symboliczny, o wysokiej jakości czy symbol statusu bądź przeciwnie, szkodzić jego opinii. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
doda26 0 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2008 Marketing wirusowy jest bardzo łatwy do zastosowania w Internecie, z powodu łatwości i szybkości komunikacji dlatego też staje się coraz bardziej popularną formą reklamy. Do marketingu wirusowego możemy zaliczyć: -treść w stopce emaila (w ten sposób reklamował się Hotmail.com) -wygaszacze ekranu, kompozycje pulpitów, proste gry -wirtualne kartki, opcja „poleć znajomemu” -dodaj do ulubionych, ustaw jako stronę startową. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kori 0 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2008 Marketing wirusowy jest bardzo łatwy do zastosowania w Internecie, z powodu łatwości i szybkości komunikacji dlatego też staje się coraz bardziej popularną formą reklamy. Nie masz racji! Łatwy do zastosowania... Łatwo można narobić szkody, głupim i nieprzemyślanym niby wirusem. Do marketingu wirusowego możemy zaliczyć: -treść w stopce emaila (w ten sposób reklamował się Hotmail.com) -wygaszacze ekranu, kompozycje pulpitów, proste gry -wirtualne kartki, opcja „poleć znajomemu” -dodaj do ulubionych, ustaw jako stronę startową. Żadnego z podpunktów powyższej wypowiedzi nie "zaliczyłbym" do marketingu wirusowego. Troszkę mylisz pojęcia. W wirusie chodzi o to, aby użytkownicy sami rozprzestrzenili dany materiał (tj. film najczęściej, grę), poprzez pokazywanie go znajomym, umieszczanie na tematycznych stronach np wideo itp. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że pisze do mnie ktoś na gg podając adres strony i mówi, że jest super a przede wszystkim posiada opcje "dodaj do ulubionych", "ustaw jako startową" ;) Co to ma wspólnego z wirusem? Zobacz prosty przykład i to sprzed kilku lat: [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
binkow 0 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2008 Marketing wirusowy (zw. reklamą wirusową) jest działaniem firm marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Mogą to być zabawne lub intrygujące filmiki lub zdjęcia reklamowe, które użytkownicy internetu rozsyłają między sobą. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gosiek 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2008 Znalazłam w internecie artykuł o markletingu wirusowym i są tam przykłady takiego marketingu. -Treść w stopce emaila (w ten sposób reklamował się Hotmail.com) -Wygaszacze ekranu, kompozycje pulpitów, proste gry (stosowane do umacniania wizerunku firmy) -Wirtualne kartki, opcja „poleć znajomemu” (generują ruch w serwisach) -Zabawne filmy reklamowe, humorystyczne prezentacje multimedialne -Dodaj do ulubionych, ustaw jako stronę startową (generują ruch na witrynach i niejako wiążą internautę z serwisem. -Dodanie do plików graficznych adresu domeny (powszechne w portalach erotycznych) Adres tej strony to http://marketing.ebiznes.org.pl/marketing,wirusowy.htm Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
linka 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2008 A łańcuszki szczęscia należą do marketingu wirusowego, jak sądzicie?. Jest to chyba najbardziej znienawidzona przez internautów forma. Co jakiś czas przeważnie przez komunikator gg dostaje je i dla świętego spokoju wysyłam dalej aby losu nie korcić. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dann 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Metodą łańcuszka ludzie mogą przesyłać sobie śmieszne animacje, życzenia, a przy okazji reklamować stronę. Można z kilku elementów stworzyć krótką animację, która niosła by jakąś wiadomość od autora do odbiorcy, a przy okazji reklamowała stronę. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kad48 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2009 Marketing wirusowy (zw. reklamą wirusową) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Nie zawsze musi to być konkretna informacja, może to być tzw. budowanie świadomości marki, czyli wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą, logo firmy. Spotkaliście się z taką reklamą? Chyba rok temu (o ile dobrze pamiętam), firma zajmująca się sprzedażą książek elektronicznych na rynku polskim (której zresztą jestem partnerem) stworzyła śmieszną kartkę świąteczną. Myślę, że był to dobry pomysł, który prawdopodobnie przyniósł firmie ogromne zyski, bo oczywiście w kartce były umieszczone odnośniki do sklepu, logo firmy itp. Ważne jest żeby stworzyć coś ciekawego, unikalnego, co przyciągnie uwagę wielu ludzi - sukces wtedy jest gwarantowany. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartekDOOR 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2010 Marketing wirusowy jest niesamowicie skuteczny i ma ogromną moc, która pozwoli zaczyna być coraz bardziej doceniana. Działania reklamowe nie są jednostronne i skonstruowane w oparciu o komunikat. Marketing wirusowy polega na wrzuceniu przynęty. Jeżeli przynęta jest smaczna, wówczas znajdzie się więcej amatorów na nią ;) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JoannaSite 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2010 marketing wirusowy to naprawdę fajna sprawa jednak przy stosowaniu tego typu zabiegów reklamowych trzeba mieć również świadomość tego, że ma on swoje złe strony. Pozytywne opinie i fajne dodatki (kartki, filmiki itp) rozpowszechniają się w sieci momentalnie ale tak samo szybko rozpowszechniają się negatywne opinie. Więc decydując się na marketing wirusowy trzeba być pewnym swojej firmy jej usług i produktów i najlepiej nie zajść nikomu za skórę bo negatywna opinia pozostanie w sieci na zawsze. Jednak wykorzystywanie tego typu marketingu jest naprawdę bardzo dobrym pomysłem szczególnie gdy nie ma się zbyt dużo pieniążków na kampanie reklamowe i inne zabiegi marketingowe Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hansol 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 20, 2018 Marketing wirusowy jest bardzo wkurzający, potrafi jedynie odstraszyć ludzi, dlatego lepiej zainwestuje w jakieś mniej inwazyjne formy marketing internetowego, może je dla Ciebie wykonać agencja interaktywna https://solv.pl Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fergil 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 22, 2018 rzadko kiedy widzę dobrze wykonany marketing wirusowy Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach