Jak wypromować swój e-biznes
Jak wypromować swój biznes i samemu stać się sławnym? To pytanie zadaje sobie…
10 warunków, aby Twoja marka została zapamiętana
Jest wiele czynników, które powodują, że marki są w stanie przetrwać i rozwijać…
Czy małe firmy powinny inwestować w e-marketing?
Sądząc po rezultatach badania WebVisible i Nielsen Online czasy obszernych katalogów z firmowymi…
Dlaczego Twój biznes potrzebuje PR
Żeby utrzymać się na rynku nie wystarczy wysokiej jakości produkt i konkurencyjna cena.…
Co ważniejsze: produkt czy obsługa?
To nie produkt pozwala firmom przetrwać najtrudniejsze czasy, ale jakość kontaktu z klientem.…
Jak skonstruować firmową stronę www
Obecnie każde liczące się przedsiębiorstwo, niezależnie od wielkości i branży posiada witrynę internetową.…
Jaką nazwę wybrać dla przedsiębiorstwa?
Przedsiębiorstwa posługują się, w celu odróżnienia, swoją niepowtarzalną nazwą – czyli firmą. Przepisy…
20 zasad pisania listów reklamowych
1. Poznaj dobrze swoje USP (Unique Selling Proposition) Wielu ludzi zajmujących się sprzedażą…
Networking a młoda firma
Założyłeś swoje własne przedsiębiorstwo, chciałbyś pewnie i profesjonalnie wejść na rynek, potrzebujesz firmy,…
Jak pisać teksty promocyjne?
Co odróżnia firmy, które kwitną od tych, które mają trudności z pozyskiwaniem nowych…
Jakie hasło reklamowe wybrać?
Jedne z najsilniej działających nagłówków w tytułach, reklamach i korespondencji to wszystkie nagłówki…
Wizerunek marki w małej firmie
Współczesnemu konsumentowi niełatwo jest dziś nawigować na rynku nasyconym markami. We wszechogarniającym smogu…
Co jest najważniejsze w copywritingu?
Czy spotkałeś kiedyś elegancko ubranego, profesjonalnie wyglądającego sprzedawcę, który robił świetne wrażenie do…
Pomagaj klientom i sprzedawaj
Jeżeli skłonisz swojego potencjalnego klienta do dokładnego przejrzenia Twojej strony internetowej, szanse na…
Pokaż swoją ofertę w Google
Linki sponsorowane to jeden z najlepszych sposobów promocji w sieci. Przynoszą spore dochody,…