kasai 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 19, 2017 Jakie są obecnie wymagania prawne jeżeli chodzi o bezpieczeństwo danych w firmie? Możecie podlinkować jakieś aktualne topiki na temat? Czy każda firma powinna mieć bezpieczeństwo danych uporządkowane? Kto to weryfikuje? Czy ewentualny audyt jak tu [link usunięty] obejmuje zawsze wszystkie tematy związane z bezpieczeństwem danych? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sara1 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2017 Tutaj http://drukwfirmie.pl/4786-cyberbezpieczenstwo-jak-zapewnic-tajnosc-dokumentow-w-firmie jest ciekawy artykuł na ten temat. Obecnie zapewnienie bezpieczeństwa dokumentów w firmie nie jest takie proste jakby się mogło wydawać. Warto więc skorzystać z profesjonalnych rozwiązań, które będą naprawdę się sprawdzały. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kurkavv 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2017 na początek stwórzcie własną stronę internetową, to moim zdaniem bedzie optymalny początek w waszej karierze zawodowej. Strona nie musi być droga, można ją kupić na [link usunięty] , jest tam kilka ciekawych wersji, także każda firma spokojnie podpasuje do siebie te wersje. Nastepnie właśnie pomyślcie o ochronie danych :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fardo 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 3, 2017 Najlepiej kiedy tym zajmują się fachowcy. Korzystniej kiedy zajmie się tym firma zewnętrzna. My korzystamy z [link usunięty] Firma opracowała oprogramowanie dopasowane do potrzeb i dba o bezpieczeństwo danych. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas2323 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 30, 2017 jeśli chodzi o zabezpieczenie poufnych informacji to powinno Ci w tym pomóc Billennium Paperless. Obieg dokumentów będzie odpowiednio zabezpieczony i będzie też przy okazji o wiele sprawniejszy. Wejdź do nich na stronę i poczytaj sobie o tym :) Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sayosa 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2017 W firmie zachowanie bezpieczenstwa informacji jest bardzo wazne, jednak nadal wiele firm (zarowno pracodawcow i pracownikow) nie przestrzega tego i popelnia razace bledy, jesli chodzi o dane wrazliwe - zarowno ich przechowywanie, udostepnianie jak i 'produkowanie'. Firma Forsafe szkoli i przeprowadza audyty wlasnie z Bezpieczenstwa Informacji w firmie. Ich oferte mozna znalezc na stronie: http://www.forsafe.pl/polityka-bezpieczenstwa-informacji Mysle, ze kazdy pracodawca powinien sie tym zainteresowac, szczegolnie, iz kary i kontrole z GiODO - sa coraz czestsze i wieksze. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakb982 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 3, 2017 według mnie słabe to jest ______________________________________________________ [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adik356 0 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2017 Sprawdźcie sobie ofertę https://www.seka.pl/oferta/audyt-bezpieczenstwa/ - firma wykonuje audyty zarówno pod względem bezpieczeństwa fizycznego pracowników, jak i bezpieczeństwa informacji, teleinformatycznego itp. Według mnie warto przeprowadzić taką kontrolę, żeby wiedzieć, jakie są słabe punkty w firmie i móc szybko je naprawić. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawlacz 0 Zgłoś post Napisano Październik 31, 2017 Czasem jest tak, że rozrzucenie zebranych danych po różnych miejscach, dyskach, nośnikach itd. będzie bardziej bezpieczne, niż trzymanie ich na względnie zabezpieczonym serwerze dedykowanym, który powinna mieć każda firma. My się o tym przekonaliśmy trudnym sposobem i słono za to zapłaciliśmy, dlatego teraz część działań przekazaliśmy na zewnątrz, jak utrzymywanie i uzupełnianie danych o budynkach mieszkalnych naszych klientów: [link usunięty] Po początkowych zawirowaniach związanych z przekazywaniem tych zadań, teraz wreszcie możemy się skupić na pilniejszych zadaniach, a o to nam właśnie chodziło. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
roza40520 0 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2017 Bez dobrego security w firmie to raczej ani rusz w tych czasach... ____________ [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
liliana43844 0 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2017 Zainwestujcie w dobre programy antywirusowe to nie będzie wtedy problemów :D. ____________ [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wizirr85 0 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2017 Myślę., że spokojnie pod ten temat możemy podpiąć system WAF, czyli bezpieczeństwo stron internetowych. Wiele firm funkcjonuje ze swoją stroną, gdzie gromadzi różnego rodzaju dane, które są nastawione na ataki hakerów. O systemie WAF i jego najważniejszych cechach przeczytacie na stronie https://greywizard.com/tarcza/waf Firma ta zapewnia właśnie najwyższej klasy bezpieczeństwa przeciw cyberatakom. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mosia 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 6, 2017 Tak, każda z firm powinna zadbać o bezpieczeństwo swoich danych. Najlepiej przechowywać je w centrach danych, takich jak https://biznes.t-mobile.pl/pl/centrum-danych-warszawa-piekna które dysponują sprzętem, umożliwiającym ich bezpieczne przechowywanie. Takie centra udostępniają swoim klientom również przestrzeń dyskową, z której można korzystać w momencie niewystarczającej ilości wolnego miejsca na komputerach firmowych. