magmac2

portal społecznościowy

Recommended Posts

Dzień dobry witam wszystkich twórców i użytkowników strony Mambiznes.pl ( najlepsza strona w internecie o biznesie). Jestem bardzo szczęśliwy, że udało mi się trafić właśnie na tę stronę i mam nadzieję, że będę bardzo długo jej użytkownikiem. OK przechodzę już do konkretów :rolleyes:. Mam pewien pomysł na zrobienie portalu społecznościowego pewnej gry komputerowej, z wiadomych względów nie chciałbym pisać tu jej nazwy. Dlaczego postanowiłem zainteresować się właśnie takim projektem?? Ponieważ jestem wielkim fanem owej gry w którą gram od bardzo wielu lat i wiem, że jest wiele osób którzy także są jej wielbicielami. Niestety w obecnej chwili nie mam doświadczenia w budowaniu portali społecznościowych ale mam pewien plan i wizję która mogłaby się sprawdzić, ale niestety potrzebne są nie małe środki finansowe do stworzenia takiego portalu, no i oczywiście doświadczenie osób które potrafią robić takie portale. Mogę zdradzić, że chyba najważniejszym pomysłem na który wpadłem jest połączenie "PS" ze sklepem internetowym lub/i aukcjami i sprzedażą gadżetów miedzy osobami należącymi do społeczności. Gadżety nie koniecznie muszą być związane z tą grą. Jeżeli mógłby pomóc mi ktoś we wdrożeniu tego projektu lub chociaż wskazał drogę którą mógłbym podążyć byłbym bardzo wdzięczny z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich zainteresowanych B)

Gość ЯAFAŁ GEЯENT

Na początek sugeruję użycie darmowego oprogramowania jak np. Joomla lub Elgg. Instalacja na serwerze i administracja jest dość intuicyjna, aczkolwiek systemy te posiadają wiele opcji użytecznych dla portali internetowych, na których możesz się wzorować. Powodzenia!

Dziękuję za odpowiedź. Szkoda tylko że nie mógłbym od razu wystartować z czymś większym no ale cóż może metoda małych kroków okaże sie skuteczna :rolleyes:

mam jeszcze jedno pytanie: Czy mam jakieś szanse by ubiegać się o jakąś pomoc u aniołów biznesu, inwestorów czy venture incubators ?