Zaloguj się, aby obserwować  
MaJagoda

Wsparcie sklepu internetowego

Recommended Posts

Prowadzenie sklepu internetowego nie jest takie proste. Jakies obroty mamy ale to nadal nie to, co byśmy chcieli. Kiedyś robiliśmy pozycjonowanie ale jakoś nie przyniosło nam to dużego przyrostu. Może jakas forma reklamy? FB? Czy tez wszystko razem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkiego po trochu i to z głową 😉 Pamiętaj że sklep internetowy jako strona jest większą i trudniejszą konstrukcją niż zwykła strona o formie wizytówki. Promowanie takiego monstrum (czasami i kilka tysięcy produktów) to zupełnie inna praca. Lepiej szukać firmy, która specjalizuje się w promocji sklepów internetowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz przeanalizować dotychczasowe działania. Pozycjonowanie nie przynosi z dnia na dzień ani z miesiąca na miesiąc -  jest to dość czasochłonny proces, jednak warto w to inwestować. Drugą kwestią są reklamy google ads, które przynoszą  natychmiastowy efekt. Kolejną formą reklamy jest remarking, oczywiście obecność na portalach społecznościowych typu Fb czy Ig jest obowiązkowa. Możesz też wdrożyć techniki sprzedaży jak cross i up selling. Co do działań marketingowych i promocji w internecie nie działałbym na własną rękę - lepiej zwrócić się do agencji interaktywnej, która zajmie się realizacją wspólnie ustalonej strategii 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, ze wszystko się da zrobić. Z odpowiednim wsparciem i budżetem. Nie ukrywajmy że to jest prosta sprawa. Wszystko zależy od branży, samej strony i tego co już było zrobione. U nas w firmie borykaliśmy się podobną sytuację. Poszliśmy do firmy która w tym się specjalizuje i przeprowadzili cały proces optymalizacji sklepu i jego promocji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2019 o 21:04, Plamka napisał:

Oczywiście, ze wszystko się da zrobić. Z odpowiednim wsparciem i budżetem. Nie ukrywajmy że to jest prosta sprawa. Wszystko zależy od branży, samej strony i tego co już było zrobione. U nas w firmie borykaliśmy się podobną sytuację. Poszliśmy do firmy która w tym się specjalizuje i przeprowadzili cały proces optymalizacji sklepu i jego promocji.

Rozumiem, że mieliście zewnętrzna firmę specjalizującą się w takim czymś? Raczej byśmy byli za powierzeniem zadania komuś z zewnątrz niż samemu to robić. U nas raczej nie ma nikogo, kto by sie tym zajął i miał wiedzę.  Możesz podać kto sie wami opiekuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, zwróciliśmy się do zewnętrznej firmy Semcore z Poznania. Oni przyjrzeli się dotychczasowym naszym działaniom i zaproponowali dalsze poczynania, które mają wspierać rozwój naszych działań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsza jest optymalizacja sklepu, szybkość strony www, usunięcie błędów na stronie, odpowiednie przekierowania, meta tagi, zoptymalizowana treść, backlinki z domen z dobrym score domain

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli posiadacie  własny sklep internetowy powinniście koniecznie zdecydować się na CRM. Mogę polecić Wam Firmao, ponieważ posiadają ERP oraz integruje się m.in z Google, Allegro, Prestashop, Symfonia FiK i MK. Do tego, zanim się zdecydujecie kupić pakiet, najpierw za darmo przetestujcie system, wszystkie info są na stronie [link usunięty] .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sklep internetowy to przede wszystkim dobre zdjęcia produktów. Nic się nie zmieniło i ludzie wciąż kupują oczami. Jeśli myśli ktoś, że wystarczy zdjęcie telefonem  z wyciętym tłem, to tkwi w dużym błędzie. Ludzki umysł dokonuje decyzji o zakupie na podstawie tego co widzi w mgnieniu oka. Fotografie produktowe oceniane są przez klienta w ujęciu emocjonalnym, a im lepiej zaprezentuje się produkt na zdjęciu, tym większe prawdopodobieństwo sprzedaży.

Widziałem przypadki wzrostu sprzedaży o kilkaset procent. Zdjęcia produktów to po prostu dobra inwestycja z mierzalną stopą zwrotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym, że zdjęcia w sklepie online są bardzo ważne. To zresztą widać jak na dłoni - wystarczy popatrzeć na czołowe sklepy w swoich branżach. W żadnym nie znajdzie się byle jak zrobionych zdjęć. Jednak żeby ktoś trafił do danego sklepu, to trzeba wykonać ogrom pracy związanej z jego promocją w sieci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Wczytywanie...
Zaloguj się, aby obserwować