Moja strona jest za "nisko" w Google. Jak to poprawić?
Ruch organiczny wyszukiwarki to uzależnienie współczesnego e-biznesmena. Współcześnie większość osób prowadzących własne strony…
Jak "sprzedać" trudny temat na Facebooku?
Fanpage sam nie sprzeda. Nie ma się co czarować. Trzeba to sobie uczciwie…
Jak zadbać o dobry "wygląd" firmy w Google?(case study)
Search Engine Marketing zazwyczaj kojarzy się z działaniami polegającymi na umieszczeniu linku do…
6 zasad tworzenia skutecznych newsletterów
Wiele firm korzysta z email marketingu, aby pozostać w kontakcie z obecnymi i…
Marketing treści: czy content is (still) the king?
W dobie błyskawicznego przepływu informacji i nagromadzenia treści wydawać by się mogło, że…
Uważaj na retargeting w Google Adwords
Jakiś czas temu pisaliśmy o pułapkach performance marketingu i o tym, jak z…
3 sposoby na ominięcie zasad Google Adwords
Program Google AdWords narzuca na reklamodawców szereg ograniczeń. Część z nich można jednak…
Pułapki modelu "płać za efekt"
„Jeśli coś jest zbyt piękne, żeby było prawdziwe, powinieneś założyć, że nie jest“…
SEO w praktyce: jak wybrać ofertę pozycjonowania?
Najczęściej spotykanym na polskim rynku modelem rozliczania pozycjonowania jest opłata za pozycję frazy.…
Czy Twoja firma musi być na Facebooku?
Od kilku lat w naszym kraju swoje profile na Facebooku mają, z grubsza…
Wpadki na Wykopie i Facebooku? Case pozytywny i negatywny
Coraz częściej dyskutuje się na temat kryzysowych sytuacji w social media. Marki często…
E-biznes: "długi ogon" vs zasada Pareto
Sformułowana przez Chrisa Andersona w 2004 koncepcja długiego ogona (long tail) stała się dla specjalistów marketingu w…
Jak promować trudną branżę na Facebooku?
Branża FMCG, jak podaje Socialbakers.com, jest obecnie jedną z największych i najszybciej rosnących…
4 różnice między reklamą a PR
„Reklama” jest tak powszechnym i oklepanym hasłem, że niemal na każdym kroku można…
Google AdWords i Analytics: różnice w konwersjach
Statystyki śledzenia konwersji przy pomocy Google Analytics i AdWords zazwyczaj wykazują rozbieżności. Bardzo…
Jak można wykorzystać fanów z Facebooka?
Facebook to doskonałe miejsce, by przeprowadzić rebranding. Fani, zgromadzeni wokół niej w serwisie,…
Zmiana nazwy firmy - po co się to robi?
Kto z Was pamięta jeszcze o istnieniu Centrali Produktów Naftowych i Petrochemii Płock?…
Nowa era w reklamie, nowa era w komunikacji
„Nowa era w reklamie. Nowa era w komunikacji. Dla firmy. Dla każdego.” –…