Aniaq2 0 Zgłoś post Napisano Październik 2, 2016 Musze wyposażyć własne biuro. Lubie bardzo ciekawe i inne rozwiązania w takich pomieszczeniach. Dlatego też zastanawiam się czy https://e-promag.pl/katalog/Stol-warsztatowy-SS02L-B-2PL90,2220.html nie będzie zbyt dużym ryzykiem? Bardzo fajnie to wygląda. Ciekawie prezentuje. Sądzicie, że to dobry pomysł ? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Monika66 0 Zgłoś post Napisano Październik 25, 2016 Moim zdaniem jeżeli prowadzisz np. biuro architektoniczne, takie biurko może się świetnie sprawdzić, bo jednak w jakimś stopniu będzie powiązane z Twoją profesją. Nie mniej jednak myślę sobie, że wyposażając biuro należy zadbać nie tylko o meble, ale również wszelkiego rodzaju urządzenia biurowe. Bardzo ciekawą opcją jest np. taka niszczarka https://biurwa.pl/urzadzenia-biurowe-niszczarki-i-akcesoria-niszczarka-hsm-80.2-paski-5,8-mm-o_l_201_10850.html . Ma kompaktowe wymiary, a przy tym jej cena nie jest zbyt wygórowana. Przy tym wiadomo, jeżeli mamy w pracy do czynienia z dokumentami, które po wykorzystania nie powinny trafić w niepowołane ręce, taki sprzęt musi pojawić się w naszym biurze. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kasha72 0 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2016 Zdecydowanie wszystko zależy od profilu prowadzonej działalności. Zastanów się tylko, czy taki stół zamiast biurka będzie odpowiednio funkcjonalny? No i http://jardmb.com.pl muszą być ergonomiczne, nie zapominajmy o zdrowiu naszych pleców :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KamisH 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 8, 2016 urządzając biuro nie można zapomnieć o oświetleniu świetne nowoczesne lampy są na azzardo.com.pl sprawdź Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mice_girl 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2016 Bardzo fajne lampy, właśnie w takim nowoczesnym wydaniu, widziałam w sklepie BeHome.pl, zobacz sobie zresztą na ich stronie https://behome.pl/pol_m_Lampy-624.html - wybór moim zdaniem duży :) No i masa innych ozdób do domu czy biura. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MariuszP 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 16, 2017 Jak coś to dobre wyposażenie biura ma Interbiuro [link usunięty] Od podłogi po sufit - mają wszystko co trzeba. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
forumiak 0 Zgłoś post Napisano Luty 13, 2017 Jeśli chodzi o elementy wyposażenia biura, to również ten kierunek - https://www.morele.net/wiadomosc/lenovo-x1-carbon-recenzja-dane-techniczne-czy-warto/3507/ Tak, spory budżet potrzebny, ale to zdecydowanie jest warte swojej ceny. Nie ma co się oszukiwać - większość działalności wymaga sprzętu pod bardzo zaawansowane oprogramowanie. Bez tego nie ruszycie - normalka. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szyma 0 Zgłoś post Napisano Luty 15, 2017 jeżeli kompletujesz wyposażenie biura to zadbaj o pracowników i postawa automaty z napojami i przekąskami my w biurze mamy takie z Gastrom automatyvending.waw.pl Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mice_girl 0 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2017 A jeśli chodzi o http://www.jardmb.com.pl/, to ja mogę polecić firmę Jard - mają eleganckie, klasyczne i bardzo solidne meble :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Clerc 0 Zgłoś post Napisano Marzec 1, 2017 jeżeli kompletujesz wyposażenie biura to zadbaj o pracowników i postawa automaty z napojami i przekąskami my w biurze mamy takie z Gastrom automatyvending.waw.pl Tylko takie darmowe przekąski w skali miesiące pewnie sporo by kosztowały. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adik356 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2017 Jedyne co mogę Ci polecić, to to abyś zainwestowała w http://www.archiwizacjadokumentow.com.pl/materialy/pudla-archiwizacyjne-z-tektury-falistej-archivboxy/ - prędzej czy później, przydadzą Ci się (chyba, że nie myślisz o swoim przedsiębiorstwie w perspektywie długoterminowej). Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patrycjusz 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 10, 2017 Ja zastanawiam się nad taką szafą [link usunięty] na ważniejsze papiery i dokumenty w teczkach, wygodnie można je przechowywać no i na dodatek pod kluczem. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jurek55 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 10, 2017 Wyposażenie biura to ważny element ale ważne jest też prawidłowe ustawienie foteli, biurek i komputerów tak aby pracownicy nie skarżyli się na ból pleców po 8 h pracy. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gradzki.krzysztof 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2017 Tak bardzo ważny , ja akurat na stronie [link usunięty] znalazłem bardzo fajne gadżety reklamowe do swojej firmy i dla pracowników , bardzo dobra firma bo moja koleżanka zamawiała u nich koszulki z nadrukiem robione bardzo długa metodą tzw. sitodrukiem. Koszulki rewelacyjne. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mustynia 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2017 W biurze się przyda też odpowiednie oświetlenie - http://www.lighting.philips.pl/systemy/system-areas/biura-i-powierzchnie-przemyslowe/biura warto o tym pomyśleć bo ma to spory wpływ na pracę Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nirodash 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2017 W biurze moim zdaniem na pewno przydała by się też dobra bindownica. Moim zdaniem http://bindowanie.com.pl dokumentów daje nam możliwość uporządkowania ich oraz łatwego dostępu do archiwalnych zbiorów, jeśli dobrze je skatalogujemy. W firmie takie możliwości są nieocenione, na przykład jeśli chodzi o dobre zarządzanie fakturami oraz rozliczeniami. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matia 0 Zgłoś post Napisano Październik 1, 2017 Zobaczcie sobie na ten artykuł http://drukwfirmie.pl/5277-druk-led-wyprze-atrament-z-biur . Można się tam wiele dowiedzieć na temat drukarek. Warto podjąć dobrą decyzję o zakupie, żeby ponownie nie wydawać niepotrzebnie pieniędzy. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Herlens 0 Zgłoś post Napisano Październik 17, 2017 W biurze by się przydał dobry sejf na dokumenty czy pieniądze. Tutaj są fajne rozwiązania: [link usunięty] Mam od nich sejf i jestem zadowolony. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysiek23 0 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2017 To zależny od Ciebie, jak Ty sie będziesz czuł przy takim stole :) Dla kogo to miało by być ryzyko? ;) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AnitaLewinska 0 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2017 Sejfy i lampy oczywiście się bardzo przydają, ja jednak zwrócę uwagą na bardzo podstawową rzecz... W biurze istotne są ryzy papieru oraz przybory do pisania. Używa się ich bardzo dużo nawet w obecnych czasach, w których wydawałoby się, że wszystko jest trzymane na komputerze. A jednak, polecam rozejrzeć się za artykułami do pisania: [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gladia 0 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2017 Polecam serdecznie firmę http://www.mmpartners.eu. Tam zaopatrywaliśmy się w całe wyposażenie do biura. :) Począwszy na chemii skończywszy na akcesoriach komputerowych. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ursam 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2017 Biur do wynajęcia warto poszukać na stronie https://walterherz.com/ mają moim zdaniem najlepsze oferty, można trochę po negocjować i się z nimi dogadać Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
barrttttt 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2017 My to poszliśmy jeszcze o krok na przód i wyposażyliśmy kuchnię pracowniczą. Oprócz ekspresu do kawy, lodówki i mikrofalówki pokupowaliśmy talerze i kubki od nich [link usunięty] i jakoś tak miło jest, domowo. Pracownicy czują się komfortowo, czują że o nich dbamy, no i jakosć pracy dzięki temu jest lepsza. Zawsze stawiamy przede wszystkim na komfort pracy no i na jakość, stąd zakupy w tym sklepie Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Przemek8 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2017 Kuchnia pracownicza- bardzo dobry pomysł. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kas.wow87 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2017 Jeśli chodzi o [link usunięty] , to cechować je powinna oprócz funkcjonalności czy ergonomii - także elegancja. Najczęściej znajdują się w gabinetach menedżerów, kierowników itp. osób na wyższych stanowiskach, z czym wyposażenie gabinetu powinno licować. Meble i w ogóle wystrój gabinetu także wpływają na wizerunek, zgodzicie się ze mną? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach