klarowna 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2015 Czy aby reklama była skuteczna, trzeba na nią dużo wybrać? Jak to w ogóle wszystko funkcjonuje? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jagielonka 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2015 Nie sądzę, żeby było tak, że trzeba dużo wydać na reklamę, żeby to miało sens. Ważne, żeby te pieniądze zostały odpowiednio ukierunkowane. Dobrze jest się skontaktować z jakąś firmą reklamową, np. http://d2m.pl/o-firmie.html, żeby ktoś ocenił fachowo jaka forma marketingu sprawdzi się najbardziej przy konkretnej działalności. Dobrze jest jednak mimo wszystko zostawić to specjalistom. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Clerc 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2015 Nie, nieraz droga reklama nie jest wcale skuteczna. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
handlara 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2015 Nie wydaje mi się, żeby duża ilość kasy na to przeznaczona była gwarantem sukcesu. Ważne, żeby to było wydane na takie zabiegi, które faktycznie wpływają na wizerunek firmy. Poza tym zawsze warto mieć np. ulotki i zlecić ich wykonanie tak, żeby były ciekawe i informacyjne. Na przykład tu: http://spanton.pl/druk-personalizowany.html będą w stanie ci coś takiego zrobić. Poza tym warto dopasować typ reklamy do branży w jakiej działa konkretna firma. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Koleczka 0 Zgłoś post Napisano Luty 15, 2016 Nawet jeśli nakłady będą duże, pojawienie się kilku negatywnych i nieprawdziwych opinii w sieci można całkowicie zmienić wizerunek w sieci. Z taką sytuacją spotkał się Traffic Club- http://traffic-club.info/wp-content/uploads/2014/06/Wyrok-SO_-Nieruchomo%C5%9Bci-2005_SWEGON.pdf Odzyskanie dobrego wizerunku może być naprawdę trudne. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martyna317 0 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2016 Wiesz co nieważny jest budżet, tylko ważny jest pomysł. Bo można wydać ogromne pieniądze na reklamę nie przynoszącą skutku. Jak chciałbyś coś oryginalnego to polecam to studio filmowe [link usunięty] które kręci filmy reklamowe i robi mnóstwo innych ciekawych rzeczy. Pracowali m.in. dla Heinekena. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hub 0 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2016 pytanie, w jakiej branży działasz i do kogo chcesz z reklamą dotrzeć. Tradycyjne formy reklamy powoli odchodzą do historii, teraz modne są techniki "growth hackingu" i analizy danych, które pomagają ocenić opłacalność kanałów promocji i wybór tych, które najniższym kosztem prowadzą do pozyskania klienta. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Klaudiusz 0 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2016 Jezeli nie wybierzesz jakiś dziwnych form reklamy, to wiadome jest, że wysokośc nakładów powinna być z grubsza proporcjonalna do odniesionych efektów. [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
irena29 0 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2016 Nie wydaje mi się, że zawsze musi to być duży wydatek...wszystko zależy na jaka formę promocji się zdecydujesz. Teraz podobno najlepsze efekty dają plakaty jak tutaj - http://krakowskiereklamy.info.pl/. Zwracają na siebie uwagę i o to chodzi... Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Klara 0 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2016 Ja aktualnie prowadzę swoją agencję reklamową. Pamiętam,ze naprawdę porządne pieniądze swego czasu przeznaczaliśmy na przeróżnego rodzaju gadżety reklamowe. Z czasem postanowiliśmy poszukać oszczędności bo firma się rozrastała oraz jednocześnie zwiększały się wydatki. Już od kilku miesięcy współpracujemy z firmą Printes: http://www.printes.pl/ Oferują znakowanie odzieży, produkcję koszulek, które wykorzystujemy w formie gadżetów reklamowych. Maja dobre ceny. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adik356 0 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2016 Najdroższa jest reklama w telewizji i w radiu, chociaż według mnie nie ma już takiej skuteczności jak kiedyś. Obecnie warto inwestować w reklamę internetową, warto zainteresować się też marketingiem mobilnym, sprawdźcie sobie stronę https://serwersms.pl znajdziecie tam raport dotyczący skuteczności takich działań. Koszty działań na platformach tego typu nie są wysokie, a efekty są dobre. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
margo903 0 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2016 Dla każdej branży inna reklama będzie odpowiednia. Można też zatrudnić hostessy http://www.individual.pl/ które będą prezentowały towar, bądź jeśli to np. wyrób spożywczy, warto pomyśleć o degustacji . Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KonradW 0 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2016 myślę, że w co jak w co, ale w promocję to warto zainwestować. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cvrw 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2016 Nakłady wcale nie muszą być duże. Duża część osób, która ma swoje firmy nie zna wielu form reklamy i zarabiania. Sam prowadzę biznes od już ponad 10 lat, a nie znam wszystkich form reklamy, ale cały czas staram się poszerzać wiedze i próbować różnych rodzajów reklamy. Niedawno np. dowiedziałem sie o istnieniu pliku produktowego i żałuje, że wcześniej o nim nie słyszałem, bo odkąd zleciłem jego utworzenie i umieściłem go w porównywarkach cenowych, moje zarobki sporo wzrosły. Sporo mi zajęło znalezienie firmy, która utworzyłaby mi plik w szybkim czasie. Zdecydowałem się na ofertę tej firmy http://feedink.com/ , która nie dość, że utworzyła go szybko, to jeszcze w konkurencyjnej cenie. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hansol 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2019 Nie koniecznie, agencja interaktywna poznań https://solv.pl/agencja-interaktywna-poznan/ nie ma wygórowanych cen, korzystam z ich usług już ponad rok i jestem zadowolona ich podejściem do klienta, ale także do tego jak potrafią zareklamować firmę Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CenterPrint 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2019 Zgadza się, nie zawsze nakłady na reklamę muszą być duże, to bardziej kwestia aby była ona odpowiednio dopasowana przy użyciu wielu metod. Warto postawić przede wszystkim na reklamę internetową oraz tradycyjnie: ulotki, banery, nadruki. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mondom.84 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2019 Nakłady muszą być przemyślane. Pozycjonowanie da efekty w późniejszym czasie i jest dość kosztowne, więc zanim strona się wypozycjonuje warto zainwestować np. w Adwords i jakieś ulotki, wizytówki i ogólnie branding. Zajrzyj na stronę drukarni A3extra z Poznania, tam możesz kompleksowo zlecić różne nadruki i wypromować się na lokalnym rynku. No i ważne jest żeby strona była zoptymalizowana pod seo. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shogun 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2019 Zgadzam się z poprzednikiem. Że najważniejsze to przemyśleć budżet. Trochę jest tak, że warto powierzyć reklamę profesjonalistom. Dużo jest freelancerów, którzy zajmują się prowadzeniem mediów społecznościowych, pisaniem tekstów itd. Jak sobie firma może na coś takiego pozwolić, to chyba najlepsze wyjście. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach