xxxany 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2017 Zastanawia mnie, czy dobrym pomysłem jest urządzenie biura w płytkach ceramicznych, albo gresach. Podoba mi się oferta Primme [link usunięty] , ale nie wiem, czy to nie lekka przesada. Jednak będziemy przyjmować tam klientów.. Jak myślicie.. jestem totalnym laikiem w tych sprawach. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marchewka678 0 Zgłoś post Napisano Październik 24, 2017 Nie zapomnij również o wyposażeniu biura w odpowiednie urządzenia, nie tylko efekt wizualny się liczy. :) Wszelkie urządzenia drukująco-kopiujące dzierżawię od [link usunięty] . Dobrze przeczytałeś, nie musisz wkładać własnych środków finansowych w ich zakup! Warto skorzystać z takiej okazji. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Aniaq2 0 Zgłoś post Napisano Listopad 27, 2017 Kiedy myślę o wyposażeniu biura to raczej mam na myśli sprzęt, który tam się znajdzie. Podstawą na pewno będzie https://itking.pl. Bez tego żadna firma raczej nie jest w stanie funkcjonować. Warto więc przed zakupem przejrzeć różne oferty i porównać je, celem wybrania najlepszego laptopa. Wtedy będzie to inwestycja na lata. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mallvina_1 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2017 Ważne jest także odpowiednie zagospodarowanie przestrzenią na zewnątrz biura. Mam tu na myśli ławki, kosze na śmieci czy stojaki rowerowe. Ciekawe rozwiązania znajdziesz u producenta małej architektury Komserwis - [link usunięty] . W ich asortymencie znajdziesz produkty, które są zarówno funkcjonalne, wygodne oraz estetyczne. Cytuj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach