Thierry 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 Słuchajcie, mam pytanie, bo my tu się spieramy trochę w biurze. Planujemy remont po nowym roku i rozważamy różne koncepcje. Między innymi taką, żeby przestrzeń biurową podzielić, ale nie tradycyjnie, tylko za pomocą rolet lub verticali: http://verti-hor.pl/ , jakie można tu zamówić. I tu pojawia się spór: jedni uważają, że to nie ma sensu, bo i tak będzie ogólny hałas, czyli biuro i tak będzie jednym organizmem, a drudzy nie chcą się zgodzić na sztuczne ścianki i jakieś dodatkowe drzwi, bo uważają, że takie "boksy" to przeżytek. Jak rozstrzygnąć taki spór? W biurze pracuje w sumie 8 osób, wiec nie tak znowu dużo. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sayosa 0 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2017 Remont biura to dobry pomysł. Takie dodatki jak rolety czy verticale doskonale się sprawdzą. Jeśli będziecie jeszcze robic jakieś inne przeróbki w pomieszczeniu to pomyślcie o dobrych akcesoriach do remontu - narzedzia możecie kupić w sklepie http://artykulytechniczne.pl/ . Mają duży wybór nie tylko porfesjonalnych artykułów ale także takich dla domowych majsterkowiczów. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sam87 0 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2017 U mnie w biurze przydałoby się zrobić remont... Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zestumilowegolasu 0 Zgłoś post Napisano Luty 20, 2017 U nas też, tylko nie mamy lokali zastępczych. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotr21 0 Zgłoś post Napisano Luty 20, 2017 Jak planujesz pomalować pomieszczenia, to możesz to podzielić na etapy. Raz jedno, raz drugie. sufit od ściany możesz oddzielić np. takimi taśmami, aby równo pomalować http://handtech.pl/64-tasmy-maskujace-malarskie Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ariel 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2017 Nie wiem czy bawiłbym się w taki podział przy tak małej ilości osób. Co najwyżej wygospodarowałbym dodatkowe miejsce gdzie można zrobić jakies spotkanie, albo poprowadzić konferencję telefoniczną - i tam byłaby cisza. U nas wydzieliliśmy własnie w ten sposób dwa pomieszczenia - jeden do użytku ogólnego związanego z pracą, drugi jako pomieszczenie kuchenne, odpowiednie na przerwę. Tam położyliśmy też płytki od [link usunięty] . Ale większość czasu spędzamy jednak razem - to spaja grupę :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fiona45 0 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2017 Podczas remontów, warto w takim miejscu pomyśleć o żywych kolorach pomieszanymi z łagodnymi i o fajnych nowych możliwościach firmy. Warto tutaj pomyśleć może o nowoczesnych plakatach. Takie [link usunięty] na ścianę to forma bardzo fajna dekoracyjna i przy okazji motywująca pracowników, lub przekazująca coś sensownego. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marta38 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Zależy, jak duzy remont planujecie. Ja Wam podpowiem, że niezbędny będzie serwis klimatyzacji. Korzystanie z niesprawnych lub zagrzybiałych klimatyzatorów będzie bardzo niebezpieczne dla zdrowia. Najlepiej skontaktujcie się z http://nieproblem.pl/serwis bo oni zajmują się takimi usługami. Na pewno bardzo dobrze na tym wyjdziecie Wy i Wasze zdrowie. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marika 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Bez względu na to jak duży remont i gdzie planujecie przyda wam się dobra ekipa,nie ma bowiem dobrego remontu bez uczciwej ekipy z dużym doświadczeniem.Warto poznać ofertę [link usunięty] proponują swoim klientom wykończenia wnętrz,remonty,różnego rodzaju instalacje czy malowanie,tynkowanie i montaż paneli.Jak widzicie każdy kto chce wykonać jakiekolwiek prace remontowe może na nich liczyć. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
margo903 0 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2017 Jak już będziecie po remoncie polecam zajrzeć na stronę http://www.hurtowniadruku.pl/index.php/drukarnia/druk-wielkoformatowy/obrazy-na-plotnie znajdziecie tam ciekawe obrazy ,obrazki do ozdoby biura lub możecie wcześniej zainteresować się fototapetą mają piękne wzory i mega wybór. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fiona45 0 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2017 Podczas takiego remontu przyda się także jakiś sprzęt specjalistyczny. Fajne takie znajdziesz na: [link usunięty] . Mają tam świetne propozycje takich sprzętów godnych uwagi. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ewe.jork 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2017 My ostatnio kupiliśmy specjalistyczne materiały budowlane, takie jak http://incop.pl/c81,zawiasy. Dzięki temu, nie dość, że mamy wytrzymałe i dobrej jakości produkty, to jeszcze w rozsądnej cenie. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
modny 0 Zgłoś post Napisano Październik 2, 2017 Nas czeka wymiana zlewozmywaka w firmowej kuchni. Niestety obecny jest poważnie uszkodzony i ciężko z niego korzystać. Już oglądałem w sieci, co można na rynku dostać. Podoba mi się kilka modeli, które oglądałem tutaj https://sklep-promar24.pl Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sara1 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 23, 2018 Najlepiej kompleksowy remont biura zlecić profesjonalnej firmie, która ma doświadczenie w wykonywaniu tego typu zadań. Powierzchnie biurowe muszą być nie tylko profesjonalne, ale również praktyczne. Ważny jest każdy szczegół. Poza tym zazwyczaj zależy nam na szybkiej realizacji bez zbędnych poprawek. Warto tutaj http://totalsec.pl sobie zerknąć i sprawdzić ofertę w tym zakresie. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pmarek 0 Zgłoś post Napisano Luty 6, 2019 Przy remoncie kluczowym elementem jest wybranie odpowiedniego koloru ścian, co za tym idzie trzeba wybrać dobre farby - http://www.profesjonalnefarby.pl/farby/produkty/do-wnetrz/ od siebie polecam . Kupowałem od nich farby do swojego gabinetu i powiem szczerze, że całkiem spory wybór, no i przede wszystkim stosunek jakości do ceny jest na dobrym poziomie. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamakamila 0 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2019 Moim zdaniem nie warto przy takich duzych projektach oszczedzac przedewszystkim na materialach wykonczeniowych. Takie biuro ma wygladac prestizowo przez dlugie lata i tego sie trzymajmy. Najprosciej bedzie zatrudnic do aranzacji kogos wyspecjalizowanego .. zaoszczedzimy dzieki temu bardzo duzo czasu. Nie kazdy szef ma przeciez glowe aby wybrac chociazby kolorystke pomieszczenia. U mnie w firmie jakis czas temu tez byl remont .. wlasciciele zdecydowali sie na montaz plytek sciennych Paradyz - [link usunięty] tam gdzie one byly najbardziej podatne na obcieranie ich przez pracownikow. Teraz juz z glowy maja na zawsze ciagle poprawki w postaci gipsowania ubytku i ponownego malowania :) Nie chce mowic ze na zawsze bo wiadomo kiedys zmienia je na inne, wygladajace bardziej nowoczesnie .. nie mniej na bardzo dlugo. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matia 0 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2019 Kompleksową ofertę macie tutaj https://www.olx.pl/oferta/remonty-biur-warszawa-fit-out-lifting-powierzchni-biurowej-warszawa-CID619-IDz31PI.html . Remonty biur warto zlecać profesjonalnej firmie. Trzeba bowiem liczyć na ich doświadczenie, żeby remont przebiegł bez żadnych problemów i niemiłych niespodzianek. Jakość w tym względzie niewątpliwie jest bardzo ważna. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
anela22 0 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2019 No tak biuro musi wyglądać doskonale, przecież to wizytówka firmy, a z drugiej strony jak wszystko jest tak jak należy to i lepiej i przyjemniej się w nim nam nawet pracuje. I masz rację, że nie ma co oszczędzać i kupować jakiegoś badziewia za psie pieniądze, bo to może się zemścić. Kiedys kupowaliśmy gdzie popadnie, ale odkąd złożyliśmy pierwsze zamówienie na superwnetrze.pl wiemy, że lepie nawet te parę groszy dołożyć ale kupić coś co posłuży długo i ma też ten wygląd. Tak swoją drogą to sporo juz u nich kupiliśmy i sądzę, że mogę ich śmiało polecić - mają dobre rzeczy. Co zaś tyczy się tych vertical to owszem mamy ale w oknach, a nie jako przegroda. To prawda hałasu przecież nie wytłumią. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
darion 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2019 Jeżeli jesteście na etapie remontu biura to polecam wam skontaktować się z firmą http://www.alukon.krakow.pl/ Oni zajmują się wykonywaniem różnego rodzaju konstrukcji ze szkła u aluminium, które można spotkać w wielu biurach. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matia 0 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2019 Kompleksowymi remontami biur w Warszawie również zajmuje się ta firma http://fitout.warszawa.pl . Usługi wykonują w różnych miastach. Mają doświadczonych pracowników i oczywiście dysponują profesjonalnym sprzętem. Trzeba zawsze bardzo dokładnie sprawdzać firmę, z którą podpisuje się umowę, ponieważ tylko specjaliści są w stanie ogarnąć cały temat bez większych problemów i przykrych niespodzianek. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arek32 0 Zgłoś post Napisano Luty 20, 2020 Warto wybierać profesjonalną firmę, która kompleksowo podchodzi do tematu. Przede wszystkim ważne jest to, aby miała one doświadczonych pracowników, którzy wykonują swoje zadania szybko i bezproblemowo. Dla przedsiębiorstwa każdy kolejny dzień remontu generuje bowiem spore straty. Właśnie dlatego sprawdźcie sobie tę firmę http://www.remontbiura.warszawa.pl . Ona zajmuje się kompleksowymi remontami biur. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tadzik74 0 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2020 Powiem Ci tak... W biurze to najważniejsze są komputery i monitory. Rolety to również ważna kwestia, ale z doświadczenia powiem Ci, że lepiej na początku skupić się na zakupie dobrych monitorów. My do firmy kupiliśmy sobie te z https://www.neonet.pl/monitory/lg-21-5-22mb37pu-22mb37pu-b-czarny.html i to był strzał w dziesiątkę! Dzięki nim praca jest dużo prostsza i przyjemniejsza 😉 Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mantex 0 Zgłoś post Napisano Marzec 27, 2020 U nas też robiliśmy remont biura a potem uzupełnialiśmy cały biurowy sprzęt i wymienialiśmy stary na nowy, wszystkim zajęła się firma Avarus, dostarczyli nam najlepsze urządzenia a stare zabrali to utylizacji Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
annameri 0 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2020 przy ogólnym remoncie biura dobrze jest też wymienić meble na zupełnie nowe. Na pewno przydadzą się porządne biurka, które nie tylko będą funkcjonalne i praktyczne ale też i designerskie 🙂 znajdziecie takie w ofercie polskiego producenta George Azzar. Niewygórowane ceny, solidna jakość, terminowa dostawa. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach