Zaloguj się, aby obserwować  
handlara

Organizacja konferencji - od czego zacząć?

Recommended Posts

Będę musiała za jakiś czas zająć się organizacją takiego eventu, ale to będzie mój debiut więc nie wiem od czego zacząć.

Póki co mam informacje z każdego tematu po trochu. Np. http://www.bwfelix.pl/konferencje - mniej więcej wiem czego szukam i chyba znalazłam.

O jakie rzeczy jeszcze powinnam zadbać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko zasadnicza kwestia - kto za to wszystko zapłaci?? Proszę coś więcej o tym powiedzieć...

--------------------

Zapraszam wszystkich!

http://www.monetto.pl/forum/pozyczki-forum-ogolne.50/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz krzeseł i stołów konferencyjnych to od ich kupna ;) Polecam firmę Mextra Group http://krzeslabankietowe.pl . Mają bardzo dobrze wykonane meble i z 2 lub 3 letnią gwarancją producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio organizowałam konferencje w Krakowie. W hotelu Atrium http://www.konferencjekrakow.com/sala-konferencyjna,Atrium,793.html . Bardzo ładna sala i dużo przestrzeni. Jak chcesz to można tam zamówić jedzenie i picie, więc w sumie nie musisz się o nic martwić . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrób sobie kosztorys żeby wiedzieć ile wyjdzie taka przyjemność. Pamiętaj, że konferencja to nie spotkanie na sali gimnastycznej. To muszą być odpowiednie miejsca, http://www.visitzakopane.pl, najlepiej kilkugwiazdkowe. Ludzie pamiętają, gdzie zostali zaproszeni i to czy wrócą zależy między innymi od miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw trzeba się zastanowić, ile osób będzie uczestniczyć w konferencji i z jakich lokalizacji. Jeśli konferencja ma miejsce w rodzimym mieście uczestników lub w pobliżu, wystarczy wynająć salę adekwatną do liczby uczestników, jeśli to konferencja ogólnopolska, trzeba zadbać o nocleg dla uczestników, więc dobrze, gdy w budynku lub pobliżu będzie jakiś niedrogi, ale dobry hotel. Trzeba zrobić kosztorys, zastanowić się co z cateringiem i jakie narzędzia i materiały będą potrzebne, a później telefon w ruch... ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz zorganizować takie szkolenie, przede wszystkimi musisz znaleźć odpowiednią salę. Tutaj: masz ofertę RestHotel. Hotel znajduje się nieopodal Warszawy, 10 km od lotniska Okęcie. Mają do dyspozycji 6 sal konferencyjnych. Każda z sal jest w pełni wyposażona, jest nowoczesny sprzęt oraz klimatyzacja. Zajrzyj sobie tam, lepszej oferty w tych okolicach nie znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kaszka, ale jak już pisałam wcześniej - znalezienie sali nie jest pierwszym krokiem organizacyjnym, bo najpierw trzeba wiedzieć czego (na ile osób, w jakiej cenie, w jakim terminie) należy szukać!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zrób sobie kosztorys żeby wiedzieć ile wyjdzie taka przyjemność. Pamiętaj, że konferencja to nie spotkanie na sali gimnastycznej. To muszą być odpowiednie miejsca, http://www.visitzakopane.pl, najlepiej kilkugwiazdkowe. Ludzie pamiętają, gdzie zostali zaproszeni i to czy wrócą zależy między innymi od miejsca.

Dokładnie tak jak kolega pisze . Miejsce musi być z klasą .Polecam taką salę konferencyjną w Restauracji Cztery Pory Roku w Alwerni , sala nazywa się zimowa swoim wystrojem juz robi wrażenie, zobaczcie zresztą sami http://alwernia4poryroku.pl/konferencje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Poszukaj sali http://www.krakow.salekonferencyjne.pl/

2. Poszukaj zainteresowanych, dobre miejsce przyciąga więcej osób. Konferencja w Krakowie na której byłem przyciągnęła 2x więcej osób aniżeli taka sama - identyczna tematyka - zorganizowana w Warszawie, dziwne, ale taka jest prawda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radzę kierować się poza duże miasta. O co konkretnie chodzi? Zobaczcie - http://www.zielonapolana.com.pl/oferta_dla_firm.php Jak widzicie, w cenie samej konferencji w mieście, macie w Bieszczadach integrację, konferencję i masę atrakcji w programie. I to jest akurat dla pracownika budujące - wiem jak wpłynęło to na relacje w naszej firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja zaproponuję wybranie hotelu z oferty grupy Accor: http://www.accorhotels.com/pl/polska/index.shtml ,która dysponuje bardzo dużą ilością różnych hoteli w praktycznie całej Polsce.

Wszystkie są bardzo dobrze wyposażone i świetnie przygotowane na przyjęcie gości związanych z biznesem tak wiec myślę, że powinniście znaleźć coś odpowiedniego dla siebie ;)

Często pomagam w mojej firmie w organizacji konferencji i hotele własnie tej marki wybierane są najczęściej.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę,że warto byłoby wybrać odpowiedni obiekt na organizację. Jeśli interesują Cię dobre http://www.adgarplaza.pl/ polecam spojrzeć sobie na ofertę Adgar Plazy - mieści się w prestiżowej dzielnicy, na Mokotowie i oferuje bardzo dobrze wyposażenie konferencyjne.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie przy konferencji to są dwie ważne rzeczy:

Gdzie i kto. Jeśli chodzi o mojesca jest tego dużo, osobiście preferuje takie na uboczu bo są lepiej postrzegane przez gości, doskonały przykład pod Krakowem Hotel Mercure Racławice Dosłońce świetnie miejsca na wszystkie imprezy nie tylko czysto biznesowe, ale prywatne spokój cisza. Ogólnie tutaj więcej szczegółów http://www.dosloncespa.pl/pl/centrum_konferencyjne/opis_centrum_konferencyjnego/ w kwestii kto dużo zależy od tematyki szkolenia, bardzo dobre są firmy, które zajmują się konkretnymi tematami, a nie są ekspertami od wszystkiego. To takie moje wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może przy okazji konferencji przeprowadzić test na poziom stresu u swoich pracowników i dowiedzieć się co jest częstą przyczyną depresji i stanów lękowych u podwładnych. Polecam test do pobrania na https://streszawodowy.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od zarezerwowania sali konferencyjnej. Spójrz na to: [link usunięty] Świetnie miejsce, spokojna i ładna okolica. W drodze do ośrodka można zobaczyć muzeum ciuchci czy też zamek w Łańcucie. Sama sala jest dobrze wyposażona- jest wifi, projektor, dvd, mikrofony czy też flipchart. Ośrodek oferuje masę atrakcji- plażę, basen, saunę, kort tenisowy, paintball.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieustająco - http://konferencje-resthotel.pl/ W tej okolicy nie znajdziecie lepszej oferty, tym bardziej jeśli konferencja jest międzynarodowa. Hotel znajduje się kilka minut od lotniska, bardzo blisko jest również co centrum miejsca. A oczywiście standard wyposażenia sali i nie tylko, również robi swoją różnicę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też skupiłabym się na organizacji sali konferencyjnej. Sama zamierzam zorganizować takie spotkanie, tylko w Rzeszowie. Zastanawiam się nad zarezerwowaniem miejsc w Hotelu Ferdynand [link usunięty] i tam również odbyłoby się spotkanie z klientami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz budżet na to? Ciężko doradzić bez podstawowej informacji. Mogę nawet rzucić Sheratonem, ale co z tego jeśli Twój budżet nie będzie obejmował takiego obiektu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No jeśli będziesz potrzebować tłumaczenia - a może tak być, to polecam firmę - http://tlumaczenia-konferencje.pl/. Firma bardzo dobra, oferuje tłumaczenia w wielu językach, stosując do tego nowoczesne technologie. Dzięki temu tłumaczenia są bardziej precyzyjne i właściwie oddają każdy dźwięk i dokładne znaczenie treści :) Jest to niezwykle istotne dla właściwej interpretacji przedstawianego materiału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o okolice Warszawy to świetny standard masz w Rest, to w Morach, kilkanaście minut od centrum. Sala na 200 osób, smaczne jedzenie, bardzo dobrze wyposażona sala, pokoje. Bardzo blisko na Okęcie - akurat dla nas to miało dużo znaczenie, to była międzynarodowa konferencja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak niektórzy napisali, dobrze jest skorzystać z doświadczonych osób, firmy, która ogranie wszystko od a do z. Niestety często firma idzie po kosztach i trzeba samemu się tym zająć. Kluczowe kwestie, o których nie możemy zapomnieć to: ustalenie budżetu- wybór miejsca- przygotowanie materiałów, zaproszeń - zaproszenie gości - potwierdzenie listy gości- rezerwacja pokoi- catering. Ja tam jestem za tym, jeżeli jest możliwość, aby samemu wcześniej ocenić sale- sprawdzić nagłośnienie, rzutnik itd. Fajną opcją jest filmowanie konferencji, nawet specjalnie do tego zakupiliśmy [link usunięty] - kamera robi zdjęcia, potem z tego jest gotowe nagranie. Potem taki film można wykorzystać w celach promocyjnych firmy.

Oczywiście trzeba pamiętać o podsumowaniu konferencji i podziękowaniach dla gości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warto wpierw wybrać dobre miejsce na szkolenie. Myślę, że takim miejscem jest Hotel Sułkowski położony nad jeziorem. Hotel położony jest nad jeziorem z plażą, a sale szkoleniowe są klimatyzowane oraz wyposażone w nowoczesny sprzęt szkoleniowy. Panoramę 3d sal konferencyjnych znajdziecie na http://www.hotelsulkowski.pl/konferencje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Wczytywanie...
Zaloguj się, aby obserwować