Zaloguj się, aby obserwować  
Aniaq2

Wyposażenie biura

Recommended Posts

Moim zdaniem jeżeli prowadzisz np. biuro architektoniczne, takie biurko może się świetnie sprawdzić, bo jednak w jakimś stopniu będzie powiązane z Twoją profesją. Nie mniej jednak myślę sobie, że wyposażając biuro należy zadbać nie tylko o meble, ale również wszelkiego rodzaju urządzenia biurowe. Bardzo ciekawą opcją jest np. taka niszczarka https://biurwa.pl/urzadzenia-biurowe-niszcz..._201_10850.html . Ma kompaktowe wymiary, a przy tym jej cena nie jest zbyt wygórowana. Przy tym wiadomo, jeżeli mamy w pracy do czynienia z dokumentami, które po wykorzystania nie powinny trafić w niepowołane ręce, taki sprzęt musi pojawić się w naszym biurze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie wszystko zależy od profilu prowadzonej działalności. Zastanów się tylko, czy taki stół zamiast biurka będzie odpowiednio funkcjonalny? No i meble biurowe muszą być ergonomiczne, nie zapominajmy o zdrowiu naszych pleców :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o elementy wyposażenia biura, to również ten kierunek - https://www.morele.net/wiadomosc/lenovo-x1-...czy-warto/3507/ Tak, spory budżet potrzebny, ale to zdecydowanie jest warte swojej ceny. Nie ma co się oszukiwać - większość działalności wymaga sprzętu pod bardzo zaawansowane oprogramowanie. Bez tego nie ruszycie - normalka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli kompletujesz wyposażenie biura to zadbaj o pracowników i postawa automaty z napojami i przekąskami my w biurze mamy takie z Gastrom automatyvending.waw.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeżeli kompletujesz wyposażenie biura to zadbaj o pracowników i postawa automaty z napojami i przekąskami my w biurze mamy takie z Gastrom automatyvending.waw.pl

Tylko takie darmowe przekąski w skali miesiące pewnie sporo by kosztowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie biura to ważny element ale ważne jest też prawidłowe ustawienie foteli, biurek i komputerów tak aby pracownicy nie skarżyli się na ból pleców po 8 h pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak  bardzo ważny , ja akurat na stronie http://kristinart.pl/index.php/sitodruk/ znalazłem bardzo fajne gadżety reklamowe do swojej firmy i dla pracowników ,  bardzo dobra firma bo moja koleżanka zamawiała u nich koszulki z nadrukiem robione bardzo długa metodą tzw. sitodrukiem. Koszulki rewelacyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W biurze moim zdaniem na pewno przydała by się też dobra bindownica.  Moim zdaniem bindowanie dokumentów daje nam możliwość uporządkowania ich oraz łatwego dostępu do archiwalnych zbiorów, jeśli dobrze je skatalogujemy. W firmie takie możliwości są nieocenione, na przykład jeśli chodzi o dobre zarządzanie fakturami oraz rozliczeniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sejfy i lampy oczywiście się bardzo przydają, ja jednak zwrócę uwagą na bardzo podstawową rzecz... W biurze istotne są ryzy papieru oraz przybory do pisania. Używa się ich bardzo dużo nawet w obecnych czasach, w których wydawałoby się, że wszystko jest trzymane na komputerze. A jednak, polecam rozejrzeć się za artykułami do pisania: http://www.indygo24.pl/przybory-kreslarskie/olowki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

My to poszliśmy jeszcze o krok na przód i wyposażyliśmy kuchnię pracowniczą. Oprócz ekspresu do kawy, lodówki i mikrofalówki pokupowaliśmy talerze i kubki od nich https://www.duo-gift.pl/ i jakoś tak miło jest, domowo. Pracownicy czują się komfortowo, czują że o nich dbamy, no i jakosć pracy dzięki temu jest lepsza. Zawsze stawiamy przede wszystkim na komfort pracy no i na jakość, stąd zakupy w tym sklepie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o meble gabinetowe, to cechować je powinna oprócz funkcjonalności czy ergonomii - także elegancja. Najczęściej znajdują się w gabinetach menedżerów, kierowników itp. osób na wyższych stanowiskach, z czym wyposażenie gabinetu powinno licować. Meble i w ogóle wystrój gabinetu także wpływają na wizerunek, zgodzicie się ze mną? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Wczytywanie...
Zaloguj się, aby obserwować