Zaloguj się, aby obserwować  
ENDA

Jak moge pozyskać dofinansowanie

Recommended Posts

Jestem studentem zaocznym , mam 21 lat . Chciałbym ubiegać sie o

dotacje do biznesu związanego z ogrodnictwem , ale nie wiem czy i

jak to jest możliwe .

Z góry dziekuje za pomoc i podpowiedzi

pozdrawiam

ENDA

Szczerze przyznam, że nie wiedziałem o przepisie który nie pozwala studentom dziennym na pozyskanie dotacji, ale skoro tak mówisz to pewnie niestety tak jest. Ja już na szczęście jestem po studiach więc akurat mnie ten problem nie dotyczy. Co do samych dotacji unijnych to ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że kluczową sprawą jest porządnie przygotowany wniosek. Z kiepskim wnioskiem raczej nie ma co startować po dotację. Kiedy ja ubiegałem się o pieniądze z unii do zwróciłem się do jednej firmy z Warszawy i oni napisali za mnie ten wniosek. Myślę, że zrobili to porządnie bo kasę z UE dostałem bez szemrania :)

Najlepiej będzie jak skontaktujesz się z firmą https://dotacjenainnowacje.taxand.pl/dotacje-dla-msp/ Proces pozyskania dofinansowania z funduszy UE jest wieloetapowy. Doradztwo w pozyskiwaniu funduszy unijnych wymaga odpowiedniej wiedzy ekonomicznej, rozumienia celów biznesowych klienta, a równocześnie znajomości mechanizmów aplikowania o dotacje UE i doświadczenia w tym zakresie. Doradcy Crido Taxand posiadają wszystkie te umiejętności, dzięki czemu mogą wspierać zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.