ocenka

Wyposażenie biura

94 postów w tym temacie

Czy widziałaś może jakie meble posiada w ofercie marka black red white? Na tej stronie możesz sobie przejrzeć ich meble biurowe: http://www.brw.com.pl/biurka_stoly_biurowe/ - wybór jest bardzo duży. Są tam propozycje i tańsze i droższe tak więc na pewno wybierzesz coś stosownego do stanu swojego portfela.

Mi na przykład bardzo podoba się seria Kent - meble są klasyczne, proste a jednocześnie wygodne. Biurko ma szeroki blat tak więc wygodnie będzie na nim pracować.

Niemniej jeśli lubisz coś bardziej nowoczesnego na pewno znajdziesz tam coś w tym stylu.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że tak, choć nie we wszystkich. Agata meble - tam zdaje się, że mają naprawdę duży wybór i z pewnością znalazłoby się wśród oferowanych mebli coś stricte biurowego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę,że oprócz mebli do biura to warto pomyśleć o pozostałym asortymencie wyposażeniowym,na naszej stronie znajdziesz szeroki wybór oraz niższe ceny,więc serdecznie zapraszamy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że w biurze przyda się też wyposażenie salki szkoleniowej czy konferencyjnej - w każdym biurze coś takiego jest.

Tu: krzeslabankietowe.pl są fajne krzesła bankietowe, które sprawdzą się również w takich miejscach jak właśnie salki szkoleniowe.

Mają tam też stoły składane, więc możesz kupić pełne wyposażenie. Oczywiście meble są objęte gwarancją, bardzo solidne, wykonane z dobrej jakości materiałów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie projektem biura jak i realizacja zajela sie profesjonalna firma interbiuro. Wczesniej ustalilismy na czym mi zalezy a potem oni juz wybierali konkretne meble. Nie wiem jakiej sa firmy jednak na twoim miejscu tez bym sie zdal na projektantow bo nie dosc ze wybiora dobre jakosciowo wyposazenie to jeszcze wszystko bedzie do siebie pasowalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

warto też pomyśleć o jakimś wyposażeniu takim typowo dla efektu wizualnego ;) wbrew pozorom klineuic i kontrahenci bardzo zwracają uwagę na nasz gust i na to co w naszym biurze się znajduje ;) czy mamy tylko mnałe biurko czy mamy jakies dodatki :) to wiele mówi o nas jako o pracodawcach,wspólpracownikach :) dlatego bardzo fajnym pomysłem są obrazy na ścianach :) nie trzeba przecież od razu wydawać majątku, są galerie np artoffice które mają u siebie możliwość wynajęcia dzieła ;) i od razu lepiej biuro wygląda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biuro powinno być dobrze wyposażone w ładne i solidne meble. Szczególnie w biurze, do którego mają dostęp klienci. Stanowi ono wizytówkę całej firmy. Jeśli macie porządne meble, takie jak szafy skrytkowe zobacz tutaj, to zupełnie inaczej firma jest odbierana. Ale wszystko też zalezy od branży. W firmie w której ja zamawiałam mogłam sobie wybrać dowolny rodzaj a nawet kolor szafek i bardzo tanio mnie w sumie wyszły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się,ale przecież meble do wyposżenia biura spokojnie znajdziesz w sklepach internetowych i będzie taniej. Podobnie jak sprzęt elektroniczny w postaci maszyn i akcesoriów,tutaj możemy pomóc i doradzić,,mamy szeorki wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sklepów z tego typu ofertą jest na rynku sporo. Najlepiej poszukaj od razu takiej firmy, u której kupisz nie tylko wygodne szafki do swojego gabinetu, ale też inne wyposażenie firmy. Bo kiedy zaczniesz kupować w jednej firmie jedno - np. garderoby, a w innej szafy metalowe, to możesz finalnie przepłacić i będziesz miał większy problem. My kilka lat temu do firmy zamawialiśmy całe wyposażenie (szafki bhp, dokumentacyjne, wyposażenie gabinetu prezesa) w jednej firmie, tutaj: http://www.bakpol.pl/informacja/27/wyposazenie Cenowo korzystnie, a jednocześnie sprawna przesyłka. No i bez chaosu, bo tylko jeden dostawca. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popatrz też nad używanymi meblami. Jest sporo komisów, które mają meble po firmach i to w całkiem dobrym stanie. Mi się udało zdobyć meble od firmy - dewelopera, który likwidował swoje biura, po okazyjnych cenach. Takie okazje się zdarzają, tylko trzeba poszukać, a można dużo zaoszczędzić, jednocześnie zyskując fajne i nowoczesne wyposażenie biura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja w warszawie zamawiałam w firmie classic meble ;) oni zajmują się właśnie meblami firmowymi i biurowymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pamietasz o tym ze bardzo waznym elementem wyposażenia biura jest też kosz na śmieci? bez tego raczej w żadnym biurze się nie obejdzie. Jak się nie myle to widziałam ze na Eco- Market.pl mają własnie wybór typowych koszy do biura. Może Ty też znalazłabyś tam coś dla siebie, tak by pasowało do twojego biura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dobre fotele do biura kupiłam za pośrednictwem Konsorcjum Biuro Klub z Łomianek. Bardzo wygodne, ergonomiczne. fajna sprawa. Wychodzę z założenia,ze warto zadbać o taki komfort, bo jednak siedzaca praca jest duzym obciążeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Je wyposażenie bura zleciłem firmie, która się tym zajmuje profesjonalnie.

Wszystkim się zajęli od A do Z - polecam :)

_____________________________________

Konto dla młodych - sprawdź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast nie bawiłem się w wyposażenie biura ponieważ wynająłem biuro w Warszawie na Mokotowie, które już było w pełni wyposażone i posiadało wszystkie meble biurowe jakie chciałem. Jednym słowem pełen wypas. Jakby ktoś chciał wynająć biuro z pełnym wyposażeniem na Warszawskim Mokotowie to mogę polecić:http://www.biura-mokotow.com/properties

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piękny biurowiec przy mokotowskiej - wejście jest od strony ulicy Pięknej, tak dokładnie tej, gdzie zlokalizowanych jest tyle znanych firm, a mowa o tym - http://www.yareal.pl/mokotowska-square Z tym, że tutaj biura są od 200 do 500 metrów. To nie jest biurowiec dla małej firemki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mogę polecić dostawcę materiałów biurowych, środków czystości i w ogóle wsytskiego co jest potrzebne w firmie do dobrej ogranizacji czasu pracy. Ja zamawiam hurtowo takie rzeczy w konsorcjum biuro klub.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się