monte 0 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2014 Prowadzę siłownie w średnej wielkosci miescie i zastanawiam sie jak moge ja dodatkowo wypromowac. obecnie rozdajemy juz ulotki, wieszamy plakaty, ale jak jeszcze mozemy dotrzec do szerszego grona klientow? macie pomysl ktory dobrze by sie sprawdzil w przypadku silowni? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Komar 0 Zgłoś post Napisano Listopad 17, 2014 musisz skupic sie na czyms, co pozwoli ci dotrzec do scisle targetowanego grona odbiorcow. czyli skupilbym sie na poratalch dla ludzi czynnie uprawiajacych sport, np. na frespo.pl. zarejstruj tam silownie, zaznacz opcje zeby mozna sie bylo zapisywac na zajecia do ciebie za posrednictwem tego portalu. moim zdaniem to duzo pomoze :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mensis.pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 25, 2014 kojarzę siłownię ze średniego miasta, która całkiem dobrze radzi sobie w promocji na facebooku, dzięki temu, że zamieszcza wiele ciekawych zdjęć. Dodatkowo zorganizowali konkurs, gdzie sami klienci dodawali super zdjęcia zrobione podczas ćwiczeń, więc to oni ją wypromowali najlepiej Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mkrawczykowski 0 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2015 Na siłkę nie chodzę (trochę ćwiczę w domu), ale rozmawiałem nie raz z kolegami na ten temat. I widzę kilka rzeczy, które warto przemyśleć: 1. gdy ktoś chce zacząć pakować/ćwiczyć, pyta znajomych gdzie oni chodzą. Czyli de facto to oni robią reklamę. Może trzeba jakoś to wykorzystać, np. dać obecnym klientom coś za polecanie siłowni (choćby rabat)? 2. każdy ma swoją ulubioną siłownię z jakiegoś określonego powodu. I, z tego co widzę, rzadko tym powodem jest: "bo mam blisko". Moi znajomi zwykle polecali konkretną siłownię "bo jest dobry klimat", "bo fajni ludzie przychodzą", itp. Zapytaj obecnych stałych bywalców dlaczego przychodzą akurat do Twojej siłowni. A potem spisz wszystko co powiedzieli i chwal się tym w materiałach reklamowych. Osoby, które jeszcze nie są Twoimi klientami, mogą również uznać te konkretne cechy za to, czego szukają i przyjdą do Ciebie. 3. Dowiedz się, jakie są wady innych siłowni. Raz słyszałem np. taką opinię: "Na tą siłkę nie chodzę, bo nie ma z kim sensownie pogadać, same ^&%$# przychodzą". Może trzeba pomyśleć, żeby jakoś ściągnąć do siebie tych, z którymi można pogadać? :) 4. Pomysł nie mój, słyszałem o nim dawno temu: dać Paniom zniżkę, niech zaczną częściej przychodzić, to faceci przyjdą za nimi. Nie wiem, czy działa i jest jak dla mnie wątpliwy etycznie, bo traktuje się kobiety jak przedmiot: przynętę. Z drugiej strony można zrobić to samo, tylko zamienić płcie miejscami i niech faceci robią za przynętę ;) Ogólnie tego punktu nie traktuj raczej serio. Podsumowując, najpierw należy się dowiedzieć jakie masz mocne i słabe strony i jakie mocne i słabe strony mają konkurencyjne siłownie. I o wykorzystać. Dlatego rozmawiaj z ludźmi, ćwicz obok jesli możesz i ucinaj sobie z nimi pogawędki. Swoją drogą, osoba spoko właściciela tez może być czynnikiem, który zwiększy ilość klientów. Podejrzewam, że lepiej przyciągnąć do siebie osoby ćwiczące stale niż reklamować się wśród nowicjuszy, bo ci drudzy często odpadają. Ale to tylko mi się tak wydaje, sam wiesz lepiej jak jest. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dagmaraer 0 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2015 Jeśli nie jest t zbyt duża miejscowość, warto postawić na media lokalne. Może to być reklama w kablówce (jeśli takowa istnieje, wtedy daje duże zainteresowanie), jak również jakieś portale lokalne ogłoszeniowe. warto wydać troszkę pieniążków na banery. Na pewno warto zrobić prostą stronę, nawet wizytówkową. Ludzie często mają opory żeby pójść i zobaczyć, wolą najpierw sprawdzić w Internecie, dlatego warto dodać cennik, jakieś zdjęcia z wnętrza. Podawać informacje o promocjach, jeśli takowe są. Później pomyśl o dodaniu strony do kilku katalogów firm, z dokładnym określeniem lokalizacji siłowni. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
charlotte1991 0 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2015 A ja dodam jeszcze ze nie tylko content na stronie ale rowniez content w social media, co z tego ze masz super hiper wypasiona stronke responsywną, jak np w socialu nie istniejesz albo co gorsze dajesz ciała i np masz martwy profil. duzo widziałam takich firm - nawet tych topowych ktorych profile świecą pustkami i nikt nie reaguje nawet na wiadomosci od klientów. bardzo fajnie opisuja to tutaj https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/51/jak-zaczac-pozyskiwanie-linkow-dla-nowej-strony jak działać by byc zauważonym i by fajnie sie wybić Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zdrewna 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2015 Postaraj się też zorganizować warsztaty, które poprowadzi ktoś znany. To zawsze przyciąga ludzi. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jagielonka 0 Zgłoś post Napisano Marzec 16, 2015 Najlepszą reklamę robią zadowoleni klienci, ale to nie znaczy, że nie można inaczej zdobyć klientów. Wydaje mi się, że warto zainwestować w dobrej jakości baner, coś takiego jak robią tu: http://www.intensive.com.pl i w jakieś chwytliwe hasło marketingowe. Musisz co prawda wybrać dobre miejsce na taką reklamę, ale tu możesz się dogadać np. z jakimś sklepem z odżywkami itp. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Klara 0 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2015 A nie zastanawiałeś się może nad jakimiś gadżetami reklamowymi? To bardzo fajny sposób na promocję, ludzie to lubią, na pewno bardziej niż jakieś ulotki czy inne tego typu rzeczy. Z stetek różnych przedmiotów możesz wybrać na przykład takie piłeczki antystresowe z nazwą i adresem twojej siłowni. Myślę, że klienci byliby zdowoleni z takich gratisów i na pewno pozytywnie wpłynie to na wizerunek twojego biznesu. Takie piłeczki, ale również wiele innych drogiazgów możesz znaleźć na http://www.opengift.pl Mają tam katalog kilku tysięcy gadżetów reklamowych, więc pewnie znajdziesz coś dla siebie. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Aniaq2 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 3, 2015 Aby sprzedawać, bardzo ważna jest reklama. Zrób coś co sprawi, że bedziesz rozpoznawalny, chyba napis reklamowy jest tutaj istotny. Popatrz na to jakie napisy wykonuje ta firma http://drogmal.pl/produkty.html. Taki napis sprawi, że ludzie szybciej do Ciebie trafia. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adik356 0 Zgłoś post Napisano Listopad 1, 2015 Może reklama video była by fajną propozycją dla twojego biznesu. Taką ofertę warto wziąć pod uwagę ze względu na nowoczesność technologi. Taką ofertę ma firma http://greenparrot.pl/nasza-oferta/oferta-fotovideo , pomyśl o tym bo warto inwestować w taką reklamę. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
irena29 0 Zgłoś post Napisano Listopad 12, 2015 Ja bym chyba postawiła na reklamę świetlną. Zobacz tę ofertę - http://warszawskiereklamy.pl/oferta/reklamy-swietlne.html. Zwracają uwagę prawda? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
george 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2015 Ostatnio bardzo skuteczną formą reklamy jest Rollup. Jeśli ktoś nie wiem na czym polega to tutaj odsyłam http://www.polskibiznes.info/co-to-jest-rollup-i-jak-wplywa-na-skuteczna-reklame/ Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ewe.jork 0 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2015 Wydaję mi się, że warto byłoby od czasu do czasu organizować dzień otwarty albo darmowe zajęcia. To zawsze przyciąga ludzi. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
irena29 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2015 Osobiście wydaje mi się, że trzeba zaprojektować jakiś oryginalny baner. http://www.ledtechnic.pl/ chyba mają całkiem nowatorskie podejście do takiej reklamy także można spróbować. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
charlotte1991 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2017 Na pewno warto wykreować markę, znane siłownie mają o wiele więcej klientów. W wykreowaniu marki może ci pomóc Brandblooming - http://brandblooming.pl/ To agencja zajmująca się strategią i budowaniem marki. Ma za sobą wieloletnie doświadczenie i rozbudowane portfolio. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jenkin 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 Siłownie akurat bardzo łatwo reklamować bo liczy się jakość usług i sprzęt jak będzie dobra poczta pantoflowa dość szybko ją rozsławi, ewentualnie na początek można skorzystać z opcji wykupienia jakiś fajnych broszur i rozniesienia po większych osiedlach tutaj robią ciekawe projekty - http://agencjadba.pl/broszury-reklamowe/ ogólnie agencja zajmuje się reklamą więc jakbyście chcieli coś konkretniejszego to by trzeba było do nich napisać i podpytać o możliwości. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysztofrogulski 0 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2017 Myślę, że w tej kwestii sporo Ci pomoże reklama graficzna, która się wyróżnia na tle innych. Osobiście mogę Ci polecić tą agencję: http://studio-aj.pl/ W kwestii grafiki reklamowej mają niebywałe umiejętności, wystarczy spojrzeć na realizacje :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Biznes Zoom 0 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2017 Ja bym stawiał na reklamę na facebook'u skierowaną na miejscowość, w której prowadzisz działalność, na wiek 25-34 lat, mężczyźni Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysztofrogulski 0 Zgłoś post Napisano Marzec 28, 2017 Przy prowadzeniu siłowni skuteczne będzie pozycjonowanie lokalne: https://icube.pl/pozycjonowanie/lokalne-seo W końcu przychodzą do Ciebie zazwyczaj osoby z tego samego miasta albo jakiegoś okręgu, więc pozycjonowanie lokalne będzie najlepszym wyjściem :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Antonia 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2017 Dobrym pomysłem będzie też zamieszczenie na portalach tego typu [link usunięty] . Ludzie często zanim gdzieś pójdą szukają w internecie na takich portalach. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Magda_lena 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2017 Hmm jeśli chodzi o siłownię, to na pewno warto zadbać o to, żeby była ona widoczna dla klientów. Przy czym nie chodzi mi o widoczność w internecie, tylko "na ulicy" :) Łatwo do niej trafić? Jest dobrze wyeksponowana nazwa? Może warto pomyśleć np. o kasetonie [link usunięty] . Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Monika66 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2017 Powiem szczerze, że gdybym sama miała postawić na jakąś skuteczną reklamę dla siłowni, na pewno wzięłabym pod uwagę taką opcję jak promocja na lokalnych forach, czy też banery. Bardzo dobrze w przypadku lokalnego rynku mogą sprawdzić się także plakaty . Tanio możemy je zamówić np. w https://web-to-print.pl/plakaty . Co istotne nie musimy tutaj od razu zamawiać dużej ilości sztuk, a co ważniejsze ceny są naprawdę nader przystępne. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MonikaN 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2017 Nie wiem czy temat aktualny.... ale ostatnio siłownia z która współpracuje wprowadziła do swojej oferty posiłki fit :) w wersji damskiej i męskiej do 45 minut dojeżdżają na siłownie z wybranym posiłkiem- u nich był to strzał w 10! Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wojtek3 0 Zgłoś post Napisano Październik 2, 2017 Ja postawiłbym na [link usunięty] . Google Adwors daje możlwość precyzyjnego dotarcia do grypy docelowej. Można nawet określic przedział wiekowy, płeć, czy region. Masz pewność, że Twoja reklama dotrze do osób, na któych Ci zależy. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach