Brand24 z planami dalszego wzrostu. Pomóc ma nowy produkt AI

Informacje o autorze

09 kwietnia 2025
Udostępnij:

Skonsolidowane przychody Grupy Brand24 wzrosły w 2024 roku o 27% rdr. To tempo podmiot chce utrzymać również w tym roku.

Brand24 z planami dalszego wzrostu

35,3 mln zł to wartość skonsolidowanych przychodów, które Grupa Brand24 osiągnęła w 2024 roku. Wzrost o 27% w stosunku rocznym jest również zgodny z szacunkami podmiotu. To tempo zostało przez właściciela narzędzia do monitoringu treści w Internecie uznane za właściwy cel również na 2025 rok.

Brand24 pracuje nad nowym produktem

Nie tylko ambitne plany, ale przede wszystkim metody ich realizacji były tematem konferencji Brand24. Jedną z nich jest dostosowanie obecnej oferty do realiów dynamicznego rozwoju rynku modeli AI. W tym celu opracowywany jest nowy produkt — Chatbeat.

„To jest produkt, który jest odpowiednikiem Brand24 dla modeli AI, czyli tak jak Brand24 monitoruje markę w całym internecie, tak Chatbeat monitoruje markę w modelach AI” – powiedział Michał Sadowski, prezes Brand24.

Produkt znajduje się obecnie w fazie testów beta. Jego sprzedaż ma rozpocząć się w maju bieżącego roku. Prezes Brand24 wierzy, że w ciągu kilku lat będzie on odczuwalnie wpływał na przychody firmy.

Innym bieżącym działaniem w celu utrzymania tempa wzrostu jest dostosowywanie obecnej bazy danych do aktualnego portfolio klientów. Ta początkowo tworzona była dla marek o średniej wielkości. Obecnie duże grono klientów stanowią większe podmioty. Inną kwestią jest również praca nad jakością danych i blokowanie tych o jej najniższych parametrach.

„Często łapiemy się na tym, że duzi klienci po prostu muszą trochę dłużej czekać na to, aż dane się wczytają, aż AI asystent odpowie na pytanie. Zatem w tej chwili przebudowujemy bazę danych na tak, aby była kompatybilna z naszym nowym portfolio klientów, czyli z tymi większymi klientami. To jest w tej chwili absolutny priorytet” – powiedział Michał Sadowski.

Źródło grafiki: Michał Sadowski/LinkedIn

Polecamy

Więcej w tym dziale: