quato

Obniżyć koszty na start

Recommended Posts

Hej, zaczynam swój biznes.

Szukam oszczędności przy samym rozkręcaniu firmy.

Zarejestrowałam się w urzędzie pracy, by otrzymac dotacje.

Znalazłam firmę w której mogę zarejestrować swoją działalność i korzystać z sal konferencyjnych - co będzie dla mnie ważne przy rekrutacji pracowników - [link usunięty] .

Co jeszcze mogę zrobić by zminimalizować koszty, które muszę ponieść przy otwieraniu własnej firmy?

Na co muszę uważać? Na co zwrócić uwagę? Będę wdzięczna za wszelkie sugestie z waszej strony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy starcie Twojego biznesu, proszącym wręcz o skorzystanie - skoro szukasz oszczędności - będzie program księgowy oferowany online przez wFirma. Jest to tak na prawdę biuro rachunkowe online , biuro księgowe online - gdzie dostajesz w pełni funkcjonalny program księgowy do obsługi małej firmy. Są teżmoduły mp. kadrowe albo płacowe. Zajrzyj tu:

[link usunięty]

Można przez pierwsze 30 dni potestować program za darmoo. Będąc klientem możesz liczyć na kontakt specjalistów z dziedziny rachunkowości czy prawa pracy. Najprostsza Pełna wersja zaczyna się już od około 8-10 pln na miesiąc. To mega tani jak szukasz oszczędności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warto pomyśleć także o outsourcingu. Outsourcing kard i płac czy kancelaryjny to ogromna oszczędność - nie musisz nikogo zatrudniać na etacie, korzystasz z zewnętrznej firmy. Tutaj [link usunięty] na przykład znajdziesz takie usługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest to firma produkcyjna albo usługowa to możesz już na starcie poszukać sobie sprzedawcy tańszego prądu czy gazu żeby płacić niższe rachunki. Zobacz na przykład http://www.brief.pl/artykul,4018,3_rzeczy_o_ktorych_warto_pamietac_podczas_zmiany_sprzedawcy_energii_elektrycznej_dla_firm.html jest poradnik na temat zmiany dostawcy energii elektrycznej dla firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warto na pewno korzystać z darmowych narzędzi. Tutaj http://poradnikprzedsiebiorcy.pl/kalkulatory jest ciekawe rozwiązania. Są tam różne kalkulatory, które ułatwiają działanie firmy. Można tam liczyć amortyzację, podatki czy wynagrodzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest wiele sposobów na zmniejszenie kosztów w firmie. Zobacz sobie chociażby darmowe kalkulatory z http://poradnikprzedsiebiorcy.pl/kalkulatory Znajdziesz tam też artykuły które pomogą ci w prowadzeniu firmy i zarządzaniu finansami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wynajęcia biura w jakimś biurowcu też może być warte uwagi ze względu na koszty często odchodzą nam takie rzeczy jak sprzątanie, monitoring takiego miejsca, bo to wszystko już jest w czynszu i rozchodzi się na kilka innych firm. Zobaczcie ile jest możliwości chociażby w http://metropolis.pl/biura-lokale-wynajem/ to dotyczy śląska, ale w innych regionach Polski wygląda to wszystko podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli planuje się założenie sklepu internetowego to na samym początku można obniżyć koszty korzystając z darmowego oprogramowania e-commerce http://pasejo.pl/ Wszystko co jest potrzebne do prowadzenia tego typu działalności otrzymuje się za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu macie sposób na zmniejszenie kosztów firmy. Sprawdzona oferta dla firm. Masz już dość kosztów prowadzenia firmy ? Nie chcesz opłacać ZUS ? A mimo to spokojnie prowadzić firmę, mieć pełną księgowość. Zapewnioną pełną pomoc prawniczą to skorzystaj z tej firmy. Tu osiągniesz oszczędności powyżej 10 tys zł rocznie. Zabezpieczysz swój biznes dla siebie i rodziny. Uzyskasz pomoc w pozyskaniu dofinansowania UE oraz UP. http://firmabezzusu.pl/?partner=wnle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Polsce działają rożni hurtownicy zajmujący się skupem towaru, który "nie sprzedał się". Np. http://krajowy.biz/firma,odkupimycom prowadzi taką działalność. Możesz w takich miejscach poszukać towaru, jaki potrzebujesz do firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podróże służbowe wydają się nieodzownym elementem pracy, zwłaszcza w odniesieniu do przedsiębiorców współpracujących z kontrahentami z innych miejscowości. Delegacje pracownicze wymagają logistycznego rozplanowania, w celu zapewnienia pracownikowi swobody oraz komfortu podczas wyjazdu. Dlatego powstają coraz nowsze rozwiązania, mające na celu usprawnienie procesu rozliczania. Ciekawym sposobem okazuje się wyposażenie pracownika w kartę płatniczą, uwzględniającą niezbędne parametry. Wszystkie informacje znajdziemy na stronie http://www.edenred.pl/pl/zarzadzanie-wydatkami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobry pomysłem na obniżenie kosztów jest zatrudnienie biura rachunkowego ja od lat współpracuję z biurem rachunkowym rachmistrzowie.pl to dzięki ich pomocy uzyskałem dotację na rozwój działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można spróbować w Urzędzie Pracy pozyskać pieniądze na utrzorzenie stanowiska. Będziesz musiał jednak zatrudniać jakąś osobe przez 2 lata więc jeżeli ktoś nie będzie się sprawdzał to będziesz musiał się z nim przemęczyć. W innym razie może dojść do tego, że będziesz musiał zwrócić pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno całkiem sporo można zaoszczędzić na druku. Nie wierzycie? Koniecznie zajrzyjcie sobie tutaj http://drukwfirmie.pl/4776-ile-mozna-zaoszczedzic-na-druku . Oczywiście oszczędności zależą od tego ile faktycznie drukujemy. Mogą one sięgnąć nawet 30%, a to jest naprawdę spora suma w skali roku. Warto rozważyć takie rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio trafiłem na świetny artykuł, który mówi o obniżeniach kosztów szkoleń dla pracowników. Szczerze mówiąc nie miałem o tym pojęcia, a tu bardzo łatwo można skorzystać z KFS albo platform e-learningowych. Dla zainteresowanych zostawiam linka:  [link usunięty]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sklepie internetowym nie jest to szczerze mówiąc nic trudnego. Poza samym towarem można bez problemu obniżyć koszty na wszystkim innym. W miarę rozrastania firmy korzystać z bardziej zaawansowanych narzędzi, wykupować jakieś wtyczki itp natomiast na początku wystarczą proste oprogramowanie, grafika z szablonu i trochę pomysłowości, może korzystania po troszę z pomocy na przykład studentów a nie specjalistów w kwestiach w których sami sobie nie radzimy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś napisał coś więcej o charakterze swojej działalności, to moglibyśmy coś więcej doradzić. Bez tych informacji, to możemy rzucać pomysłami, które lepiej lub gorzej się sprawdzą w Twoim wypadku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie na początku działalności dobrą opcją jest księgowość online, to fajna alternatywa dla zatrudniania księgowej, można  dużo zaoszczędzić. Sprawdźcie sobie system od [link usunięty] jest dobrze rozbudowany, ma dużo funkcji, które są niezbędne do prowadzenia biznesu. A do tego nie jest taka usługa droga :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oj nie wydaje mi się żeby to był dobry sposób. jak cie klient z biedy zapamięta to później widząc nazwę już jej nie kliknie i się nawet nie dowie że coś się zmieniło tylko będziesz na podświadomej czarnej liście. lepiej chyba ze dwa miesiące opóźnić start jak nie ma się kasy i dozbierać albo na jakieś dofinansowanie się zaczaić niż zacząć tak miernie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na samym początku tez bym była sceptycznie nastawiona do tematu obniżania kosztów bo prawdę mówiąc na początku trzeba je zwiększa, żeby co zyskać.  Kiedy ja otwierałam swoją działalność to skupiłam się na nie drogim biurze księgowym i znalazłam je nawet całkiem nie daleko siebie . Wybrałam biuro Plus w Katowicach na Bohaterów Monte Cassino  20 m 1. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na start powinno się mieć właśnie więcej pieniędzy, wszystko musi dopiero ruszyć. Na pewno nie oszczędzaj na reklamie i marketingu, to podstawa dla każdej branży!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Wczytywanie...