Zaloguj się, aby obserwować  
zdser

Sklep internetowy komputery elektronika

Recommended Posts

Witam,

Na początku wyjaśnie czemu tak osoba jak ja z małym doświadczeniem chce założyć firme.

Od dłuższego czasu nie moge znaleźć pracy dlatego decyduje się na ten krok.

A że jestem informatykiem i się troche na tym znam padło na komputery.

Wkład własny 0zł. Licze na dotacje.

wstępne koszty domena 0zł, sklep internetowy 0zł sam potrafie stworzyć, pozycionowanie 0zł,serwer 10-15zł + koszty allegro

dom prywatny, samochód mam, miejsce na magazyn i serwis jest

co chce sprzedawać.

składane komputery(prze ze mnie), części (podzespoły np ram, karty graf, dyski), reszte szpieju pendrive, dyski zewnetrzen, karty sd itp, drobną elektronike typu mikrofony kierunkowe, pluskwy, dyktafony, oraz sprzet typu lutownice, programatory, mierniki itp,

z czasem chce otworzyć serwis,

miedzy czasie nie wiem czy od samego początku oferte konfiguracja serwerów vps, sprzedaż kont shell, kont www, i vps.

Kilka pytań do was:

Może ktoś się podzieli jakie hurtownie w polsce są warte uwagi.

Czy warto sprzedawać w ten sposób że nie mam nic na magazynie i dopiero zamawiam jak klient zakupi umnie towar?

Co według was powinienem się dowiedzieć ?

Zyski na jakie licze to 1000zł(700zł w sumie by wystarczyło przez 1 pół roku) miesięcznie na czysto po odliczeniu wszystkich kosztów. Czy to realna kwota?

A czy może Ty już prowadzisz sklep internetowy o tej tematyce i chciałbyś się podzielić swoimi uwagami na ten temat ?

Bardzo bym prosił o poważne odpowiedzi które mi pomogą w tym drastycznym kroku.

Pozdrawiam

zdser

Niestety licząc na samą dotację mocno się przeliczysz,ponieważ nie dostaneisz jej wiele,natomiast musisz mieć pieniądze chociażby na sam zakup sprzętu elektronicznego. Skąd je weźmiesz? Przecież to podstawowa sprawa.