Zaloguj się, aby obserwować  
GosiaMX

Franczyza

Recommended Posts

Czy ktoś próbował swoich sił w prowadzeniu biznesu na zasadzie francyzy?  Zastanawiam się już od dłuższego czasu nad założeniem czegoś swojego jednak nie mam doświadczenia w tym temacie, kolega doradził mi abym spróbowała założyć coś na zasadzie francyzy np z marką Lucart? 

Mają bardzo dobre opinie w necie sama poczytaj. Marka lucart ma dobrą jakość produktów,, a chyba to dla właścicieli pojazdów liczy się najbardziej.  Do tego ceny również przystępne klientów Ci na pewno nie zabraknie w sklepie.  Zresztą biznes na zasadzie francyzy to same plusy poczytaj sobie nawt na stronie Lucart 

No rzeczywiście wygląda to obiecująco, bo rynek franczyzowy też w naszym kraju się dobrze rozwija i też nie ma się co oszukiwać, ale daje większe możliwości niż swój biznes bez wypracowanej marki i też z niezbyt konkurencyjnymi cenami. 

Dołączę się do pozytywnych opinii ponieważ sam widzę jak fajnie rozwija mi się ten dział franczyzowy oraz biznes, który przynosi realne korzyści, bo obok naszego serwisu również zdecydowaliśmy się go umieścić, więc jak dodatkowo czegoś potrzebują nasi klienci, bądź czekają na naprawę to zawsze co dodatkowego do auta kupują od razu u nas na miejscu. 

Na rynku franczyzy samochodowej to Lucart jest znaną marką i się ta sieć rozwija więc ja na pewno ich będę śledził i ciekawe w jakich miastach już są. 

Lucart ma mnóstwo sklepów, dużo ludzi wybiera tę markę podczas otwieraniu biznesu we franczyzie w przypadku sklepu motoryzacyjnego. Ja prowadzę sklep od roku pod szyldem lucarta 🙂

Moim zdaniem opinie w internecie w dzisiejszych czasach są niewiele warte. Podjęcie takiej działalności to duże wyzwanie, spory nakład pieniędzy. Na Twoim miejscu nie opierałbym się na opiniach w internecie, tylko dotarłbym do osób, które zaczęły współpracę z daną marką i ta współpraca trwa już minimum 4-5 lat i ich popytał o opinie, o formalne sprawy, jak i o zyski.