Filip2 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2017 https://www.itbcgroup.pl/pr/pr-produktu/ http://www.itbcgroup.pl/pr/pr-produktu/ TESTY SPRZĘTU Opinia konsumencka to jeden z wiodących argumentów w procesie podejmowania decyzji – zwiększa lub zmniejsza więź z ocenianym obiektem. Dlatego uwiarygodnienie i poparcie odpowiednimi testami mocnych stron produktu wzmocni świadomość i lojalność wobec marki. Dzisiaj możliwości testowania produktów jest bardzo wiele, co widać chociażby na Youtube, w jaki sposób rozwinęlo się to mimowolnie dzięki youtuberom i vlogerom, którzy mniej lub bardziej profesjonalnie zaczęłi porównywać produkty róznych marek w celach informacyjnych wyciągając całkiem konstruktywne wnioski. LIDERZY OPINII? Jakich znacie Liderów Opinii, którzy rzeczywiście mogą wpłynąć na ogólną opinię i przynieść korzyści sprzedażowe? warto poczytac tutaj https://www.itbcgroup.pl/pr/pr-produktu/ Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filip2 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 12, 2017 ok spoko dzieki wazne ze na temat Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filip2 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2017 super Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filip2 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 7, 2017 cos jeszcze? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grey tree 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 17, 2017 Teraz te osoby, których opinia ma wpływ na konsumenta, nazywane są influencerami i rzeczywiście ich działania są skuteczne. Tyczy się to nawet branż tzw. trudnych, w których specjalizuje się nasza agencja, jedną z takich branż jest farmacja. Napisaliśmy nawet o tym artykuł na naszym blogu, do którego Państwa zachęcamy: [link usunięty] W artykule są podane również przykładowe kampanie, dlatego ta lektura może Państwa zaciekawić. Pozdrawiamy, Agencja interaktywna grey tree sp. z o.o. ul. Ogrodowa 32a/6, 00-896 Warszawa http://greytree.pl/ Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filip2 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 25, 2017 dobre dzieki, firmy czesto wynajmuja tez blogerów i vlogerów Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Centrum Pożyczek 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2017 Z influencerami zostało już przeprowadzonych wiele ciekawych kampanii i czasami naprawdę mogą wzbogacić PR :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
barteezz19 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2017 A ambient marketing? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filip2 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2017 rozwiń myśl Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filip2 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2017 warto takie cos robic, PR w duzych firmach jest bardzo wazne, zastanawiam sie czy nie wazniejszy czasami od marketingu na tej stronce mozna poczytachttp://xn--http-uea//www.itbcgroup.pl/pr/http://xn--http-uea//www.itbcgroup.pl/pr/ Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Koszałłek Opałłek 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 9, 2017 Dnia 17.07.2017 o 10:36, grey tree napisał: Teraz te osoby, których opinia ma wpływ na konsumenta, nazywane są influencerami i rzeczywiście ich działania są skuteczne. Tyczy się to nawet branż tzw. trudnych, w których specjalizuje się nasza agencja, jedną z takich branż jest farmacja. Napisaliśmy nawet o tym artykuł na naszym blogu, do którego Państwa zachęcamy: [link usunięty] W artykule są podane również przykładowe kampanie, dlatego ta lektura może Państwa zaciekawić. Pozdrawiamy, Agencja interaktywna grey tree sp. z o.o. ul. Ogrodowa 32a/6, 00-896 Warszawa http://greytree.pl/ Swego czasu uczestniczyłem w webinarze tak zwanego influencera instagramowego, który epatował kilkoma profilami, z których najliczniejszy posiadał niemal 1 000 000 followersów. Jego influecerowatość polegała na „publikowaniu” obrazków wyszukanych w sieci i ozdabiania ich mniej lub bardziej „złotymi myślami”. Tak interesująca i wartościowa „osobowość” (no tak, milion, to brzmi kusząco) udostępnia swą popularność i włącza się do kampanii reklamowych zainteresowanych firm. Pokazując np. dyskretnie zegarek, czy sugerując, że jak łyknie pigułę firmy Piguła, to mu „czacha nie dymi”. Czy to, co taka osoba (influencer) poleca jest rzeczywiście wartościowe? Nikt nikomu nie zabrania ulegania iluzji, czy wybierania sobie „autorytetów”. Wszak zawsze wystarczy zdrowy rozsądek. No tak, ale ci influencerzy biorą się właśnie stąd, że tak niewiele osób go posiada. Wasz dyspozycyjny Koszałłek Opałłek Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MonikaN 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 25, 2017 Nie mam wiedzy fachowej, ale wypowiem się jako klient. Jestem kobieta pracującą z dorobkiem domu, męża i 6-letniego dziecka :) Mieszkamy na peryferiach, więc każde zakupy sprzętowe i zabawkowe są skrupulatnie planowane. Przeglądamy opinie innych użytkowników na temat produktu, który nas interesuje, filmy na YT itp. Z doświadczenia wiem, że do mnie najbardziej "przemawiają" opinie innych użytkowników- szczególnie te, które nie sa pozytywne- ponieważ wiem jakie ewentualnie wady ma oferowany produkt. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filip2 0 Zgłoś post Napisano Październik 3, 2017 przy dziejszych standardach i wolnosci mozliwosci jest bardzo duzo http://www.itbcgroup.pl/pr/pr-produktu/ Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robin 0 Zgłoś post Napisano Październik 3, 2017 na czym to polega? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filip2 0 Zgłoś post Napisano Październik 3, 2017 tak jak tu masz napisane https://www.itbcgroup.pl/pr/pr-produktu/ np LAUNCH PRODUKTU TESTY SPRZĘTU Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filip2 0 Zgłoś post Napisano Październik 3, 2017 ogolnie teraz widze że tego na co dzien jest bardzo duzo chociazby na youtube jak testują różne produkty pod firmy Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach