Zagraniczna wersja serwisu zrzutka.pl wystartowała w sierpniu 2023 roku. Już po pół roku widać, że idea przekonała również zagranicznych użytkowników. I to nawet w większym stopniu niż swój pierwowzór w analogicznym okresie.
4fund.com jest startupem założonym przez osoby zarządzające i pracujące w serwisie zrzutka.pl. Jego idea jest bardzo prosta — wejście na zagraniczne rynki crowdfundingowe z rozwiązaniami serwisu, który tak dobrze przyjął się w kraju. Targetem jest 28 rynków państw UE, co stanowi blisko 10-krotnie większy ludnościowo obszar niż krajowy rynek. Konkurencja jest jednak duża. W Niemczech, Francji i we Włoszech działa prawie 800 platform crowdfundingowych. Mimo to, w 4fund.com wierzą w swoją przewagę, opartą na krajowym doświadczeniu.
„Rynek europejski daje znacznie większe możliwości niż polski, a my, dzięki dziesięcioletniemu doświadczeniu, czujemy się na niego dobrze przygotowani. Co warto podkreślić, oferujemy dopracowaną platformę z unikalnym modelem prowadzenia zbiórek bez dodatkowych prowizji. Wykorzystujemy również nasze sprawdzone i najskuteczniejsze dotychczas strategie marketingowe, które pozwalają nam efektywnie dotrzeć do naszej docelowej grupy odbiorców i budować zaufanie do naszej marki w Europie” - mówi Tomasz Chołast, członek zarządu zrzutka.pl.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)