Baseig jest startupem, który w 2023 roku założyli przedsiębiorcy Kamil Stanek i Kamil Moliński. To właśnie połączenie doświadczenia kreatywnego i technologicznego znalazło odzwierciedlenie w obszarach działania projektu. Można je określić jako przecięcie trzech obszarów: handlu internetowego, marketingu twórców internetowych oraz sztucznej inteligencji.
Narzędzie, które opracował startup, daje influencerom możliwość tworzenia limitowanych kolekcji ubrań, promowanych i sprzedawanych we własnych kanałach społecznościowych.
Baseig stawia na dynamiczny rozwój
Koncepcja startupu zakłada obsługę pełnego procesu. Jej rozpoczęciem jest opracowanie koncepcji kolekcji, następnie rozpoczyna się proces produkcji i magazynowania, a finalnie sprzedaż i działania marketingowe. Jest to możliwe dzięki własnej szwalni i centrum logistycznemu, które posiada startup. Skuteczność działań sprzedażowych wzmacniają algorytmy sztucznej inteligencji.
„Stosowane przez nas narzędzia pozwalają identyfikować wzorce, które nie są oczywiste dla człowieka. Dzięki temu możemy lepiej dopasowywać moment i sposób komunikacji do konkretnej grupy odbiorców” – wyjaśnia Kamil Stanek, prezes zarządu Baseig.
Młody startup funkcjonuje już na 24 rynkach, do których należą między innymi USA, Niemcy i Australia. Strategia rozwoju zakłada pozyskanie środków w ramach emisji akcji, a następnie debiut na rynku NewConnect. Zebrany w ten sposób kapitał ma być przeznaczony na skalowanie działalności, rozwój nowych produktów (m.in. kolekcji inspirowanych mangą i anime) oraz rozbudowę portfolio własnych marek.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)