enka 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 13, 2016 Gdzie najlepiej przeprowadzić konferencję dla kilkudziesięciu osób? Czy lepiej gdzieś w dużym mieście, czy w spokojnej okolicy? Znalazłam ciekawą ofertę na http://www.palatium.pl/konferencje-imprezy-firmowe.html Czy byliście może w tym hotelu na konferencji ? Ciekawa jestem waszych opinii. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sam87 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 15, 2016 A jakie miasto Cię interesuje? Warszawa? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotr21 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2016 Najlepiej szukać jakiegoś spokojnego miejsca, aby nic wam nie przeszkadzało. Dobrze również, aby sala konferencyjna była dobrze wyposażona, a jeśli jest to konferencja kilkudniowa, to pokoje miały różne akcesoria np. http://www.wszystko-do-hotelu.pl/akcesoria-do-pokoju.html Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blue 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2016 Uważam, że konferencje najlepiej przeprowadzić w miejscu gdzie będzie dogodny dojazd dla wszystkich uczestników konferencji. Z większych miast na miejsce konferencji wybrałabym Kraków i ofertę tego http://www.hotelpolonez.pl/konferencje/. Hotel Polonez dysponuje czterema wygodnymi salami w zależności od przewidywanej liczby uczestników można wynająć jedną z nich. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mice_girl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 31, 2016 A wiesz już, czy będzie Cię interesował http://avrent.pl? Bo mogę polecić sprawdzoną firmę :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sam87 0 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2016 No już nie musisz polecać ;) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas2323 0 Zgłoś post Napisano Luty 3, 2016 Jeśli chodzi o miejscowke, mogę polecic ci hotel w którym nasza firma miala organizowana konferencje w zeszłym miesiącu http://villapallas.pl/ Jest polozony w samym sercu Olsztyna, a przy tym utrzymany w naprawde wysokim standardzie, warto się zainteresowac ;) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ulka 0 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2016 Za miesiąc będziemy przeprowadzać konferencję w naszej firmie. Mamy w swojej siedzibie dość sporą salę i tam zorganizujemy tę konferencję. Niestety w sali nie ma sprzętu- podobno na: [link usunięty] można wynająć taki sprzęt. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ramona 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2016 Może Browar Lubicz w Krakowie? Browar to nie musi być jedynie miejsce do picia piwa, ale również coś więcej :) Browar Lubicz ma naprawdę świetne sale konferencyjne - http://www.pl.browar-lubicz.com.pl/sale-konferencyjne Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hokus 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 19, 2016 Warszawa: Centrum: [link usunięty] Peryferie, spokojna okolica: [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Annabell 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2016 Ja gdy mam do zorganizowania konferencję na podkarpaciu zawsze korzystam z oferty Hotelu Iskra: http://www.hoteliskra.pl/Sale-konferencyjne. Zależnie od ilości uczestników wybieram różne wielkości sal, dodatkowo wszyscy uczestnicy mają dostęp do szybkiego, bezprzewodowego internetu, oczywiście w pakiecie również klimatyzacja i komfortowe fotele. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kucharz 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 28, 2016 Gdzie najlepiej przeprowadzić konferencję dla kilkudziesięciu osób? Czy lepiej gdzieś w dużym mieście, czy w spokojnej okolicy? W innym wątku na forum widziałem ciekawą ofertę konferencji w okresie wiosennym w Hotelu Styl 70 - sądzę, że to będzie idealne miejsce do tego celu. Więcej informacji: http://hotelstyl70.pl/news/69/wiosenna-oferta-konferencyjna. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marta38 0 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Ale po co wybierać jakieś niepewne miejsca? Moim zdaniem najlepiej jest wybrać coś pewnego, takiego jak http://www.hotel-logos.pl/konferencje-w-krakowie. Dzięki temu będziecie mieć gwarancję, że całe wydarzenie wyjdzie po Waszej myśli i spełni Wasze oczekiwania. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Janusz B. 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 30, 2017 Dzięki za świetne propozycje hoteli! Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janas 0 Zgłoś post Napisano Luty 14, 2017 Fajnym sposobem na zrelaksowanie się po konferencji jest pokaz tańca. Uczestnicy konferencji mogą zabawić się i odpocząć przy profesjonalnym pokazie tańca. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hhenryk88 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2017 Konferencję dobrze by było zorganizować w centrum konferencyjnym, dobrym miejscem będzie też hotel, oczywiście taki z odpowiednimi salami konferencyjnymi - ma to taką zaletę, że nie musimy się wtedy przejmować ani cateringiem, ani noclegiem. W okolicy Warszawy wart uwagi jest Hotel Afrodyta http://www.afrodytaspa.pl/biznes - na konferencję nadaje się idealnie, zarówno mniejszą, jak i większą. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kanapozaur 0 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2017 Wracając jeszcze do wynajmu sal na konferencję to dużo ofert w jednym miejscu jest na stronie https://salerezerwacje.pl/miasto/wroclaw W linku są akurat sale konferencyjne we Wrocławiu ale można tam znaleźć też lokale w innych miastach. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawelzareba 0 Zgłoś post Napisano Listopad 26, 2017 raczej proponowałbym w miescie z racji tego, że masz wybór co do sal. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz96 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2017 Niekoniecznie jest to faktem. Przecież wiele sal dedykowanych na konferencje znajduje się właśnie poza centrami miast. Idealnym przykładem jest Hotel Fajkier. W http://www.hotelfajkier.pl/konferencje-szkolenia możecie przekonać się, jakie korzyści płyną z organizacji konferencji właśnie w takim miejscu. Według mnie to bardzo dobry pomysł. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wierzba 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2017 Najlepiej to znaleźć odpowiednie miejsce na konferencje, potem cała reszta jakoś pójdzie. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zestumilowegolasu 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2017 Jak temat jest ciekawy, to taka konferencja może być całkiem znośna. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morgom 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2018 Ostatnio organizowałem konferencję w miejscu, które nazywa się Dzikie Wino http://www.dzikiewino.com.pl Znajomy mi ich polecił, bo sam był raz na konferencji, która została tam przeprowadzona. W tym kompleksie znajduje się restauracja, hotel i świetne centrum konferencyjne. Miejsce to posiada aż cztery sale konferencyjne, które są wyposażone w niezbędny sprzęt multimedialny – wiadomo, że jest to niezbędne. A restauracja oferuje bardzo dobre jedzenie – dobrze doprawione i ze świeżych składników J Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dezmont 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2018 Warto wynająć na konferencję osobę, która będzie potrafiła ją świetnie poprowadzić. Osobiście mogę wam polecić firmę http://www.personalreactor.pl Prowadzą management gwiazd. Od nich możecie wynająć prowadzącego na konferencję. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mariusz69 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2018 Jakiś czas temu bylem na konferencji w hotelu w Gdańsku -Wrzeszczu..chyba tak się piszę w hotelu Logos na Uphagena. Hotel bardzo fajny o wysokim standardzie i w bardzo dobrym punkcie. W hotelu znajdują się specjalne salę konferencyjne wiec można taka konferencję tam zorganizować. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grzesior 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2018 Ja z kolei niedawno byłem na konferencji w Hotelu Libero w Miliczu pod Wrocławiem i bardzo profesjonalnie wszystko zorganizowali. Dobre miejsce, solidna obsługa, nowoczesne sprzęty, wszystko jak trzeba. Do tego smaczne jedzenie z hotelowej restauracji. Udana konferencja. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach