wesola

Własny sklep internetowy czy allegro

Recommended Posts

Chciałabym otworzyć mały biznes internetowy, czy według was sprzedaż na allegro jest oplacalna, czy lepiej otworzyć własny sklep? Jak wy robicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co na allegro jest taki szał, że nie wiem czy się odnajdziesz. Lepiej chyba założyć własny sklepik, pozycjonować go, promować na fb i innych portalach społecznościowych - możesz to zlecić tej firmie http://fbagent.pl/ Dzięki temu szybciej dotrzesz do klientów niż przez allegro. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Na all jest wszystko i nic, praktycznie każdy sprzedaje to samo... ja jestem na nie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A według mnie allegro to dobry sposob na dotarcie do klientów. Warto tylko na początku już rozeznać się w tym co mozna zrobić żęby twój sklep i twoje aukcje prezentowaly sie lepiej niż innych. Przydatna tutaj będzie np większa galeria etc. A takie rzeczy zrobisz sobie tutaj http://www.aukcjoner.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem własny sklep jest dobrą opcją, jeżeli myślisz o dłuższym działaniu sklepu. Jeżeli zdecydujesz się na własny sklep to polecam także kampanie adwords. Na pewno pomoże ci to znaleźć większą liczbę potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż. A w wyszukiwarce zajmiesz lepszą pozycję. Widziałam taką ofertę na: http://agencja-msweb.pl warto sobie zerknąć i się zainteresować tematem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Założyłem sklep internetowy i na początek chciałbym dla próby wyreklamować moje wino które najlepiej się sprzedaje.

Jest to tanie wino warte około 30 zł , coś takiego http://winotokaj.pl/wina-polwytrawne/4-sze...olwytrawne.html i teraz pytanie jakie formy reklamy najlepiej ukierunkować na sprzedaż konkretnego produktu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem za sklepem internetowym ale trzeba go dobrze w sieci wypromować, aby działał pełną parą. Może po przez callcenter , który jest teraz bardzo modny w działaniach marketingowych. Dobrze wyspecjalizowana firma potrafi zrealizować dobre notowania i zwiększyć bazę klientów potencjalnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie warto zacząć od allegro, żeby zobaczyć jakie produkty cieszą się powodzenie i czy otwieranie biznesu ma w ogóle sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ;) Z chęcią dołączę do dyskusji, bo mam podobny dylemat. Od dawna zastanawiam się nad założeniem własnego sklepu internetowego, a teraz mam taką okazję, bo akurat mam odłożoną gotówkę na ten cel. Mam już cały plan, niedługo będę zamawiała towary, ale przede wszystkim potrzebuję osoby/firmy, która zajęłaby się sklepem od strony technicznej. Zastanawiałam się głównie nad ofertą Ideo Sp. z o.o., tutaj znajduje się więcej szczegółów - http://www.ideo.pl/ebiznes/e-commerce-sklepy-internetowe/. Co sądzicie o moim pomyśle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że najlepiej własny sklep. Zdjęcia reklamowe produktów mogą zrobić ci tutaj http://www.individual.pl/ . Po co masz płacić tyle allegro, jak możesz to zostawić w portfelu. No chyba że to tylko na krótki czas, ale jak myślisz o tym poważnie to to będzie lepsze rozwiązanie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołączę do Waszej rozmowy, bo mam pewien problem związany z funkcjonowaniem sklepu internetowego. Prowadzę go już od kilku miesięcy, ale dopiero teraz zabieram się za wdrożenie systemu płatności internetowych. Zdążyłem porównać już większość dostępnych rozwiązań i aktualnie biorę pod uwagę przede wszystkim Paybynet, tutaj znajdują się podstawowe informacje na jego temat - https://paybynetpl.wordpress.com/2016/02/18...tnosci-on-line/. Jak oceniacie ten wybór?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dużo ludzi Ci powie, że jak masz duży asortyment to tylko sklep. Jakiś czas temu to była prawda, ale teraz zastanówmy się.

Na allegro łatwiej Ci dotrzeć do klientów - łatwiej niż posiadając sklep internetowy, który musisz wypozycjonować.

Czasy, kiedy na allegro wszystko trzeba było robić ręcznie też minęły. Teraz nie musisz się obawiać, że dane, zdjęcia itd. na setkach aukcji będziesz musiał zmieniać ręcznie. Są do tego narzędzia, np https://sellia.pl którą polecam.

Z drugiej strony na allegro masz mega obłożenie, nie wiadomo czy znajdziesz dla siebie niszę, albo czy ktoś nie przebije Cię z ceną i po prostu nie sprzedasz swojego towaru.

Decyzja należy do Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz teraz środków na sklep www to zostań przy allegro, ale tak na prawdę, żeby zwiększyć szanse na sprzedaż będzie potrzebny też sklep www. Wypozycjonowanie go pozwoli dotrzeć do wielu nowych klientów tymbardziej, że wtedy można uruchomić kampanie google store i wszystko zaczyna mieć ręce i nogi. Wiele firm prowadzenie takiej kampanii gratis, jeśli weźmiesz u nich pozycjonowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepiej prowadzić sprzedaż zarówno na allegro, jak i na własnym sklepie internetowym - klientów z allegro radzę jednak zachęcać do robienia zakupów w sklepie, np. oferując jakieś zniżki. Zajrzyjcie na http://e-logistics.pl jeśli będzie otwierali własny e-sklep - zajmują się tam ich obsługą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że własny sklep internetowy jest o wiele lepszą sprawą. Przecież nikt Ci nie broni wystawiania produktów także w serwisie allegro. Ale żeby jeszcze bardziej poprawić i uskutecznić sprzedaż w internecie polecam bardzo ciekawy artykuł http://performance360.pl/chatbot-i-nowe-mo...dla-e-commerce/ Dowiecie się z niego wiele wskazówek a także nowych możliwości dla e-commerce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem najlepiej łączyć obie opcje, żeby mieć jakieś alternatywy jak jeden lub drugi kanał sprzedaży będzie funkcjonował tak jak nie powinien. Pomyśl też o wszystkim potrzebnych narzędziach programie do faktur i magazynowania, programach wspomagających takich jak Y.Shipping który pozwoli Ci zautomatyzować proces wystawiania listów przewozowych uwierz, że przy większej ilości paczek schodzi na to całkiem dużo czasu, którego po prostu może Ci brakować. Zresztą tutaj masz więcej o tej aplikacji - http://shipping.yosi.pl/ osobiście działam na Subiekt GT + DPD + poczta polska i wszystko fajnie i prosto ze sobą działa, fajna jest też opcja śledzenia gdzie jest przesyłka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o prowadzenia własnego biznesu, przydatne są platformy typu https://serwersms.pl które umożliwiają wysyłkę wiadomości tekstowych. W ten sposób można budować relacje z klientem i zwiększyć skutecznie zasięg swoich działań. Sądzę, że to dobre rozwiązanie, warto mieć je na uwadze. System jest prosty w obsłudze, można wybrać sobie pakiet, wsparcia technicznego udzielają indywidualni doradcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze do niedawna takie pytania były uzasadnione a w tym momencie po tej świetnej rewolucji allegro przez chińczyków czy jaki tam zewnętrzny kapitał to jak dla mnie pożal się bożee. wystarczy sobie porównać koszty całkowite przy allegro a przy sklepie i w tym momencie sklep bije allegro na glowę. dokładne wyliczenia znalazłem tutaj http://netgraf.pl/blog/dlaczego-lepiej-sprzedawac-u-siebie-niz-placic-allegro-prowizje,20 ale tak naprawde na pierwszy rzut oka na ten wyciąg zmian allegro widać że chcą to zmienić w dojną krowę bez wzajemnych korzyści. może nie to, że allegro padnie ale na pewno straci na popularności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezależnie od tego, na które rozwiązanie się zdecydujesz, musisz zadbać o to, aby zdjęcia sprzedawanych przez Ciebie produktów prezentowały się nienagannie. Jeśli nie potrafisz przygotować ich sam, skorzystaj z usług tej, częstochowskiej firmy: fotografia produktowa Blik a gwarantuję Ci, że będziesz zadowolony z efektów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początek sklep allegro, jeśli sprzedaż będzie szła dobrze pomyśl o sklepie internetowym  . Niezależnie jaką opcję wybierzesz, zadbaj o jakość wystawianych produktów (dobrej jakości zdjęć - tak jak wspominają poprzednicy - oraz jakość opisów, czyli rzetelnie i oryginalnie, jednocześnie wyczerpując temat), Dobrze, aby zdjęcia nie były ściągane z sieci, tylko oryginalne na naturalnym tle - np w biurze lub w domu. Zakładanie sklepu internetowego, wiąże się z podjęciem kilku ważnych decyzji na początku: wybór dobrego oprogramowania, opcja promocji, oraz na ile chcesz być oryginalna na tle innych sklepów. Sklep zapewne jest większym wydatkiem początkowym jak allegro - biorąc pod uwagę, że sprzedajesz kilkanaście lub kilkadziesiąt produktów. Mimo wszystko, jeśli będziesz chciała się uniezależnić - wydaje mi się, że warto to zrobić. Budowa i promocja sklepu internetowego, to już dosyć długi temat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Wczytywanie...