Zaloguj się, aby obserwować  
biza

Mieszkania warszawa

Recommended Posts

Planuję w najbliższym czasie kupić mieszkanie w Warszawie i zastanawiam się, na które nowe inwestycje powinienem zwrócić uwagę. Może sami kupujecie w najbliższym czasie, albo już kupiliście i jesteście w stanie coś doradzić? Interesuje mnie rynek pierwotny. Czytałam że ponoć swietne mieszkania mają http://nexity.pl/   dysponują szerokim wyborem mieszkań , ktoś od nich kupował ? 

Niewiele pomogę, bo nie znam się za bardzo na rynku nieruchomości. Kiedy przeprowadzałem się do Warszawy to korzystałem z usług agenta nieruchomości Eugeniusza Jaworskiego, który praktycznie większość spraw załatwił za mnie. Ja tylko dwa razy podjechałem do stolicy, obejrzałem wybrane mieszkania i złożyłem ofertę - zero stresu i męczenia się :)

Nie lepiej kupić sobie coś pod Warszawą? Na pewno można oszczędzić sporo pieniędzy, a jak dobrze poszukasz to znajdziesz takie lokalizacje z których dojazd do miasta nie będzie problememe. Nie wiem czy słyszeliście o tej inwestycji - http://www.radnych2.pl/  bardzo fajnie położone osiedle, ogrodzone z atrakcyjnym rozkładem samych mieszkań, do tego bliskość lasu Kabackiego jeśli ktoś lubi spacery po lesie, po co więc pchać się do miasta?

No całkiem fajna propozycja ale warto się jeszcze nad tym zastanowić z tego względu, ze w Warszawie buduje się obecnie bardzo dużo, Grupo Lar to bardzo ceniony deweloper, który sam realizuje obecnie kilka ciekawych inwestycji więcej możecie przeczytać na ich profilu https://www.facebook.com/GrupoLarPolska/  natomiast to co charakteryzuje te wszystkie inwestycje, ze są położone w bardzo dobrych lokalizacjach i standard mieszkań jest na odpowiednim poziomie.