kindzior

Sklep internetowy - biznes

Recommended Posts

Planuję w najbliższym czasie ruszyć z nowym projektem - sklepem internetowym z odzieżą damską. Nie mam doświadczenia w prowadzeniu tego rodzaju biznesu. Na co zwrócić największą uwagę ? 

Myślę, że na pewno warto rozejrzeć się za skutecznym pozycjonowaniem takiego sklepu. Nie wspominam już o różnego rodzaju reklamach w internecie, chociażby w mediach społecznościowych - według mnie to tam jest spora szansa na pozyskanie klientów.  Konkurencja na rynku jest spora więc trzeba się porządnie przyłożyć do wypromowania takiego biznesu.

Zgadzam się z cookie. Ja sama rozglądam się za jakąś dobra agencją SEM tym bardziej, że zdaje sobie sprawę z tego. że skuteczne pozycjonowanie a do tego audyty SEO i regularne badanie konkurencji jest w stanie przynieść wiele korzyści dla takiego sklepu a to przełoży się bezpośrednio na większą liczbę klientów. Jakiś czasz temu przeczytałam sporo pozytywnych opinii o agencji Soluma SEM. Znacie tą firmę ?

Tak miałam przyjemność już współpracować z agencją Soluma SEM i moje odczucia są jak najbardziej pozytywne. Bardzo skuteczne pozycjonowanie, audyty SEO i badanie rynku konkurencji. To wszystko sprawiło, że mój kulejący mocno sklep internetowy odżył i z miesiąca na miesiąc ma się coraz lepiej. Myślę, że w tak ważnych kwestiach należy skontaktować się z dobrą agencją bo jej działanie mają bardzo wymierne skutki jeśli chodzi o rozwój firmy :)

Dnia 10.07.2017 o 18:04, kindzior napisał:

Planuję w najbliższym czasie ruszyć z nowym projektem - sklepem internetowym z odzieżą damską. Nie mam doświadczenia w prowadzeniu tego rodzaju biznesu. Na co zwrócić największą uwagę ?