Robert31

33 pomysły na biznes

70 postów w tym temacie

Podoba mi się pomysł na wypożyczalnię rowerów - jeśli na odpowiednim terenie to może to być naprawdę dobry interes. Warto by się nad tym zastanowić...

Podoba mi się pomysł na wypożyczalnię rowerów - jeśli na odpowiednim terenie to może to być naprawdę dobry interes. Warto by się nad tym zastanowić...
np. na wyspie Bornholm :P

a tak na serio, to zwłaszcza tam gdzie turystyka kwitnie.

A co sądzicie o otwarciu sklepu z koszulkami?

Skoro na jednej koszulce można mieć nawet 50 zł zysku netto, to to naprawdę ciekawa sprawa. Czy jest w internecie bardzo duża konkurencja sprzedaży wysyłkowej koszulek?

Oj nie wiem, nie wiem. Uważam, że konkurencja jest naprawdę duża, sam znam chyba kilkanaście sklepów z naprawdę dobrymi towarami i to w dodatku różnych gatunkowo... Nie znam się może na tej dziedzinie, ale nie wiem czy ten interes by się opłacał.

Chyba, że wymyśliłbyś coś oryginalnego.

Pomysł na koszulki?

Zrobić polskie http://www.threadless.com/

Pomysłu na naprawdę dobry biznes nikt wam nie da bo gdyby go miał to by sam go zrobił ;)

Te pomysły z wprost to takie trochę badziewiaste na poziomie dziecka z podstawówki.

Aby wpaść na dobry pomysł to trzeba znać się na jakiejś branży oraz znaleźć się w odpowiedniej chwili w odpowiednim miejscu i podjąć decyzję, że się wchodzi. Tyle i aż tyle. Tego nie da sie wymyslec na zamówienie przy śniadaniu :)

Tak więc czytać, pytać, interesować się , działać, a pomysł sam przyjdzie :)

Pomysłu na naprawdę dobry biznes nikt wam nie da bo gdyby go miał to by sam go zrobił ;)

Da:-) I to chętnie:-) Tak działa franczyza (np. McDonald, KFC itp...) lub tzw. franczyza osobista czyli MLM. Kupujesz sprawdzony pomysł z instrukcją obsługi:-)

Po kilkunastu latach prowadzenia własnej firmy i kilku latach pracy "najemnej" na etatach odnalazłem się właśnie w MLM-ie i dziś nie zamienię tego na żadną inną formę działalności:-)

Pozdrawiam