35,3 mln zł to wartość skonsolidowanych przychodów, które Grupa Brand24 osiągnęła w 2024 roku. Wzrost o 27% w stosunku rocznym jest również zgodny z szacunkami podmiotu. To tempo zostało przez właściciela narzędzia do monitoringu treści w Internecie uznane za właściwy cel również na 2025 rok.
Brand24 pracuje nad nowym produktem
Nie tylko ambitne plany, ale przede wszystkim metody ich realizacji były tematem konferencji Brand24. Jedną z nich jest dostosowanie obecnej oferty do realiów dynamicznego rozwoju rynku modeli AI. W tym celu opracowywany jest nowy produkt — Chatbeat.
„To jest produkt, który jest odpowiednikiem Brand24 dla modeli AI, czyli tak jak Brand24 monitoruje markę w całym internecie, tak Chatbeat monitoruje markę w modelach AI” – powiedział Michał Sadowski, prezes Brand24.
Produkt znajduje się obecnie w fazie testów beta. Jego sprzedaż ma rozpocząć się w maju bieżącego roku. Prezes Brand24 wierzy, że w ciągu kilku lat będzie on odczuwalnie wpływał na przychody firmy.
Innym bieżącym działaniem w celu utrzymania tempa wzrostu jest dostosowywanie obecnej bazy danych do aktualnego portfolio klientów. Ta początkowo tworzona była dla marek o średniej wielkości. Obecnie duże grono klientów stanowią większe podmioty. Inną kwestią jest również praca nad jakością danych i blokowanie tych o jej najniższych parametrach.
„Często łapiemy się na tym, że duzi klienci po prostu muszą trochę dłużej czekać na to, aż dane się wczytają, aż AI asystent odpowie na pytanie. Zatem w tej chwili przebudowujemy bazę danych na tak, aby była kompatybilna z naszym nowym portfolio klientów, czyli z tymi większymi klientami. To jest w tej chwili absolutny priorytet” – powiedział Michał Sadowski.
Źródło grafiki: Michał Sadowski/LinkedIn
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)