Moja strona jest za "nisko" w Google. Jak to poprawić?

Ruch organiczny wyszukiwarki  to uzależnienie współczesnego e-biznesmena. Współcześnie większość osób prowadzących własne strony…

Jak "sprzedać" trudny temat na Facebooku?

Fanpage sam nie sprzeda. Nie ma się co czarować. Trzeba to sobie uczciwie…

Jak zadbać o dobry "wygląd" firmy w Google?(case study)

Search Engine Marketing zazwyczaj kojarzy się z działaniami polegającymi na umieszczeniu linku do…

6 zasad tworzenia skutecznych newsletterów

Wiele firm korzysta z email marketingu, aby pozostać w kontakcie z obecnymi i…

Marketing treści: czy content is (still) the king?

W dobie błyskawicznego przepływu informacji i nagromadzenia treści wydawać by się mogło, że…

Uważaj na retargeting w Google Adwords

Jakiś czas temu pisaliśmy o pułapkach performance marketingu i o tym, jak z…

3 sposoby na ominięcie zasad Google Adwords

Program Google AdWords narzuca na reklamodawców szereg ograniczeń. Część z nich można jednak…

Pułapki modelu "płać za efekt"

„Jeśli coś jest zbyt piękne, żeby było prawdziwe, powinieneś założyć, że nie jest“…

SEO w praktyce: jak wybrać ofertę pozycjonowania?

Najczęściej spotykanym na polskim rynku modelem rozliczania pozycjonowania jest opłata za pozycję frazy.…

Czy Twoja firma musi być na Facebooku?

Od kilku lat w naszym kraju swoje profile na Facebooku mają, z grubsza…

Wpadki na Wykopie i Facebooku? Case pozytywny i negatywny

Coraz częściej dyskutuje się na temat kryzysowych sytuacji w social media. Marki często…

E-biznes: "długi ogon" vs zasada Pareto

Sformułowana przez Chrisa Andersona w 2004 koncepcja długiego ogona (long tail) stała się dla specjalistów marketingu w…

Jak promować trudną branżę na Facebooku?

Branża FMCG, jak podaje Socialbakers.com, jest obecnie jedną z największych i najszybciej rosnących…

4 różnice między reklamą a PR

„Reklama” jest tak powszechnym i oklepanym hasłem, że niemal  na każdym kroku można…

Google AdWords i Analytics: różnice w konwersjach

Statystyki śledzenia konwersji przy pomocy Google Analytics i AdWords zazwyczaj wykazują rozbieżności. Bardzo…

Jak można wykorzystać fanów z Facebooka?

Facebook to doskonałe miejsce, by przeprowadzić rebranding. Fani, zgromadzeni wokół niej w serwisie,…

Zmiana nazwy firmy - po co się to robi?

Kto z Was pamięta jeszcze o istnieniu Centrali Produktów Naftowych i Petrochemii Płock?…

Nowa era w reklamie, nowa era w komunikacji

„Nowa era w reklamie. Nowa era w komunikacji. Dla firmy. Dla każdego.” –…