O planach na rozwój popularnego komunikatora pisaliśmy na MamBiznes już w czerwcu. Kampania na platformie Emiteo, która rozpoczęła się 12 czerwca 2025 roku, miała posłużyć zdobyciu środków na ten cel. Dzięki nim możliwe będzie wprowadzenie do GG rozmów audio/wideo, szyfrowania end-to-end, e-commerce, płatności oraz dostępu do social mediów i wsparcia AI.
GG z ogromną popularnością na Emiteo
Zapisy na akcje komunikatora zakończyły się 5 września. Organizator zakładał ich emisję w maksymalnej kwocie 1,9 mln zł. Cena emisyjna jednej akcji to 100 zł. Oznacza to więc, że w ramach emisji zostanie wypuszczonych 19 tys. nieuprzywilejowanych imiennych serii E.
Wygląda na to, że spółce uda się zrealizować wszystkie założone cele. Do zakończenia emisji zgłosiło się 145 inwestorów, a wartość zebranych przez nich zapisów na akcje wyniosła 2 017 800 zł.
Zgodnie z najnowszymi danymi z komunikatora GG korzysta regularnie ponad 400 tys. użytkowników miesięcznie. Na początku tego roku właściciel udostępnił firmom i zespołom wersję beta GGapp. Zawiera ona GGczat, Asystenta AI oraz rozmowy audio-wideo, a więc część funkcjonalności, które ma zawierać docelowo jej nowa, europejska wersja.
Celem spółki jest uczynienie GG cyfrową bramą pierwszego wyboru w UE.
Źródło grafiki: Emiteo
Komentarze
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy :)