jagielonka

Wyposażenie do biura

Recommended Posts

Podpowiedzcie gdzie kupić dobrej jakości, ale nie za drogie meble do biura.

Chodzi mi o takie elementy wyposażenia jak krzesła, fotele biurowe i same biurka plus jakieś regały na segregatory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w twojej okolicy nie ma za bardzo takich hurtowni, to rzeczywiście chyba warto będzie poszukać w internecie.

Sprawdź sobie może w http://www.centrumkrzesel.pl/.

Z tego co pamiętam, mają w ofercie szeroką gamę krzeseł, które sprawdzą się zarówno w biurze, jak i sali konferencyjnej czy poczekalni.

Rozrzut cen jest na tyle duży, że każdy, niezależnie od budżetu znajdzie tam coś dla siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz np. kupić wyroby z plexi http://pl.plexima.eu/wyroby-z-pleksi/ jeśli np. potrzebujesz gabloty do ekspozycji lub stojaki na reklamy. Może rozejrzyj sie po różnych outletach. Może tam uda się tobie znaleźć coś taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem fotel biurowy w Ikei. Koszt około 600 złotych, ale jest to podstawa by mieć wygodny fotel jeśli będziesz siedział długo za biurkiem. W moim [link usunięty] spędzam większość dnia więc podstawą jest dla mnie wygodny fotel, ale tak jak napisał poprzednik, wszystko zależy od tego jakim budżetem dysponujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz wybór mebli do biur jest naprawdę ogromny. Sporo zależy jeszcze od tego, w jakiej branży działamy i jaki mamy budżet. Ale generalnie wydaje mi się, że przy odrobinie wysiłku każdy znajdzie coś dla siebie.

Osobiście bardzo podobają mi się biurka w stylu tego:

http://www.brw.com.pl/biurka_stoly_biurowe/1034,biurko-indiana-jbiu-2d2s.html ( źródło zdjęcia: http://www.brw.com.pl/biurka_stoly_biurowe/ ). Gdybym teraz urządzała swoje biuro, zdecydowałabym się pewnie na coś takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdybys szukał tonera do drukarki polecam Profibiuro.pl. Sama u nich kupuje ten . Jestem z niego bardzo zadowolona, ani nie brudzi, ani nie plami. Nigdy nie miałam z nimi problemu a oszczędność bardzo duża.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki sprzęt macie u siebie?nie wiem czy faktycznie ten http://kseromaks.pl/product/konica-minolta-bizhub-c220c280/ jest teraz najczęściej wybierany do firm? w ogóle polecacie minolte?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej jest wynająć od razu całe biuro z wyposażeniem? Mi się wydaje, że pozwala to na w pewnym stopniu oszczędności. Ciekawą stroną odnośnie wynajmu biur jest gdzie ona skupia wiele ofert. Być może znajdziecie tam jakieś biura, które będą juz wyposażone w meble itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajne meble można znaleźć w Ikei, a co ważne można je dostosować do swoich potrzeb. Biurko czy szafki, regały można skonstruować samodzielnie, według własnego pomysłu. Sam kupowałem meble w Jysku - z tym, że bardziej do takich osobistych potrzeb i pracy w domu. Ale te meble też są porządne, trwałe, wygodne i dość funkcjonalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zakładając firmę warto pomyśleć o czymś takim http://www.spikon.pl/operator-voip/ Na pewno przyda się gdy prowadzi się dużo rozmów krajowych i zagranicznych. Sama zastanawiam sie nad tym rozwiązaniem. Nigdy nie sądziłam, że telefonia internetowa będzie tańsza od komórkowej ale tak właśnie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Należy również pamiętać, o dobrym sprzęcie wielofunkcyjnym. Warto pomyśleć o wydajnym, tanim takim urządzeniu, aby było tanio a dobrze. Ja od zawsze ufam firmie Epson. Teraz widziałam,że mają nowe modele z systemem ITS . Takie drukarki drukują druk bardzo dobrej kopi, do tego sprzęt jest oszczędny w zużyciu prądu. Dużo na ich temat poczytacie na: http://www.epson.pl/inktanksystem . Bardzo interesująca lektura moim zdaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słyszałam o tych drukarkach Eposn jednym słowem szaleje. Z tego co wyczytałam to rewelacyjnie drukuje zdjęcia a także druk czarno biały. Jakość druku dzięki głowicom MicroPiezo jest doskonała, bo inaczej niż w głowicach termicznych regulowana jest także wielkość kropli tuszu, co przekłada się np. na delikatniejsze przejścia tonalne czy precyzyjne kreślenie linii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak nie rozmazuje zdjęć, dzięki głowicom MicroPiezo, bo inaczej niż w głowicach termicznych regulowana jest także wielkość kropli tuszu, co przekłada się np. na delikatniejsze przejścia tonalne czy precyzyjne kreślenie linii. Koszty niskie,a modeli trochę do wyboru a więc każdy znajdzie coś dla siebie funkcjalnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam Ci firmę http://jardwaw.pl/, która zajmuje się produkcją i importem mebli biurowych. Meble mają solidne, funkcjonalne, a cenowo bardzo konkurencyjni. Zobacz sobie na ich stronę, mają tam katalog.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale meble to nie wszystko, w nowoczesnym biurze powinny znaleźć się równie nowoczesne grzejniki :) Polecam zajrzeć na bloga - http://purmosfera.pl/ , znajdziecie tam wiele inspiracji, plus specjalną aplikację Purmo Smart Box, dzięki której możecie sprawdzić jak dany grzejnik będzie się prezentował w waszym biurze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to chyba komputery do pracy. Najlepiej wybrać takie do zastosowań biurowych http://www.morele.net/wiadomosc/komputer-do-firmy-jak-wybrac-jaki-najlepszy/1586/ aby nie przepłacać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A myślałaś o aranżacji wnętrz bo o tym by warto pomyśleć a znam poleconą firmę [link usunięty] Wydaje się to rozsądne. Sama nie korzystałam ale ludzie polecają. A potem kupic meble, żeby wiedzieć gdzie, co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w stu procentach. My zdecydowaliśmy się skorzystac z uslug firmy http://interbiuro.pl/. Zajeli się kompleksowo projektem i wyposazeniem, efekt naprawde robi wrazenie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mając własną firmę trzeba pomyśleć również o telefonii, internecie. Myślę że http://inea.pl/oferta/dla-ciebie/internet-mobilny jest jedną z lepszych opcji. Można mieć wgląd w firmę non- stop , nawet nie będąc w biurze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A macie u siebie w firmie szatnie? nie wiem czy zamawialiście do niej takie numerki jak tutaj - http://prestige-studio.com.pl/Numerki%20Do%20Szatni-129-2.html? każdy może mieć swój prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Wczytywanie...