Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Innowatorzy

Główną ideą inicjatywy jest stworzenie programu dla młodych, zdolnych naukowców, doktorantów, przedsiębiorców i studentów, czyli kreatorów innowacyjnych rozwiązań w zakresie nowych technologii (Internet, e-commerce, IT, komunikacja). Udział w Programie oraz przebycie poszczególnych jego etapów (5xi), stwarza uczestnikom możliwość realizacji najbardziej innowacyjnych pomysłów biznesowych, komercjalizacji wyników badań naukowych.

Po odpowiednim, merytorycznym przygotowaniu ich przez Ośrodek Innowacji AIP pod względem kreatywnego myślenia, wypracowania modelu trasferu technologii do biznesu oraz uczestnictwie w procesie inkubacji w strukturach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, istnieje perspektywa otrzymania kompleksowego wsparcia kapitałowego i biznesowego ze strony funduszu Phenomind Ventures, co skutkuje debiutem i zaistnieniem na rynku.

CEL PRZEWODNI:

– inspirowanie i uwolnienie kreatywności młodych ludzi
– umożliwienie realizacji przedsiębiorczych marzeń młodym ludziom w Polsce poprzez zakładanie własnych innowacyjnych firm w AIP
– wspieranie młodych przedsiębiorców i pomysłodawców w realizacji przedsięwzięć poprzez osobiste zaangażowanie w rozwój projektów, dostarczenie infrastruktury, zapewnienie niezbędnego „know-how” oraz kontaktów biznesowych, a także pomoc w osiągnięciu sukcesu na rynku
– promowanie nowych technologii (new-tech) i zachęcenie młodych, wykształconych ludzi do szukania innowacyjnych rozwiązań

CELE DODATKOWE:

– rozwój przedsiębiorczości akademickiej opartej na innowacjach oraz kształtowanie przedsiębiorczych postaw wśród młodych ludzi w Polsce
– komercjalizacja rozwiązań innowacyjnych i nowych technologii opracowanych
przez studentów, absolwentów, doktorantów, pracowników naukowych
– zmiana myślenia młodych Polaków na temat własnego miejsca w rzeczywistości gospodarczej

WYNIKI OSTATNIEJ EDYCJI

Rafał Dylewski, absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, został zwycięzcą rozstrzygniętego we wtorek konkursu Innowatorzy 2007, zorganizowanego m.in. przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Najlepsze projekty mają szansę na realizację.

Zwycięski projekt dotyczy usprawnienia zarządzania klubami sportowymi, obiektami i uproszczenia sprzedaży biletów. Każdy kibic byłby wyposażony w elektroniczny bilet, który umożliwiałby jego identyfikację i lokalizację.

Maria i Kinga Jaworskie – autorki projektu internetowej przymierzalni zajęły drugie miejsce, a Dariusz Maślak z projektem inteligentnych sieci urządzeń – trzecie.

Więcej o konkursie

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.