klarowna

Jaki system usprawni pracę firmy?

Recommended Posts

Chodzi mi o to w jakie systemy warto waszym zdaniem zainwestować, żeby usprawnić pracę firmy.

Znalazłam coś takiego: http://systemy.netrix.com.pl/comarch-erp-xl ale muszę przyznać, że jestem zielona w tej tematyce, więc była bym wdzięczna za jakiekolwiek opinie.

Może ktoś z was będzie w stanie doradzić mi coś sensownego...

No jest to coś interesującego, ale mnie bardziej teraz martwi to, że szukam i szukam dobrej księgowej, a tu posucha jakaś.

Może ktoś podrzuci namiary na taką w wawie, żeby mi usprawniła fakturowanie w firmie.

A myślałaś o księgowości internetowej? Bo to mogłoby być rozwiązanie Twoich problemów.

Serwis: https://wfirma.pl/ udostępnia narzędzia do samodzielnego prowadzenia księgowości przez Internet.

Pozwala też wystawiać faktury, czy zarządzać magazynem i jedyny udostępnia rozbudowany system kadrowo-płacowy.

Jak dla mnie to super wygodne narzędzie, a cena jest konkurencyjna.

To zależy w jakiej branży działa firma, tak czy inaczej, zobaczcie sobie stronę https://fcn.pl/jak-korzystac . Firma oferuje kompleksowe usługi, między innymi zaawansowane możliwości wirtualnych central VoIP, a także numery specjalne (801), VIP i zagraniczne. Można zdecydować się na przykład na wirtualny faks dostępny w przeglądarce internetowej i wiele innych.

Aktualizuję temat, bo myślę, że warto napisać, który system jest dobry. Jeśli chodzi o platformy biznesowe to polecam JIRA -  [link usunięty]  Program służy do zarządzania dokumentacją, zasobami firmy czy prowadzenia kartoteki pracowników . Poza tym jest w dobrej cenie i ma wiele przydatnych funkcji.