Wprowadzenie nowego rozwiązania firma poparła wcześniejszymi badaniami. Zgodnie z ich wynikami Polacy korzystający z usług beauty & wellness chcą korzystać również z nowoczesnych metod płatności. Aż 77% z tego grona korzysta z płatności bezgotówkowych. Booksy spełnia ich oczekiwania wyposażając aplikację Booksy Biz w innowacyjną metodę płatności Tap to Pay.
Tap to Pay w Booksy
Funkcjonalność sprawia, że klient, by dokonać płatności bezgotówkowej, może po prostu zbliżyć kartę płatniczą lub telefon do smartfona przedsiębiorcy. Oprócz wygody Tap to Pay eliminuje dodatkowe koszty po stronie przedsiębiorcy, związane na przykład z koniecznością posiadania terminala płatniczego. Usługa korzysta z technologii NFC, co oznacza, że do obsługi płatności wystarczy smartfon.
„Rzadko zdarza się, żeby nowy produkt płatniczy budził tak pozytywne emocje po obu stronach transakcji. To jest ten rodzaj magii produktu, który już raz uzyskaliśmy, ułatwiając proces rezerwacji oraz zarządzania kalendarzem u naszych usługodawców. Klienci nie dowierzają, że to zadziała, przedsiębiorcy doceniają fakt, że mogą pozbyć się dodatkowego urządzenia i wygodnie przyjmować płatności telefonem, który już stał się dla nich podstawowym narzędziem pracy z aplikacją Booksy. Mamy doskonałe doświadczenia z tym produktem ze Stanów, gdzie korzysta z niego ponad 20% biznesów subskrybujących Booksy oraz setki tysięcy klientów. Teraz chcemy to powtórzyć w Europie” – komentuje Piotr Posadzy, Head of Product (Financial Services) w Booksy.
Równolegle z polskim rynkiem Tap to Pay w usłudze zostało zaoferowane klientom we Francji i Wielkiej Brytanii. W dalszej kolejności usługa ma pojawić się w Hiszpanii i Irlandii.
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)