0prawca

Pomysł na biznes - dużo możliwości?

Recommended Posts

Witam

Posiadam dużo umiejętności jak i sprzętu, jednak nie wiem jak to wszystko spiąć w całość i zrealizować jakiś porządny biznes. Za 2 miesiące kończy się sezon w firmie mojego ojca, on ma jeszcze etat, a ja rok temu założyłem firmę, ale jak na razie nie zrobiłem z nią nic konkretnego poza wzięciem dofinansowania na otwarcie mobilnego serwisu komputerowego, który fakt działa, ale samo zarobienie na ZUS (i to ten "mały") to dla mnie trochę za mało. Jestem po technikum informatycznym, posiadam wszystkie kwalifikacje, dodatkowo studiuję zaocznie informatykę. Potrafię naprawić każdy komputer, z innymi urządzeniami już słabiej. Myślałem o stacjonarnym serwisie, ale na to trzeba mieć kapitał. Posiadam też ogromne doświadczenie w prowadzeniu busa dostawczego po całej Polsce (firma ojca), ale to całkowicie inna branża.  Ponadto mam trochę pojęcia o handlu. Ze "sprzętu" posiadam busa dostawczego, auto osobowe, dwa mocne komputery (laptop i pc), masę sprzętu do diagnozy i serwisu komputerów no i oczywiście dostęp do podstawowych urządzeń jak drukarka itp. Jakieś pomysły jak to wszystko spiąć aby robić coś, co pozwoli na osiągnięcie zysku powiedzmy na poziomie chociażby 1,5tyś? Szukać etatu i nie bawić się w działalność, bo nie mam konkretnego pomysłu? Pomóżcie

Pozdrawiam

W biznesie ogólnie jest mnóstwo możliwości. Trzeba jednak mieć do tego głowę, jak również wiedzieć jak je zrealizować. W moim biznesie mam ogromną konkurencję. Trudno jest z nią walczyć bez żadnej reklamy, dlatego zdecydowałem się na marketing internetowy od https://solv.pl/uslugi/ to sprawiło, że teraz bez problemu pozyskuje nowych klientów