CampusAI z międzynarodową ekspansją. Wchodzi do Wielkiej Brytanii i Hiszpanii

Informacje o autorze

24 października 2024
Udostępnij:

Dobry czas CampusAI trwa. Po rundzie pre-seed o wartości 40 mln zł startup ogłosił debiut na dwóch międzynarodowych rynkach.

CampusAI

Platforma edukacyjna oferująca użytkownikom rozwój w dziedzinie sztucznej inteligencji od CampusAI to rozwiązanie unikatowe na skalę globalną. To z pewnością ułatwia polskiemu startupowi realizację kolejnych założeń długofalowego planu. Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy do jego zespołu dołączyło 25 osób. Ich doświadczenie opiera się na współpracy z Oracle, Microsoft, czy EY. Miesięczny wzrost przychodów spółki to 20%. Projekt konsekwentnie zbliża się do statusu jednorożca.

Zagraniczna ekspansja CampusAI

Przybliża go do tego również rozrost międzynarodowej działalności. CampusAI ogłosił wejście do Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, gdzie zamierza rozwinąć społeczność projektu między innymi dzięki budowie wirtualnych dzielnic. Twórcy projektu myślą globalnie. Docelowo ma być on obecny na minimum stu światowych rynkach.

„CampusAI rozwija się równolegle z ewolucją sztucznej inteligencji. Patrzymy daleko w przyszłość, planując stworzenie wirtualnych dzielnic, co pozwoli użytkownikom – zarówno indywidualnym, jak i organizacjom – na wizualizację, testowanie i doskonalenie swoich pomysłów oraz technologii w realistycznie odwzorowanych, interaktywnych warunkach. To innowacyjne podejście ma na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki prowadzone są badania i rozwój, umożliwiając symulowanie prawdziwych scenariuszy i podejmowanie lepszych decyzji na podstawie wirtualnych doświadczeń” – mówi Aureliusz Górski, CEO CampusAI.

Rodzimy rynek

Międzynarodowy sukces musi mieć jednak solidne krajowe podstawy. Dlatego startup nie zapomina o rodzimym rynku. W Polsce CampusAI zrealizował już ponad 100 tys. godzin szkoleń. Startup na krajowym rynku zawiera również kolejne partnerstwa z podmiotami sektora finansowego. Za pośrednictwem platformy szkolą się pracownicy między innymi Credit Agricole czy Nationale-Nederlanden. To Polska jest miejscem, w którym w pierwszej kolejności najczęściej realizowane są kluczowe projekty startupu.

„Od roku w Polsce działa szkoła w stylu „AI-native school”, w której kompetencje związane z AI są fundamentem procesu dydaktycznego. Pracę nad tym projektem rozpoczęliśmy w grudniu 2022 roku, a w fazę MVP weszliśmy w październiku 2023 roku. Chcemy pokazać, jak AI może rozwiązać problemy wynikające z nierównego dostępu do edukacji. W naszej szkole nauczanie prowadzą wirtualne awatary zasilane AI, co pozwala na obniżenie kosztów edukacji i dopasowanie jej do indywidualnych potrzeb uczniów” – dodaje Aureliusz Górski.

Polecamy

Więcej w tym dziale: