krzystko 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2017 Z oferty jakiej firmy skorzystać, aby mieć pewność, że dane w naszym biznesie są odpowiednio chronione? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dagaxx 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2017 Ja również myślę, iż ochrona danych w firmie, to podstawa. Myślę, że zainteresuje Cię oferta tej firmy: http://www.integratedsolutions.pl/pl/oferta/security/ - stawiają na wysoką jakość świadczonych usług i można liczyć na ich profesjonalne podejście :) Jeśli zatem prowadzisz swój biznes, to dobra ochrona danych jest strasznie istotna. Myślę, że w razie czego - otrzymasz również fachowe doradztwo, zatem polecam zapoznać się bliżej z ich ofertą :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomkowski 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2017 Firma Forsafe z łodzi ma usługi w tym zakresie. Z tego co czytałem pracownicy tej firmy pełnią nawet funkcje ABI w różnych podmiotach które są ich klientami. Planują i wprowadzają politykę związaną z bezpieczeństwem ale i wprost wprowadzane jest też ochrona danych osobowych Szkolenia opisane są tu: [link usunięty] . Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
izaela 0 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2017 U nas korzystamy z produktu [link usunięty] . A dokładniej z Paperless Safe. Można ustawić odpowiednie uprawnienia, zezwalać na druk danego dokumentu bądź nie. I ma też wiele innych przydatnych funkcji, które pozwalają chronić wrażliwe dane. U nas się świetnie sprawdza! Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fiona45 0 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2017 Ochrona danych w ostatnim czasie jest bardzo istotna dla wielu firm, warto zwracać uwagę na to co się otrzymuje, jak kto działa i jak wszystko zorganizować, aby było wedle prawa. Polecam w tym celu zerknąć na propozycje na: [link usunięty] , taka chmura danych wydaje mi się fajnym rozwiązaniem i nie drogim jak na sam początek. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
potro 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2017 Ja do niedawna nie ufałem zbytnio przenoszeniu całych serwerów firmowych na chmurę albo kopii zapasowych systemów czy programów, bo cały czas miałem wrażenie, że są poddane niewystarczającym zabezpieczeniom. Ale chyba z powodu tego, co się teraz dzieje na świecie (ataki hakerskie, terroryzm również cyfrowy), pojawiło się większe parcie na wzmocnienie ochrony również wirtualnych baz danych. I tak spotykam się teraz z sytuacjami w pracy, gdzie klienci albo partnerzy biznesowi korzystają z zestawień numerów kodów pocztowych (albo innych danych uznawanych za poufne) przez Dropboxa czy inne serwisy, które oferują całe usługi związane z zarządzaniem nimi. Tutaj przykład takiej firmy: [link usunięty] - nie wiem, czy sam, będąc szefem, zdecydowałbym się na takie rozwiązania w swojej firmie, ale rozumiem, czemu wiele nowoczesnych przedsiębiorstw korzysta z tego w pełni. Poza tym trzymanie cyfrowych i papierowych dokumentacji ma swoje plusy i minusy, ale zawsze to jakaś kopia zapasowa na wypadek awarii czy zepsucia sprzętu. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marta38 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2017 O takie rzeczy powinni dbać sami pracownicy danej firmy. Problem w tym, że zazwyczaj ludzie nie są do tego przeszkoleni, przez co dane i informacje wyciekają. Najlepiej zrobicie, jeśli zorganizujecie szkolenie przy pomocy http://4telpartner.pl/index.php/oferta/szkolenie-z-ochrony-informacji-niejawnych właśnie z ochrony informacji niejawnych. W ten sposób prawidłowo zadbacie o to, by Wasza firma była odpowiednio chroniona. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cvrw 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2017 Nie zawsze wartość mienia można oszacować w wymiarze pieniężnym. Dla wielu równie, a nawet bardziej cenne mogą dokumenty - akty notarialne, czy dane przez długi czas gromadzone na komputerze. Podobnie, jak w przypadku pieniędzy, do przechowania dokumentów nadaje się każde urządzenie. Jeśli jesteśmy w posiadaniu dokumentów o określonej klauzuli niejawności - należy przechowywać je w szafie odpowiedniej klasy przeznaczonej do ich przechowywania. W tym przypadku idealnym wyborem będzie oferta firmy https://www.saffort.pl/sejfy-ognioodporne Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tosiak 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 13, 2017 Super ;) Dzięki wielkie za wszystkie porady w tym zakresie tematycznym :) Przydatne to jest :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Annabell 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2017 Zgadzam się z przedmówcą - najczęściej za wyciek danych i informacji odpowiadają pracownicy, którzy są nieświadomi tego co robią. Program bardzo rzadko jest przyczyną. Warto też zwrócić uwagę z kim współpracujemy - twórcy systemów mają dostęp do bardzo wielu cennych wiadomości, dlatego nie należy tej współpracy powierzać nieznajomym firmom. Lepiej postawić na doświadczone przedsiębiorstwa, które będą bardziej odpowiedzialne niż początkujące firmy. W mojej firmie, kiedy wprowadzano intranet, nawiązano współpracę z firmą Ideo Sp. z o.o. http://www.ideo.pl/rozwiazania-it/intranet-i-komunikacja-wewnetrzna/Wszystko działa bardzo sprawnie, każdy pracownik został też przeszkolony z obsługi tego systemu, więc nie było problemów ze zrozumieniem :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sara1 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2017 Koniecznie zerknijcie sobie tutaj http://drukwfirmie.pl/4786-cyberbezpieczenstwo-jak-zapewnic-tajnosc-dokumentow-w-firmie i poczytajcie. Zapewnienie tajności dokumentów w firmie, to w dzisiejszych czasach podstawa. W ten sposób można bowiem uchronić się przed niepożądanymi ingerencjami ze strony konkurencji. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dezmont 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2018 Jeżeli chcecie pogłębić swoją wiedzę o ochronie danych osobowych to polecam wam zgłosić się do http://www.fortis.szczecin.pl Organizują wiele ciekawych szkoleń, które przydają się w prowadzeniu firmy, w tym te o ochronie danych osobowych. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pracocholik 0 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2018 Jaki to jest rodzaj danych? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arek32 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 4, 2018 A co zrobiliście z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w swojej firmie? Wyznaczyliście taką osobę czy zdecydowaliście się na outsourcing ABI ? Powiem szczerze, że naprawdę trudno będzie po zmianie przepisów ogarnąć temat. Z tego co wiedzę, to np. na firma http://itls.pl/oferta/administrator-bezpieczenstwa-informacji-szkolenia-abi/ oferuje taki outsourcing i zastanawiam się jak to się sprawdza? Korzystał ktoś? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
OTVARTA 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2018 Jeśli szukacie innych rozwiązań do firmy, to sprawdźcie ofertę na stałe IP od nowego operatora, OTVARTEJ. To polski operator, który załatwia najniższe stawki na rynku. Sprawdźcie naszą stronę internetową! Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morgom 0 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2018 W Warszawie swoją siedzibę ma firma http://www.agtesserwis.pl Firma ta zajmuje się ochroną danych i przeciwdziałaniem inwigilacji. Jeżeli chcecie chronić dane i informacje o waszej firmie to się powinniście z nimi skontaktować. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
darion 0 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2018 Warto też zastanowić się nad ochroną danych osobowych w firmie, które wraz z wejściem RODO wymagają większej uwagi. Polecam wam zajrzeć na stronę http://www.rodoradar.pl Tam znajdziecie wszelkie niezbędne informacje związane z tym tematem. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach