Zaloguj się, aby obserwować  
martyna317

Jakie studia warto wybrać?

Recommended Posts

Moim zdaniem najlepszym wyborem będą studia techniczne. Przeglądałam ostatnio ogłoszenia praca Kielce i spora część z nich jest kierowana do inżynierów. Nawet jeżeli komuś się nie uda dostać na studia, nie ma się czym przyjmować, bo często specjaliści z wykształceniem zawodowym, także bardzo dobrze zarabiają.

Witam, dołączę do Waszej rozmowy, bo mam pewne pytanie. Czy są tutaj osoby, które w tym roku wybierają się na studia podyplomowe na UTH w Warszawie? Pytam, bo planuję w tym roku zapisać się na studia na specjalność "Zarządzanie procesami logistycznymi", studia te przeznaczone są m.in. dla menedżerów logistyki i transportu, specjalistów do spraw zakupów i sprzedaży, a także kierowników magazynów. Tutaj więcej informacji na temat studiów - http://www.uth.edu.pl/oferta-studiow/podyp...i-logistycznymi. Na co dzień pracuję w branży logistycznej, dlatego uważam, że ta podyplomówka to dobre rozwiązanie. Jak oceniacie ten wybór?

Może logistyka? Dwa języki (jeden dobrze, drugi podstawowo) + jakieś doświadczenie z obsługą systemu SAP i nie powinno być większych problemów ze znalezieniem pracy. Zobacz sobie na przykład tutaj ile jest stanowisk dla osób ze znajomością systemu SAP.

Studia związane z zainteresowaniami, tym co lubicie robić, w czym moglibyście się odnaleźć. Zależy jakie kierunki Was konkretnie interesują, ale popatrzcie - http://www.wsp.szkolymydlowskiej.pl/ To akurat uczelnia sprawdzona, ale i tak kluczowe znaczenie ma po prostu dopasowanie kierunku pod siebie. Ma to być rozwojowe, perspektywiczne - robienie kierunku od tak sobie to jednak bzdura.