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aligru 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2017 Warto pamiętać, że od maja przyszłego roku egzekwowane będzie RODO, czyli unijne rozporządzenie zaostrzające prawo o ochronie danych. To oznacza, że wielu właścicieli firm będzie musiało zainwestować w specjalne systemy, chroniące wrażliwe dane kontrahentów. Warto sobie poczytać o tym np. tutaj: [link usunięty] Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cookie 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 13, 2017 By dane w firmie mogły być bezpieczne ważne jest dbanie o ich bezpieczny obieg. W tym celu warto zainteresować się platformą Baseline https://www.baseline.pl/obieg-dokumentow/. Zapewnia sprawny obieg, jest kompatybilna z urządzeniami biurowymi w firmie. Miał już ktoś okazję z niej korzystać ? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
figlezes99 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2018 Polecam też oprócz standardowych rozwiązań zainwestować w produkty zapewniające bezpieczeństwo w firmie. Chodzi mi tu o urządzenia antypodsłuchowe, antywinwiglacyjne, coś jak tu http://www.agtesserwis.pl/ bardzo dobre rozwiązania, które warto brać pod uwagę prowadząc własną działalność. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarek90 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2018 Bezpieczeństwo danych to teraz bardzo gorący temat, wiadomo, weszło RODO... Jest to niemniej jednak ogromnie istotne, aby dane w firmie były zabezpieczone - zarówno dane osobowe pracowników, jak i osób z którymi wspolpracujemy. Ja, żeby zapewnić w firmie najwyższe standardy bezpieczeństwa, zdecydowałem sie na audyt przeprowadzony przeez https://4telpartner.pl/ , dzięki któremu dowiedziałem sie jak lepiej zapewnić sobie bezpieczeństwo informacji. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Waikiki_pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2018 W tym celu należy zadbać o odpowiednie oprogramowanie i i systemy bezpieczeństwa, aby różni hakerzy nie mieli dostępu do danych. Trzeba też przypominać pracownikom o tym, aby dbali o bezpieczeństwo skrzynek mailowych i swoich haseł w sieci. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
darion 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2018 Jeżeli zależy wam na bezpieczeństwie danych w waszej firmie to powinniście się rozejrzeć za dobrą firmą, która zajmuje się zakładaniem, zabezpieczaniem i obsługą sieci komputerowych. Osobiście polecam wam skontaktować się z firmą http://www.helkom.com.pl z Pruszkowa pod Warszawą. Na nich można polegać. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dezmont 0 Zgłoś post Napisano Marzec 19, 2019 Jakiś czas temu nawiązałem współpracę z firmą http://www.agtesserwis.pl, która zajmuje się ochroną informacji firmowych i zapobieganiem przed ich kradzieżą. Działają bardzo profesjonalnie, więc polecam wam się z nimi skontaktować. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matia 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 7, 2019 Po pierwsze temat RODO jest w tej kwestii ważny, a po drugie oczywiście warto wiedzieć jak wygląda tajemnica przedsiębiorstwa i co faktycznie można zakwalifikować do tej kategorii. Można oczywiście poczytać sobie informacje, które dostępne są w sieci, ale moim zdaniem najlepiej doszkolić się w tych dwóch tematach. Tutaj https://adwokat-wroclaw.biz.pl/szkolenia-prawne/ jest namiar na szkolenia, gdzie można się sporo dowiedzieć od praktyków. Trzeba bowiem nie tylko znać przepisy, ale również należy umieć je wykorzystać. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jacekx 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 10, 2019 Dnia 19.06.2017 o 13:55, kasai napisał: Jakie są obecnie wymagania prawne jeżeli chodzi o bezpieczeństwo danych w firmie? RODO na pewno. Polecam kupić gotowce od firm, albo jakieś systemy. Bo praca specjalisty będzie Cię sporo kosztować. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotr21 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2019 Dane osobowe jasno precyzują przepisy, podobnie ich przechowywani oraz niszczenie. Jeśli przechowujesz takie dane w formie elektronicznej, to możesz zlecić ich niszczenie odpowiednim podmiotom ontrack.com/pl-pl/niszczenie-danych bo samo usunięcie z kosa nie powoduje ich nieodwracalnego usunięcia z dysku. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sojusznik 0 Zgłoś post Napisano Październik 10, 2019 Ja chciałbym odnieść się do tego, że wszystkie oprogramowania do sklepów internetowych, do fakturowania, programy księgowe przechowują mega wrażliwe dane, a wszyscy zapewniają, że jest to bardzo bezpieczne wszakże mamy bankowość internetową itd No i w sumie doszedłem do wniosku, że to badziewny argument świadczący o bezpieczeństwie, bo przecież codziennie są ataki na konta bankowe nagłaśniane, to jak to w końcu jest z bezpieczeństwem przechowywania danych w tych programach dostępnych z chmury? Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Berni 0 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2019 Wcale nie badziewny bo tam gdzie są ataki najczęściej czyli banki i sklepy to haker chce uzysać korzyści majątkowe. Słyszałeś gdzieś o takiej ilości ataków na oprogramowanie do fakturowania? A te oprogramowania zabezpieczenia mają równie dobre jak banki, a jak ktoś ma umiejętności pokonania takich barier...to raczej nie wybierze na cel sobie takiego oprogramowania ;D Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach